Hui, onpas tullut paljon viestejä sitten viime kerran
Tervetuloa uusille kuumeilijoille!
Aunilotta, tosi kurja tilanne sulla. Mutta kuten muutkin kirjoitelleet, niin eiköhän se miehesi vielä mieltään muuta. Positiivista kuitenkin, että miehesi selvästi lasta haluaa, vaikka nyt vielä tarviikin hieman lisäaikaa.
Me ollaan
tavattu netissä deittipalstalla
Toisella tapaamiskerralla mulle oli jo selvää että tämän mä haluan, ja kesällä tulee kolme vuotta täyteen
Ollaan puhuttu lapsista jo ihan alkusuhteessa. Meidän molempien entiset ovat olleet sitä mieltä, että eivät halua lapsia joten molemmat kai halusi välttää saman "virheen" uudestaan. Muistan kun noin 2 kuukauden seurustelun jälkeen näin miehen ensimmäistä kertaa lapsen seurassa ja olin aivan myyty, hän tuli niin luontevasti toimeen lapsen kanssa :heart:
Peloista täällä on taidettu aiemminkin puhua, mutta suurin pelko minulla on se, että lapsi olisi jotenkin vammainen. Arkisemmista asioista pelkoa herättää se, että miten parisuhteelle käy vauvan syntymän jälkeen, miten selviää pienillä yöunilla (tarvin väh. 8 tuntia unta), mitä jos ei rakastakaan sitten sitä lasta jne. Joten lapsen saaminen ei ainakaan mulle ole pelkkä positiivinen asia, vaan kyllä paljon tulee mietittyä myös em. asioita.
Äitiysvaatteita en ole kyllä miettinyt sitten yhtään. Tykkään tosi paljon söpöistä raskausvatsoista, ja oikein odotan itsekin saavani sellaisen, jota voi sitten ylpeydellä "esitellä", mutta äitiysvaatteet ei oikein iske, haluaisin pukeutua ihan tavisvaatteisiin
Vaikka nykyään on kyllä tosi kivoja äitiysvaatteita, eikä niitä enää "normaaleista" juuri erota.
Täällä alkaa taas pikkuhiljaa olla jännitystä ilmassa. Viikon päästä pitäisi alkaa menkat. Pikkuhiljaa sitä on mieli alkanut taas keksiä kaikkia raskausoireita menkkojen alkamispäivän lähestyessä
Kauhea oli uho syksyllä, että rennosti otetaan tämän vauva-asian kanssa, mutta ei se ole mahdollista, minulle ainakaan. Kyllä niitä päiviä on tullut laskettua ja asia pyörii mielessä koko ajan. Ovistestejä en sentään ole vielä tilannut, mutta katsotaan kuukauden päästä...