Hakutulokset

1. P

**KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

Maaria Kirjoitit näköjään kanssani samaan aikaan. Olen todella pahoillani puolestasi :hug: Sen verran lisään vielä, että minulle annettiin kaavinnan jälkeen otettavaksi kerta-annos antibioottia ja jotain muuta. Eli yhteensä neljä tablettia piti ottaa ensimmäisen kaavintaa seuraavan aterian...
  2. P

**KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

Maaria :hug: Toivottavasti ensi viikon ultrassa on kaikki hyvin! Olen jo itse siirtynyt taka-alalle keskenmenoni jälkeen, mutta päätin kuitenkin tulla kertomaan sinulle omasta kokemuksestani. Eli minut ultrattiin viikolla 6+2 tiputteluvuotojen vuoksi ja silloin annettiin vielä vähän toivoa...
  3. P

**KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

Kiitos kaikille haleista ja lohdutuksista :hug: ja onnittelut hyviä uutisia saaneille :flower: Olen oikeastaan jo ihan hyvällä mielellä, koska kuten joku sanoikin, niin tämä taisi olla meille olosuhteet huomioon ottaen se paras ratkaisu. Vuoto on jo rauhoittumaan päin, mutta tänään...
  4. P

Hei kaikille! Tulin vain ilmoittamaan, että aikaisin eilen aamulla tiputteluvuotoni muuttui niin voimakkaaksi vuodoksi, että ei ollut pienintäkään epäilystä mistä on kyse... :'( Olihan se kyllä odotettavissa, koska tiputteluvuotoa on jatkunut jo pitkään, eikä ultrassa löydetty sykettä, joten ei...
  5. P

Kiitos kaikille lohduttajille, olette ihania :hug: HelloShitty En usko, että on mahdollista tutkia raskauden aikana, mutta tosiaan nämä ovat lääkärin mukaan useinmiten hyvänlaatuisia. Ongelma on, että niillä on taipumus kasvaa raskauden aikana, joten kipuilu ei tule ainakaan helpottamaan...
  6. P

Nyt on sitten käyty gynellä ja ultrattu ja vähän ristiriitaisella mielellä ollaan... Vatsan päältä ultratessa ei näkynyt mitään, mutta sisäultrassa löytyi pikkuinen :heart: joka on kiinnittynyt kohtuun ja arviolta 6+0, mutta sydämen sykettä ei näkynyt. Mikään ei kuitenkaan viittaa välittömään...
  7. P

Vauhti-ipanoiden äiti :hug: Minulla on ihan sama juttu, eli koko viikonlopun ajan todella voimakkaita vatsakipuja ja eniten huolettaa se, että vasemmalla puolella tuntuu koko ajan viiltävä kipu :'( , joka pahenee liikkeessä, mutta tuntuu ihan paikallaan maatessakin, ei tarvii kuin vetää syvään...
  8. P

Tervetuloa uusille :wave: Minky :hug: Ja kiitos kaikille lohduttajille. Pääsin tänään juttelemaan täällä asuvan suomalaisen sairaanhoitajan kanssa, jolla on itsellä kolme lasta, ja nyt olen vähän rauhallisemmalla mielellä, vaikka tiputtelu jatkuukin ja vatsassa vihloo kovaa :'( Tämä...
  9. P

No kysytään sitte näinki; kuinka notkea olet?

Hyvin onnistuu entiseltä jumpparilta noi kaikki =) Tosin tuo kämmenet lattiaan voipi tehdä tiukkaa muutaman kuukauden kuluttua, kun maha kasvaa :laugh:
  10. P

Tervehdys taas kaikille :wave: Töissä on ollut niin kiirettä, että en ole ehtinyt paljoa edes lueskelemaan teidän kirjoituksianne, kirjoittamisesta puhumattakaan... Joku oli kyselly vitamiineista. Minä otan päivittäin foolihappotabun 0.4 mg, Belgialaisen raskausvitamiinin, erillisen...
  11. P

Onpas tänne taas kirjoiteltu... =) Tervetuloa uusille :wave: ja onnittelut plussasta :flower: Nyt menee ihan omanapaisuudeksi, sorry jo valmiiksi. Tänään on kauhea väsymys, mutta samalla tosi levoton olo :( Mulla on melkein kaikki raskausoireet hävinneet, paitsi rinnat on TOSI arat...
  12. P

maaliskuu Voi ei :hug: :hug: :hug: Itku tuli, kun luin viestisi :'( Toivottavasti teillä on parempi onni matkassa ensi kerralla :hug:
  13. P

Kuinka pian näkynyt?

Minulla kanssa haalea, mutta selkeä plussa rv 4+0, mutta koska kiertopäivät eivät olleet vielä täynnä, niin tein uuden testin rv 4+2, joka ei sitten enää jättänytkään mitään arvailujen varaan :D
  14. P

sydämen muljahtelut alkuraskaudessa

Mulla on kanssa ollut ihme tykytyksiä muutamana viime yönä, vaikka jätin kahvin ja teen kokonaan pois plussattuani... Viime yönä sydän muljahteli niin pahasti, että en meinannut pystyä nukkumaan ja pari kertaa havahduin hereille tosi voimakkaan muljahduksen seurauksena :'( Tuntui niin pahalta...
  15. P

cranyo Minä tulin tänne 8 vuotta sitten opiskelemaan puoleksi vuodeksi ja olen edelleen sillä tiellä... :whistle: Niinhän siinä kävi, että mies löytyi, joten tulin tänne heti valmistumisen jälkeen töihin ja kyllä tämä Belgia nykyään ihan kodilta tuntuu vaikka välillä ollaan Suomeen muuttoa...
  16. P

Huomenna kilpirauhaskokeisiin=/Tietäiskö joku?

Riippuu varmaan labrasta =) Minä saan yleensä seuraavana päivänä, mutta asun ulkomailla, joten Suomessa voi olla eri systeemi. Älä suotta hermoile, jos sieltä jotain kilpirauhasvaivaa löytyykin, niin niihin löytyy kyllä sopivat hoidot :hug: Hikoilu ja vapina viittaavat kyllä enemmän...
  17. P

Huomenna kilpirauhaskokeisiin=/Tietäiskö joku?

Älä ainakaan juo kahvia tai polta tupakkaa ennen kokeisiinmenoa, mutta mieluiten kokonaan syömättä ja mitään mahdollisia lääkkeitä ei kannata ottaa ennen kokeita. Kilpirauhasen suurentuminen voi tosiaan johtua sekä vajaa- että liikatoiminnasta, mutta kokeissa se sitten selviää. Kyseessä voi...
  18. P

anuaanua Niinhän se on, mutta onneksi me voidaan nyt pistää kaikki ailahtelut raskaushormoonien piikkiin :laugh:
  19. P

anuaanua Voin mä olla listalla, mutta ihan varoituksen sana jo valmiiksi, että mä saataan muuttaa mieltäni vielä aika monta kertaa :laugh: Sitten voin veikata uudelleen, kun nähdään, että onko lääkäri kanssani samaa mieltä viikoista ja päivistä :D
  20. P

Sukupuolesta Mulle kelpaa kyllä kumpi vaan, mutta jos arvata pitää, niin minä veikkaan kanssa tyttöä. Ihan vaan sillä perusteella, etä mies oli työmatkalla oletetun oviksen aikoihin, eli miehen simppojen on täytynyt selvitä aika monta päivää ennen hedelmöittymistä ja muista joskus lukeneeni...

Yhteistyössä