Hakutulokset

1. W

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

Jolana: No worries- täällä ihan ne koivet maassa. Nyt näillä eteenpäin. Ois pitänyt uskoa omaa ekakutinaa, kun kuulin tuossa tokan ekayrityksessä lääkärin vaihtuneen. Eli, ladies, kuunnellaan aina sitä "naisenvaistoa".. En ala pullikoimaan rahoista, varmasti ei myönnä mokaansa kirjallisena tms...
  2. W

Ja kiva, että täällä hommat etenee. Ja kyllä se on ihan luonnollista, että siitä vauva-arjesta jotenkin haaveilee ja laskeskelee!
  3. W

Jolana: Ei oo hiljaista enää :). Ikävä kyllä täällä koitti kp 28 ja vuoto tihkuu lääkkeistä huolimatta läpi. Soitin klinikalle ja käskivät vielä käyttää testipäivään ja testata uusiksi. Mutta onhan tämä nyt selvä nega. Nyt päädyin työkuvioiden vuoksi sellaiseen ratkaisuun, että en kokeile 3...
  4. W

Hei taas Ei mitään lokaa Lullaby . Onnittelut viime metreistä! Lähinnä juuri oikeudenmukaisuutta ja tasa-arvoisuutta peräänkuuluttaisin hoitojen korvattavuuksissa tai korvaamattajättämispäätöksissä. Kuten kerroin, eka ivf itselleni korvattiin ja nyt toista sekä kolmatta yritystä ei. Itselläni...
  5. W

Äh. En voi pysyä poissa, vaan tulinpa katsomaan. Jolana: Muakin ärsyttää eriarvoisuus ja ennenkaikkea tuo arpominen, että joskus saa ja joskus ei. Jos reseptisi ovat ihan vaan reseptit, saat suorakorvauksen Kelasta ja lääkkeet lasketaan lääkekattoon. Jos reseptissä lukee punaisella "korvaus...
  6. W

Jolana: Lääkekatot ja maksut menevät ihan arpapelillä, sanon minä. Ekasta lääkäri kirjoitti reseptit, joilla eka apteekkireissulla maksoin koko roskan ja lähettivät Kelasta omavastuun ylittäneet rahat tilille. Nyt nämä kakkosen kaksi ivf olen maksanut ihan omasta pussista eli lääkekattoon näitä...
  7. W

Iitukka: Joo. Täällä on ihmisiä samassa tilanteessa - se on silti eri kuin ystävät ja sukulaiset. Tällä tavoin lapsen saanti herättää ihmeellisiä tunteita ja hieman varmaan erilaisia kuin "perinteisesti". Tässä joutuu pohtimaan omia motiiveja, lapsen etuja ja muiden asenteita. On vain hyvä...
  8. W

Jolanalle: Joo. Olen vaan tarkkana nimityksistä periaatteesta, kun psykologilla on lääkärin koulutus alla ja psykoterapeutti voi olla oikeastaan kuka vaan. Psykologina mainittiin munkin klinikalla, mutta henkilökunnan esittelyissä lukee tehtävänimikkeellä psykoterapeutti. No viilausta...
  9. W

On: Se on menoa nyt. Täällä tippa kädessä menossa punktioon. Iitukka: Jep. Tässä tulee supernopeaksi riisujaksi ja hupaisasti kävikin viime kerralla, kun juttelin lääkärin kanssa ja aloin vain riisua housuja. Kun olin jutellut loppuun, lääkäri pyysi pukemaan vielä hetkeksi kun mennään eri...
  10. W

Iitukka: Oioi. Pahoittelut. Nää on aika myrkkyjä ja toimii eri tavoin et tyypeillä. Hyvä puoli on, että yllättävän nopeasti se aika kuluu. Tuon edelllisen ivf:n aloitin marraskuussa ja yllättäen aika on ihan lentänyt. Eli kohta ihmettelet, että miten mä täällä taas makaan jalat harallaan...
  11. W

Hello. Kävin siis pe uä. Ensiksikin: ihanaa, eri lääkäri kuin nyt ollut tokaa yrittäessä. Kiva tyyppi eli henkilökemiat natsasi ja kirjoitti reseptit Kela-korvauksilla (kuten ekaa lasta tehnyt lääkärikin kirjoitti). Tämä toinen on siis laittanut kaikki reseptit isolla punaisella leimalla...
  12. W

Onnea tuplasti C!
  13. W

Jopas täällä on vilskettä. Samoissa ajoissa mennään Iitukan kanssa. Kp 2 ja piikitys alkanut. Mileanan kanssa taas pe uä. Tosin eri asia kuin inssi. Mutta mutta lähellä mennään ja nyt sitten napataan plussat maaliskuulta . (ei siis M:n kanssa, vaan samana pv:nä..)
  14. W

Jolanalle: Pakastettu alkio tai alkiot siirretään ennen kuin yritetään seuraavaa ivf:ää. Se noissa pas:saa on idea- useampi yritysmahdollisuus jos tuoresiirrosta ei tärppää. Ivf on kuulemma aika rankka keholle. Passissa taitaa virallisesti olla hieman pienempi raskautumistulos kuin...
  15. W

Hello vanhat ja uudet itselliset tai sellaisiksi haluavat! Hirmu paljon uusia:kiva &tervetuloa. Nopeasti vaan kerron omasta, koska itseänikin olisi aikoinaan kiinnostanut. Olin siis 35, kun lähdin "tekemään" ekaani. Kävin kolmesti inseminaation->negat ja olimme puhuneet lääkärin kanssa, että...
  16. W

Ja vielä edelliseen, onkohan meillä S38 sama luovuttaja :D?
  17. W

Hei pitkästä aikaa. Pakko hieman kommentoida Susanna38, olen tehnyt ihan saman ja olen tyytyväinen, että etsin. Oli myös niin hyvät/harvinaiset speksit etsiä spermapankeista luovuttajan tiedot, että oli vain yksi tärppi. Ostin oikeudet jo odotusaikana. Kieltämättä lapsessa on samaa näköä kuin...
  18. W

Hei itselliset naiset. Kiva nähdä, että edelleen meitä on ja "uusiakin". Itse kävin klinikalla viime viikolla toista lasta saadakseni. Käynti oli melkoisen lämminhenkinen. Liekö sillä merkitystä, että tapaamiskierroksen "päätähti" oli iloisena ja kujertelevana mukana. Nyt pitäisi lopettaa...
  19. W

:) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

Hello Skorppari, ihana kuulla myös arjestanne. Myös täällä on ollut vatsavaivoja, mutta sykäyksittäin. Ekat alkoivat 2vk, jolloin auttoi vyöhyketerapia. Sitten iski n 3kk rokotteiden jälkeen "happokakat", jotka huudattivat ja heti 4kk ähisytti ja itketti myös. Vyöhyketerapiassa oppimani...
  20. W

:) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

Hei kaikki! Ihanaa Hydra kun laitoit viestiä myös tänne. Jotenkin ei ole aika riittänyt siellä vauvapuolella olla lainkaan ja uutta en ole edes käynyt katsomassa. Että näin tapojen orja.. Täällä myös 4kk täyttynyt ja harjoittelee koko ajan kääntyilyä. Itku tulee, kun esim. vaippaa...

Yhteistyössä