Hakutulokset

1. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

huoh|O justii sain tytön (toivottavasti) nukkumaan. Meillä on tänää tai oikeestaa jo useemman päivän ollut kitinää. Missään ei ole hyvä, muutako äitin sylissä. En ole joutanut nettiin enkä mihinkään muuallekaan... No onneksi yöt nukkuu ku vaan saa nukahtamaan. Mulla on sama vika ku jollain...
  2. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Iltoja! Täällä mamma viettää perjantai iltaa yksiksee kun mies lähti työpaikan saunailtaan ja tyttökin vihdoin ja viimein puolentoista tunnin nukuttamisen jälkee rauhottu nukkumaan. huoh!|O Saa nähä milloin rupeaa tuo tyttö taas nukahtamaan edes kohtuudella yöunille ettei joka ilta tarvis...
  3. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Helou! Onneksi on viikonloppu ohi. Meillä on koko viikonloppu ravattu paikasta toiseen eikä kotona ole kerennyt juurikaan olemaan. Lauantaina piti käydä miehen papalla 40 km päässä ja sieltä takas toisen papan synttäreille. Eilen sitten kumpienkin vanhemmilla käytiin ja joka paikassa totta kai...
  4. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Hei! Se olis sitte lauantai. Voisko joku kertoo mulle miten sen jauhe korvikkeen kans pelataan? eikö jaka ollu ainakin joka sitä käyttää. Siis haluisin tietää miten se valmistetaan ja entä sitte jos lähtee kyläilee nii mitenkä sitte tehään. Kauanko säilyy valmiina yms.yms. Olisin jo kauan...
  5. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Silloin kun minä olin viime kuussa kerhon saunaillassa join kolme siideriä ja kaks olutta:D nii ootin seuraavaan aamuun (viimeise join yhdeltä yöllä) eli olisinko joskus 11 maissa imettänyt. en pumppaillut mitään vaa suoraan vaan tissi suuhun. Mutta jos et juo kuin kaksi nii ei sitä aamuun tarvi...
  6. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Hug: Minä olen alusta asti nukuttanut tytön tissille. Ennen meni nii että syötiin uni tissiä, tyttö nukahti ja sai siirtää sängylle ilman heräämisiä ja nukkui koko yön. Nykyään on pitänyt tehdä nii että syödään ensin korviketta jonkun 90-120ml 20 jälkee ja sitte klo.21 annan unitissiä sohvalla...
  7. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Moikka! Meillä käytii eilen yksityisellä lastenlääkärillä näyttämässä korvia kun äitistä on tulossa vainoharhainen. Tyttö on koko viikon haronut toista korvaa ja illat valvonu ja kitissyt ja nukahtaminen ollut vaikeaa. Jotenkin muutenkin vaikuttaa tyttö vaisulta. No korvatulehdusta ei ollut...
  8. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Heliel: Meillä ainakin on nyt kolmena iltana ollut näin että ensin tyttö syö “unitissiä” johon nukahtaa. Isä ottaa tytön syliin ja vie pinnasänkyyn. Tyttö herää ja alkaa huutokonsertti joka kestää niin kauan että minä menen pinniksen viereen. Huuto loppuu kuin seinään ja tyttö pistää silmät...
  9. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Nii joo ja meillä kas posket helottanu punaisina pari päivää. Luulin korvatulehduksen tulleen ku haroo toista korvaa jonku verran vaa ku ei itke eikä ole kipeän oloinen joten en usko että on. Taitaapi vaa muuten vaa olla mukavaa vedellä ittee korvalehdestä.=)
  10. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Joo hiljaiselta näyttää:laugh: No ei se mitään. Meillä syödään NAN:nia, muuta en ole kokeillutkaan ku kaikki suositteli nannia nii sitä sitten rupesin antamaan.
  11. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Nii se piti vielä sanoa että meillä on kaksi kissaakin ja ne on näyttänyt kyllä malli esimerkin siitä mitä tehään ku vauva tulee taloon. Eli ei yhtään mitään!!!:laugh: Kumpikaan ei ole reagoinut millään lailla uuteen perheen jäseneen. Toinen tulee katsomaan jos tyttö itkee ja se siinä. Minä...
  12. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Koira asiaan: Meillä on berninpaimenkoira uros joten ollaan alusta asti jouduttu tekemään hyvin selväksi että missäs se koiran paikka on. Ja nyt kun tyttö tuotiin kotiin niin ollaan tehty selväksi että lähellä saa mennä muttei koskea ja pitänee koittaa jatkossakin vielä paremmin näyttää että...
  13. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Millanen:hug: Meillä tyttö on kanssa jo pari viikkoa koittanut pungertaa itseään pystyyn. Se on aivan innoissaan kun makuulta nostaa käsistä istumaan ja heti takaisin makuulle, ihanat naurut saa tai siis hymyt ku meillä ei vieläkään ääneen ole nauranut. Kiljuu kyllä ja kovaa ja juttelee mutta...
  14. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Huomenta! Mulla on just samalla lailla ku Pailla, tasan vuos sitten perjantaina oltiin tyttöporukalla liikenteessä ja baarissa tappiin asti. Sit 3.11 tein testin ja lupsaa näytti!!!:heart: Mä näin unta jo pikku kakkosestaki. Unessa olin tulossa naapurin pojan kanssa kotiin ja esittelin sille...
  15. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Luputupuja ja Retuli Oon nyt kyllä kateellinen teille. Mulla ei ole lähtenyt yhtään kiloa sen jälkeen kun laitoksesta kotiuduin:'( Ja nyt on sitten +10kg tuossa vyötäröllä ja jaloissa. Ärsyttää ku kaikki sanoo että imettäminen laihuttaa mut ei mulla kyllä.:headwall: Syön jo valmiiksi nii vähä...
  16. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Helou!!! Meillä nuo ruokailu välit on tosi lyhyet, korkeintaan 2 tuntia mutta yleensä tyttö syö tunnin välein ja joka ruokailu kestää puoli tuntia / tunnin. Eli jos en antaisi korviketta, joutuisin olemaan koko ajan kotona enkä pääsisi mihinkään ikinä. Jos minun pitää mennä johonkin, imetän...
  17. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Helou! Taas uusi viikko alkoi. Meillä on tyttöä alkanut oikeen kunnolla vaivaan tuo hampaan tulo. Tai ainakin luulisin että on siitä kyse. Koko ajan pitää olla jotain suussa tai tulee itku. Tyttöä on ruvennut myös selvästi kiinnostamaan mitä minä tungen suuhuni. Seuraa katseellaan ja aukoo...
  18. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Pai80 Kolmas päivä kun koitti nii kaikki vaa sanoi että ethän ole vielä lähdössä kotiin kun ei ole maito noussut. Itse olisin mielelläni lähtenyt mutta kävi kyllä selväksi mitä muut oli siitä mieltä. Toisaalta oli kyllä hyvä että sai odottaa sitä maidon nousua sairaalassa, maito nousi...
  19. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Täällä me asustellaan Ylivieskassa. Oulaskankaalla synnytin, ja siellä oli paljon sijaisia töissä. En halua sijaisia morkata koska itsekin lähihoitajana sijaisuuksia paljon tehnyt ja monesti itse tiennyt paljon enemmän kuin moni vakituinen. Tuo kokemus kuitenkin opetti sen kuinka tärkeää on...
  20. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Heippa vaa kaikille! Täällä ilmoittautuisi yksi heinäkuun hurmaajan saanut lisää joukkoon. Odotuspuolelta asti olen teidän juttuja lueskellut mutten ikään saanut aikaiseksi kirjottaa itse. :) Eli esikoinen tyttö vauva syntyi 17.7 kello 00.59 täällä pohjoispohjanmaalla, pituutta oli 50,5cm ja...

Yhteistyössä