Koko viikonloppuun ei tänne kukaan oikein mitään kirjottanut, mutta auta armias ku tulee viikko ni johan löytyy tekstiä
Meillä oli nyt tänään se kauan odotettu 3kk neukku (poju nyt jotain vajaa 3,5kk kait, en mie tiijä)
Mitat oli 7420g ja 66,5cm (2kk 6430g ja 63,8cm). Painoa olit tullut nyt enemmän ku kertaakaan aikasemmin ja pituutta vähemmän ku aikasemmin, mutta niin se rupee tasaantumaan tuo pituus, sopusuhtaisen näköinen vauvveli on edelleen:heart: Kaikki oli muuten ok ja hyvin on tyytyväinen herra, rokotteet saatiin ja ainakaan vielä ei ole tullut mitään, vielähän tässä on aikaa... Alkava kynsivallintulehdus on, mutta siihen käytiin mömmöjä hakemassa...
Ja ette kuulkee usko mitä tapahtu,
ukko tuli mukaan pojun neuvolaan!!!!!! Piti kyllä vähän aikaa ihmetellä ku tuli kotiin ja sano että vois tulla mukaan, ei passannu kieltäytyä
Seuraava neuvola onkin lääkäri mikä on jo ens viikolla..se onkin sitten olevinaan 4kk lääkäri, pikkasen etuaikaa vain.. mutta nyt ku kävin mitat pojusta otattamassa ni ens viiikolla niitä ei oteta ollenkaan eli seuraavan kerran meidän pojusta saadaa mitat vasta 3.1.2011 jolloin poju sitten on jo 5kk... Hirmu pitkä aika tulee tähän väliin, ihan valmiiksi käy jo harmittamaan.. Siinä ajassa kerkee tapahtumaan vaikka mitä....
Olivia Kiitoksia vain kysymästä, mie oon vielä vähän kipee mutta poju on jo melkein terve, nuhaa edelleen, mutta kuume hävis sillo la iltana supolla yhtä nopeesti ku oli tullut. Kyllä se tästä ku aikansa sairastaa
istuttaminen Meille annettiin neuvolasta lupa istuttaa sylissä pieni aikoja, muuten ei vielä saa. Poju on itteensä pungennut istumaan jo pidemmän tovin, kiva nyt tietää, että vähän saa istuttaa jos niikseen tulee
maistelut Mie en mitään ohjeita ole saanut kun vasta nyt neuvolassa rupes ees ylipäätään puhumaan kiinteistä ni olen itte tehnyt niin, että sellaset reilu 2vko ollaan syöty ni olen antanut vain perunaa ja porkkanaa, ensin porkkanaa jotain vajaa viikko, sit perunaa ja nyt annan niitä sekasin.... ja nyt menee jotain 1/3 purkista (syötän kaupan soseita)... Ja miule sanovat, että ennen 4kk ikää pitäs antaa vain 1krt/pvä kiinteitä ja 4kk iässä sitten lisätä toinen kiintee iltapäivään... Tämä siis jos on aloittanut ennen 4kk ikää kiinteet.. Vähän kyllä neukkutäti maris miule ku olin jo kiinteet alottanut, mutta ei ruennut sen kummempia "syyllistämään" vaan antoi jotain ohjeistust asiaan ja se oli siinä
menettämisen pelko On itellänikin suuri pojua ja miestä kohtaan.. Toisinaan kun asiaa edes hetkellisesti mietin ni meinaa tulla itku.. yritän olla ajattelematta asiaa liiemmin...
Vaan oliskohan siinä taas yhdelle hetkelle lukemista
Ai niin joku puhui siitä kun piti ennen klo 8 herätä? Miekin olen aina tykännyt nukkua pitkään aamulla ja poju aikasemmin nukkuikin tuonne 9.30 asti, mutta nyt ruetaan jo 6 aikoihin aamusella kitisemään ja ylös noustaa melko usein 7.30, nyt jos saan nukkua yli 8 ni se on LUKSUSTA
Rae ja rokotettu V