Hakutulokset

1. L

Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

Voi ei, vieläkin tulee surullisia uutisia! Pahoittelut Lokakuinen :( Beibipupulle tsemmpiä jatkotutkimuksiin. Aika usein nuo turvotukset ovat kuitenkin vääriä hälytyksiä, mutta eihän se varmaan tässä vaiheessa paljon lohduta :( Onneksi surullisten uutisten lisäksi oli paljon myös hyviä...
  2. L

Voi alkas tekeen mieli vispipuuroa... nam nam, pitää vissiin tehdä =) Nouna Ei muutama tupakka mitään tee eli huoleti vaan! Loppuaika vaan nyt sitten savuttomana =) Wimmi Ihan normaaleja ajatuksia. Kyllä mäkin esikoisen aikaan mietin, että mihin sitä on päänsä pistänyt ja kyllähän se...
  3. L

zoelle ja kääkkis82 Onnittelut hyvistä uutisista :) Neuvolassa käyty ja ultrattiinhan siellä... aluksi ei meinannut löytää sydäntä kun oli niin huonossa asennossa, mutta nähtiin kun pikkuinen liikkui :heart: Terkkari sanoikin, että harvoin näkee näillä viikoilla, että vauva liikkuu. Ja löytyi...
  4. L

Isien neuvolaan osallistumisesta... Meillä mies taisi eskoisen odotuksen aikaan osallistua yhteen neuvolaan, valmennukseen ja ultriin, mutta sen koommin ei ole neuvolaan tullut, enkä kyllä odotakaan. Ennemminkin voisin sanoa, että mitä ne miehet siellä tekee, kun ei siellä kuitenkaan mitään...
  5. L

Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

Kuulostaa aika hurjalta, että seuraava neuvola vasta kesäkuussa, vaikka lääkärikäyntejä oli toki välissä. Täällä ainakin aina lääkärineuvolan yhteydessä on tavallinen neuvolakäynti eli terkka ensin tarkistaa painon, virtsan, verenpaineen, hb:n jne. ja sitten lääkäri tekee vaan sisätutkimuksen ja...
  6. L

Laalalle onnittelut hyvistä ultrauutisista :D Eleonoora:hug: Itseäkin rupesi ihan pelottamaan vaikka tähän asti oonkin ollut suht positiivisellä mielellä. Lisa MarialleKaikki mahdolliset tsempit, että toinen pysyy matkassa!! _kengurulle_ Toivotaan, että pikkuinen ottaa viikossa super...
  7. L

Tervetuloa kaikille uusille, ihanaa kun joukko vaan kasvaa :) Täällä myös yksi joka ei aio mennä VU:hun. Tosin olen siinä onnellisessa asemassa, että meillä on tosiaan neuvolassa ultra ja siellä sitten katsotaan. Tosin viikkoja silloin ekassa neuvolassa on jo 9+3, mutta ei sitä silti viitsi...
  8. L

Mymmeli87 Mullakaan ei tyttö-poika raskaudet oo eronnut mitenkään toisistaan. Oireettomia raskauksia ovat kaikki olleet, mahan muoto kaikissa sama, sykkeet samat jne. Olinkin tässä viimeisessä raskaudessa varma, että kolmas poika tulee kun oli niin samanlainen, mutta tyttöhän sieltä kuitenkin...
  9. L

Tervetuloa kaikille uusille =) Meitä alkaa olemaan jo aikasta iso joukko!! Tää on kyllä ihanan aktiivinen ketju... itse käyn monta kertaa päivässä lukemassa tekstit puhelimella, mutta sillä oon niin vaikea kirjoittaa niin se jää sitten vähemmälle, mutta hengessä olen mukana ja yritän aina...
  10. L

Rajoitukset päällä syömisten suhteen täälläkin. Eli välttelen kaikkia niitä mitä on ns. kiellettyjen listalla ja heti plussatestistä alkaen =) Eli ei se pipo tosiaan välttämättä löysty =) Tosin saatan syödä tuorejuustoja jos ne on tehty pastöroidusta maidosta (niinkuin kaikki valion juustot on)...
  11. L

Hei! Varavaisesti ilmoittautuisin mukaan. Lauantaina tein ekan testin ja eilen piti vielä varmistaa, että viiva vahvistuu ja vahvistuihan se =) Laskettu aika olis 7.10 ja tulossa olis neljäs lapsi. Oireita ei ole, ei tosin ole ollut aikaisemmissakaan raskauksissa eli siitä en murehdi...
  12. L

Kokemuksia vauvavakuutuksesta?

Kakspiippunen juttu... Itse ehkä olen sitä mieltä, että koko vakuutus juttu on rahastusta amerikan malliin , jossa siis saatetaan kuoleman sairaatkin käännyttää sairaalan ovelta jos ei oo vakuutusta. Me täällä suomessa maksetaan veroja sen takia, että meillä on lähes ilmainen terveyden huolto ja...
  13. L

Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

Olen lueskellut tätä teidän ketjua, koska itselläkin kova vauvakuume ja tähän ketjuun toivoin pääseväni, mutta menkat kuitenkin alkoivat... No anyway tuosta oireettomuudesta halusin vain lohdutella, että minulla takana 3 onnistunutta raskautta ja ikinä ei ole oireen oiretta ollut... paitsi nyt...

Yhteistyössä