Laala kröhöm.. saanen korjata, että olen viikolla 7!
No mutta niinhän se on, että aikanen lintu madon nappaa.. Esikon kohdalla koin nimittäin karvaasti, että kun menin kevättakkia ostamaan ei mammatakkeja ollut MISSÄÄN enää!! Ei netissä, kaupoissa, kirppareilla.. missään.. Jouduin sitten ostamaan ihan sairaan ison xxxl kokoisen rotsin, minkä köytin ympärille ja kääsin hihoja kolme kertaa ja voitte kuvitella minkä näkönen olin 158cm 40 sf-mitalla kun painoin xxxl kokoinen takki päällä!!
Joten te ketkä mielitte itsellenne kevät/syksy takkia niin suosittelen teitäkin pikkuhiljaa tekemään ostoja. takit on tullu/tulee parhaillaan kauppoihin ja esim H&M:n takit menee todella nopeasti!!
Ite oon sellanen alennusratsaaja, että kattelen aina alennuksista vaatteita. Lapsillekin ostan kesäkenkiä syksyllä ja päinvastoin. Saa niin paljon halvemmalla kaikkea kun on ajoissa alennusmyynneissä =) Ja vielä omasta kohdasta saan sanoa vielä sen verran, että esikosta maha tuli esiin viikolla 11, nykyisestä kuopuksesta viikolla 9 ja tästä on jo nyt, eli viikolla 7. Turvotusta nyt, mutta tiedän ettei tule enää laskemaankaan normaaliin tilaan kun sitten jo vauva puskee mahaa ulos.. joten näin meillä jokaisella on mamma vaatteille eriajankohtina tarvetta =)
ON ei oikeestaan mitään muutoksia, vointi on väsynyt ja kiukkuinen
hmm.. synnytystarinoita joku kyseli.. hmm.. mä en taida kertoa ainakaan vielä, kun ei välttämättä ole esikoistaan odottaville kovin mukavaa luettavaa, tulee turhia harmaita hiuksia vaan =) Sanottakoon sen verran, että molemmat olleet todella erilaisia niin alkamisen, etenemisen kun ponnistuksen ja jälkeistenkin osalta, sekä sen suhteen miten vauva on synnytykseen reagoinut. Koitin valmistautua kuopuksen kohdalla kaikkeen, mutten pystynyt kuitenkaan, mitään vastaavaa en kuopuksenkaan kohdalla osannut odottaa.. Joten jokainen synnytys on omanlaisensa ja synnytykseen tulee valmistautua ainoastaan siten, että antaa homman mennä omalla painollaan..