Hakutulokset

1. L

Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

Fb-ryhmästä... itse olen laittanut viime viikolla kirsikalle viestiä, eikä vielä ole mitään kuulunut. Nyt laitoin sitten maana-mammalle. Toivottavasti ehdin päästä ryhmän jäseneksi ennen deadlinea =) Rakkaudesta äiti Onnea tyttölupauksesta =) Itsekin hippusen verran toivon tyttöä, mutta yhtä...
  2. L

Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

Emskis Kiitos uudesta pinosta =) Luna85 Ei kyllä kannata ottaa mitään stressiä siitä pääseekö mies neuvolaan tai menettekö perhevalmennukseen. Me oltiin ekan odotuksessa tuossa valmennuksessa ja yhtä tyhjän kanssa kyllä oli. Ja kuinka huonoja vanhempia me ollaan kun mies ei pääse edes...
  3. L

Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

Kukahan meille tekisi toukokuun pinon? Itse oon niin huono yleensäkin tietokoneiden kanssa ja keltanokka tälläkin palstalla niin en taida tohtia siihen hommaan... toivottavasti joku ehtisi =) Tervetuloa uusille ja toivotaan teidän myötä keskustelujen lisääntyvän... kovin on ollut hiljainen...
  4. L

Heippa kaikille pitkästä aikaa =) Oltiin reissussa muutama päivä niin ei ole tullut kirjoiteltua vaikka lukemassa olen kyllä käynyt. Puhelimella vaan on niin rasittava kirjoittaa niin pelkäksi lukemiseksi on jäänyt =) Tervetuloa uusille! Meitä on aika monta suurperhe odottajaa jo =)...
  5. L

Meillä np- ja rakenneultrat tekee kätilö ja ne tehdään äitiysploklinikalla. Ja ne ovat ilmaisia. Sitten jos tulee jotain tarkastusultria tai jos saa esim. loppuajasta lähetteen äpolille, jossa samalla ultrataan niin ne sitten aina maksaa sen polimaksun, joka on siis sen vajaa 30 egee...
  6. L

Luklu Hyvä vaan, että joku sanoo asiasta, koska kyllä sairaat lapset pitää hoitaa kotona! Eli tosiaan taitaa kalikka kalahtaa... ja suurin osa äideistä kuitenkin on samaa mieltä sinun kanssa eli jätät omaan arvoonsa vaan tuollaiset möykkäjät vaikka tietysti se päivän pilaa :( Lisa Maria...
  7. L

Misu78 Kuulostaa niiin tutulta... kauhee trafiikki aina öisin =) Ja jos joskus sattuu heräämään aamulla niin ettei sängyssä ole yhtäkään lapsista niin sitä melkein säikähtää, että missä ne on :laugh: Mä tosin saan kohtuu hyvin nukuttua vaikka heräilenkin öisin... ainakin toistaiseksi, et sen...
  8. L

Ai niin ja uusille tietysti isosti tervetuloa :flower:
  9. L

Mahallaan nukkumisesta Käsittääkseni mahallaan voi nukkua niin kauan kuin itsestä hyvältä tuntuu. Jostain joskus luin, että sikiö on masussa vähän niinkuin tomaatti jossain vesipussissa... yritäpä sitä saada lintattua :laugh: Ei taida aivan helposti onnistua =) Itse ainakin nukuin edellisissä...
  10. L

Samaa olen myös minä miettinyt et siirtyykö kaikki fb: hen, kun minä ajattelin kyllä pysytellä vain täällä :) Kiva kuulla et on ainakin muutama muu... Pidetään me sitten keskustelua yllä jos kovin hiljenee :) Linnea 13+6 huomenna taas poksuu viikot :) aika kuluu sittenkin vaikka alkuun tuntui...
  11. L

Äitijapojat Olen tosi pahoillani :hug: Elämä on välillä kyllä epäreilua, jaksamisia kevääseen!
  12. L

Oon tänään vähän väliä käyny lurkkimassa joko äitijapojat olisi tullut kertomaan uutiset... täällä ainakin peukut pystyssä toivon, että uutiset ovat hyviä!! Starlight84 Tervetuloa mukaan! Ja ihanaa, että noin pitkän lapsettomuuden jälkeen teillä on pieni vihdoin ja viimein saanut alkunsa =)...
  13. L

[B]Tyttö ja poikasykkeistä[B] minulla on siis 2 poikaa ja tyttö. Kaikilla olleet sykkeet välillä 120-160, riippuen nukkuuko vai ei mittaushetkellä. En siis ole huomannut mitään eroa sukupuolten välillä. En siis sykkeiden perusteella lähtis spekuloimaan kumpi tulee ja aika paljon tuohon...
  14. L

JK74 Mahtavaa!! Ja toisaalta ihan uskomatonta, että noin voi käydä! Toivotaan, että Äitijapojat, sinulla olisi samanlainen törppö lääkäri ja kaikki olisi kuitenkin hyvin :) Hiusten värjäys Itse en hiuksia värjää raskausaikana, mutta en värjää niitä muutenkaan. Itsellä on tosi tumma tukka ja...
  15. L

Tervetuloa uusille :flower: JK74 Kamalaa, kun hetki sitten kaikki oli hyvin ja sitten käy noin :'( Voimia tulevaan ja toivotaan, että seuraava onnistuisi. Mariah33 Tervetuloa joukkoon! Sitähän tosiaan sanotaan, että tyttöä odottaessa olisi pahoinvointia ja poikaa odottaessa ei. Taitaa...
  16. L

Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

Ultrakuulumisia Tänään oli siis np-ultra ja kaikki hyvin. Turvotus 1,5 ja veriseula normaali. Kaikki löytyi mitä pitikin ja vastasi viikkoja. Eli iloisin mielin pääsiäisen viettoon... =) Rakenneulta aika sovittiin ja se olisi 27.5. Imetyksestä Täällä yksi fanaattinen imettäjä. Kaikkia olen...
  17. L

Painonnousu Mulla ei paino ole noussut vielä yhtään ja oonkin kyllä aika tarkka siitä ettei nousekaan muutakuin sen 10-12 kg. Esikoisen aikana keräsin 25 kg ja kerta sai riittää. Imetys ei mua laihduta joten kyllä oli työn ja tuskan takana saada ne sitten pois. En siis tietenkään laihduta...
  18. L

Zoelle Ompas erikoista käytöstä. Luulisi, että esikoista odottavan olisi ihana jakaa kokemuksia muiden kanssa ja itse ainakin tykkään puhua omasta raskaudesta ja lapsista myöskin. Ja tosiaan samaa mieltä olen muiden kanssa, että jätä omaan arvoonsa koko tyyppi ja kysele veljeltäsi kuulumiset...
  19. L

Äitiyspakkaus Oon ottanut sen kolme kertaa :ashamed: kun se vaan jotenkin kuuluu osana odotusta =) Se on ollu aina ihana hakea postista ja sitten hypistellä niitä vaatteita jne. No joo neljättä en enää meinaa ottaa vaikka ajattelin että yrittäisin sen makuupussin sitten jostain kirpparilta...
  20. L

Nimia ja Luna: mulla kävi esikoisen aikana niin, että laskettua aikaa muutettiin rakenneultrassa 2 viikkoa aikaisemmaksi. Ja minun kellontarkalla 28 pv kierrolla sehän tarkoitti sitä että olisin raskautunut menkkojen aikaan :) No mukavaahan se oli kun olikin yhtäkkiä pidemmillä viikoilla...

Yhteistyössä