Nimimerkistä: Mulla on eri paikoissa käytössä muutama vakionicki. Clearbrook on ollut mun käytössä reilut kymmenen vuotta, melkein viisitoista vuotta. Aikoinaan yritin keksiä (luultavasti KissFM:n) chattiin jonkun kivan nimimerkin, ja keksin clearbrookin silloin lukemistani sarjakuvaromaaneista. Pitiskin käydä Tampereella kirjastossa katsomassa, että vieläkö Elfquestit on niiden valikoimassa... Meillä täällä niitä ei ole saatavilla.
Vitamiinestä: Syön 40 mikrogramma Minisunin D-vitamiina, Kalkki-D:tä josta tulee 7,5 mikrogrammaa D:tä lisää ja päivän kalkkisaalis, foolihappoa sekä kalaöljykapseleita aina kun ne aiheuta yökkäilyä
Edelleen epäilen, että saan D:tä liian vähän, mutta tolla määrällä iho pysyy (raskausaikoja lukuuottamatta) aikas kuosissa (mulla siis todella paha atooppinen ekseema).
Äitiyspakkaus: Esikoisesta otettiin, ja varmaan otetaan tästäkin. Vaikka lähestulkoon kaikki löytyykin, niin on se kuitenkin sen verran arvokkaampi kuin se raha, että varmaankin päädytään jälleen ottamaan pakkaus. Ja esikoista odottaville suosittelen ehdottomasti
Kirppistely: Itse kirppiksillä tulee käytyä tosi harvoi (johtuen ehkä siitä, että täällä on tosi huono kirppikset nykyään). Mutta sitten kavereiden kesken toimii aika hyvä vaatteiden/tavaroiden kierrätys lasten osalta. Olen itse sen verran ylipainoinen (käytän vaatekokoa 48, mutta olen vain 160 cm pitkä), että itselle en juurikaan käytettynä mitään löydä. Lisäks tulee käytettyä paljon Facen kirppispalstoja. Sieltä ollaan etitty vaunuja tulevalle pikkuiselle, kun meillä on vaan rattaat enää jälellä.
Kertomistesta: Mä/Me ollaan kerrottu jo lähes kaikille. Mies ei kai oo kertonut vielä töissä, kun ei ole tullut mitään tilaisuutta, missä sen kertois, mutta mulla tietää esimiestä myöten kaikki. Lisäksi tietää pari naapuria ja lähisuvut ja suuri osa kamuista. Facessa ei olla vielä ilmoitetttu, ens viikolla sitten luultavasti.
ON: Täällä on viikonloppu aloitettu ja jatkettu sairaanhoitajana, kun esikoinen on kovassa kuumeessa ja yskässä. Vaikuttaa pahasti kurkunpääntulehdukselta, mutta ainakaan vielä ei ole täytynyt päivystykseen lähteä (viime vuonna samasta taudista jouduttiin hengittämään ventolineä päivystykseen yks yö).
Väsyttää vieläkin, ja äippähousut kaivoin tänään kaapista. Yhdet farkut mahtuu vielä jalkaan, muita ei pysty tunkemaan enää päälleen, kun puristaa niin paljon. Toivottavasti nuo pakkaset tuosta helpottais, niin vois siirtyä hameiden käyttöön helpommin...
clearbrook ja osku 12+4