Kertomisesta; Meidän molempien vanhemmat saivat tietää samanapäivänä kuin mekin kuulimme tästä isosta yllätyksestä, meille kun vanhemmat ovat hyvin läheisiä niin tiesimme että tarvitsemme heidän tukea alusta asti. Onneksi he ottivat asian erittäin hyvin ja pehmensivät meidän pudotusta. Kyllähän tuo elämä vähän pysähty siltikin.
Isovanhempamme saivat tietää varmemmilla viikoilla ja mieheni mummo joka on juuri menettänyt miehensä, ei vielä tiedä, sillä hän on odottanut uutta elämää sukuun niin kauan ja on varmasti kovin iloissaan niin kerrotaan vasta NT-ultran jälkeen jollakin kivalla kortilla. Kaikki läheisemme tietävän odotuksesta ja ovat ottaneet sen erittäin hyvin, ja ilmeisen toivottu tämä meidän vahinko taisi olla. Siskonikin rupes pomppimaan ilosta ja itkemään. Parhaalle ystävälle kertominen oli vaikeinta sillä hän teki abortin viime kesänä. Pelkäsin miten hän suhtautuu asiaan, mutta innoissaan ja kyynel silmässä oli ja haluaa tulla NT ultraan mukaan sillä mieheni ei tule. Hassua.
Kirppiksillä olen kova kiertelemään ja kaikki pyrin ostamaan käytettynä, ja kirpuilta. (käyttämättömiä kestojakin kun nykyisin sieltä löytää edullisesti) Sängyn me saamme ja kaukalon ostin jo kaverilta.
hullua että se on tuolla eteisessä vaikka mulla ei oo vielä ees kunnon mahaa
Mammavaatteet olisi jo käytössä jos niitä viitsisi ostaa ku ei mahaa ole niin paljoa.
mutta isoja lengginssejä olen ostanu ja niiden kanssa pitkiä toppeja/paitoja. Ihanasti vauvamahan alku niissä vaatteissa pullottaa eikä tarvitse edes kysyä kuinka raskaana tässä ollaan.
Nimimerkki: Olen SURKEA keksimään nimimerkkejä, koitan aina vääntää jotain omasta nimestäni enkä osaa keksiä muita. Nyt ensimmäistä kertaa elämässäni olen jotain muuta ja oon sit kirsikka syntymävuodella höystettynä.
Säryt ja lääkkeet Minun tätini on lääkäri ja kysyin häneltä että voinko ottaa ibuprofeiini pohjaisia särkyläätteitä (burana, ibumax, ibusal yms) hän sanoi että viimeisellä raskauskolmaksennella vasta alkaa vaikuttaa sikiöön. Mutta netti ja ohjeistus sanoo jotain ihan muuta. Ja luin että voi aiheuttaa alkuraskaudesta kehityshäiriöitäkin. En kyllä koskaan anna anteeksi jos minun 3 syötyä buranaa on vahingoittanut sikiötä jotenkin. Enkä syö buranaa enää yhtään, mieluiten kärsin tuon säryn päässä.
Täällä ei vissin ole
tupakoijia, ei edes entisiä, kun kukaan ei kommentoinut kysymykseeni, vai onko jo liian koluttu aihe?
Millamagia Kuinka oot voinu salata asian
itse pystyin salaamaan sen 30 sekuntia kun riisuin ulkovaatteet. Olin niin täpinöissäni ja sekaisin. Eikö miehen tuki ole tärkeä surussakin?
ON on aivan mainio, keskiraskaus <3 mulla on virrrrtaaaa!
oon leiponu myyny kirppuvehkeita ja jaja leiponu, ja jaksanu olla mukana kaikessa, ja olla ihmisten kanssa.
Ihanuutta! <3
onko kukaan muu jo nauttimassa näitä pilvilinnaoloja?
kirsikka ja naukkis (nasukki) joka poksuu 12+0!
p.s. Onnea, hyviä uutisia mukanaan tuoneille! <3
p.p.s. Oikein lämpimät halit
lokakuinen ja
vanessa <3 :'(
Ja beibipupulle toivomusta väärästä hälyytyksestä! ;o