HUI! Ollaampas täällä oltu ahkeria! Kamalasti tekstiä tullu muutamassa päivässä.
Omaanapaa ensin sillä kävin eilen
ultrassa! Kaikki aika loistavasti, niskaturvotusta ei ollut liikaa ja hän oli oikein virkeä pikkuveijari, isompi kuin mitä oletettiin eli mun
LA siirtyin nyt sit 30.09. Voi tätä onnen määrää mikä minusta pulpppuaa!
Lämmin tervetulon toivotus uusille :wave:
Ja mites on, liukenenko syyskuisiin?
Joku kyseli että miten on saanut
neuvolaan ajan sydänäänien kuuntelulle, minä vain soitin ja kysyin että olisiko sellainen jossain välissä mahdollista ja heti parin päivän päähän se ajan sain, silloin oli viikkoja 11+1 ja pienen hakemisen jälkeen kyllä ne löytyi.
Ja tupakointi kysymykseni löytyy 15.03 kirjoitetusta tekstistä
Pillerit raskausaikana: Tuolla kaapissa on ladyvitan mamaa, mitä en voi kenellekään suositella (isot tabut ja TOSI pahanmakuisia. Itse vaihdan ne heti kun tuo lista loppuu. Ja sit on kalsium ja d-vitamiini valmiste.
Hankinnat ja äippäpakkaus. Oon ollu kyllä aika luottavainen raskauden suhteen jos kattoo hankitoja. Meillä on jo kaukalo ostettu ja kasoittain vauvan vaatteita...hups... :x Äityispakkausta en ota ku luotan taitoihini tuolla kirpparikierroksella.
MASUA. Kun kokeilee häpyluun päältä niin siinä selkeästi tuntuu jo kasvanut kohtu, uskon että aika nopeasti mulla masu alkaa näkyä tuolta vararasvan alta...
Ja selällään ollessa tuntee että kohtu on kyllä kasvanut.
Masu-asukin nimi: No oon ite kutsunut häntä nasukiks ja poikaolosta johtuen hänestä tuli naukkis.
mutta tuo tulee vielä muuttumaan kunhan miehenikin ajatukset alkavat pyöriä enemmän vauvan ympärillä.
Tällä hetkellä meille on siis tulossa
PROJEKTI AUTO! ai että mua ottaa kaaliin ku siihen menevä raha ois varmasti tullu tarpeeseen meidän lapselle yms. Mutta samakos tuo, kyllä mies jossain vaiheessa tajuaa että tää vauvaprojekti tarviikin paljon enemmän aikaa ja rahaa mitä hän kuvittelee.
Oireettomuus: Multa loppu oireet kokonaan muistaakseni siinä 7-8 vr tienoilla, kovasti se huolestutti, mutta kaikki on edennyt moitteettomasti.
Joku kyseli näistä ).( (.) Ja mulla itsellä ainakin kyllä viittaa tämän hetkiseen oloo ja ulkonäköön omanapa ( . ) kihihi
Kivunlievitys. Kovasti toivon avautumisvaiheessa pääseväni ammeseen, uskoisin että siellä olo olisi siedettävin, niitä harmillisesti on täällä sairaalassa vain yksi niin voi olla että se on varattu jollekin muulle. Ja sit haluan epiduraalin jos vain mahdollista ja ilokaasua
Paljon en näistä vaihtoehdoista vielä tiedä niin voi mieli hyvinkin muuttua...
Eilen oli tosiaan se ultra. Ultrattiin sisältä ja mahan päältä. Aika pitkää se veivas sitä keppiä siellä ja sit vielä tökki mahaan niin oisko siitä voinu johtua ku mulla oli koko eilisen päivän ja illan
TOSI kipee maha :< . EN vittiny minnekään soitella ku ajattelin että että se on ihan normaalia... onhan?
Ultrassa katseltiin myös pienen sydäntä ja siellä näkyi että kaikki tarvittava löytyy. ja muutenkin kateltiin paikat tosi tarkasti, ultrakuvasta näkyy varpaatkin.
Mulla on tullut uus oire:
ruokahaluttomuus.. Tämä on tosi ärsyttävää kun vimmastaa tehdä kaikkee kivaa, muttei tee mieli syödä... :/ jääkappia tuijottelen monta kertaa päivässä mutten saa aikaseksi laittaa suuhun mitään. Noita hedelmiä oon kyllä syöny sentään... :/ typerää. VArsinkin mieheni ei ole mielissään syömättömyydestäni ja koitan hänen meiliksi nappailla evästä... ja tottakai pikkuista ajatellen.
Esikoista odottavat. Ja miksei muutkin...
Voitteko jo sanoa että teillä on syntynyt tunneside lapseen jota kannatte?
Itse tunnen että alan jo aika voimakkaasti rakastaa tuota pikku asukkia, varsinkin kun on se nähnyt ja kuullut... Hän on mietteissä paljon <3
zoelle :hug: I can feel u <3
menin niin sanattomaksi tuosta käytöksestä että en voi muuta sanoa ku ymmärrän niiin miten pahalta ja oudoltakin tuollainen käytös voi tuntua! Olen itse ollut välikäsinä ja osallisena niin monessa härdellisssä "erikoisten" ihmisen kanssa. Ja varsinkin kun kyse on melkein sukulaisesta niin se tekee tilanteesta erittäin hankalan. Todennäköisesti tilanteeseen ei tule muutosta joten siihen on vain ympärillä olijoiden kasvettava...
beibipupu:lle onnea näistä ihanista uutista <3 toivottavasti rakenneultrassa olisi kaikki hienosti.
kirsikka ja nasukki 13+2
päivitykseT
LA 30.9
Neuvola 10.4
RU 20.5