Hakutulokset

1. J

IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

voi unelma72. :( olipa tosi ikävä tulos teillä. Ei voi kuin kuvitella sun olosi. Pidetään nyt kuitenkin vielä kiinni siitä pienestä toivonkipinästä että tuo pahnanpohjimmainen kehittyy ja pääsette siirtoon. eipä tässä itselläkään hurraamista. Jouduin aamulla osastolle tiputukseen. Nestelasti...
  2. J

Voi Poritar, aika musertava tuomio kaiken vaivannäön jälkeen. :hug: No eipä sillä, ei mullakaan ole mennyt kuin Strömsössä tämä homma. Hyperstimulaatio iski ja voimalla. Mun munasarjat pystyttiin ultraamaan tosta rintojen alapuolelta ja huomenna nähdään joudunko sairaalaan tiputukseen. 4-5...
  3. J

Onnea Hautomo :heart: Mulla toinen päivä punktiosta ja ei paljon itketä, muttei nauratakkaan. :( Vatsa on kipeä ja illalla meinas henkikin olla aika tiukilla. Turvotusta on, ei ole tänään voinut edes sormuksia pitään. Eli mä olen ihan varma et huomenna selviää et juominen ja Zinacef eivät...
  4. J

Punktio takana ja aikamoinen kato oli käynyt sitten perjantain. :/ Kuusi munasolua lähti hedelmöitykseen. Vasen munasarja oli niin piilossa että sitä ei saatu kokonaan tyhjäksi. Muniksia oli kyllä, mutta ei tarpeeksi kehittyneitä. Nyt vielä sellainen että kohdussa oli hiukan nestettä ja mulle...
  5. J

Heips! :hug: pettymyksen kokeneille. :( Mites tosiaan Nuppuskan punktio meni, toivottavasti yhtä kivasti kuin Hoxlla. Mulla tosiaan kyseinen koitos huomenna. Onko sulla Hox aiemminkin ollut vasen munasarja "hukassa"? Perjantain ultrassa multa sitä sai ihan tosissaan haeskella ja jo siinä...
  6. J

Moi vaan! Nuppuska, kiitos vaan kysymästä, mullakin oli tosiaan tänään ultra. :) Mulla noita folleja oli aika ruhtinaallisesti, 24. :O Punktio sovittiin tiistaille ja siirron ajankohta ainakin näin alustavasti on sitten torstaina. Edelleen pientä hyperin riskiä, mut onneksi ei kuitenkaan...
  7. J

Syys77 :hug: Kyllä näihin hoitoihin lataa niin kauheesti uskoa ja toivoa, että sulla on kaikki syy olla pettynyt ja suruissasi. Tässä käydään sellaista tunteiden vuoristorataa että jo se pelkästään on oma taiteilunsa paikka. Mut avainkysymys taitaa olla se, että miten päästä siitä pettymyksestä...
  8. J

:heart:set onnittelut susirouvalle! Kaunis ja selkeä plussa. Ihanaa!
  9. J

Moiskis ja paljon onnea uusille kahden viivan kerholaisille. :heart: Valatte uskoa että enemmin tai myöhemmin sitä itsekin pääsee kyseiseen klubiin. :) Tervetuloa Hox.:flower: Mä en osaa tota päivitystä joten olisitko Rödluvan niin kiltti että päivittäisit mullekin tota listaa niin, et...
  10. J

Heissan ja kiitos ihanista kirjoituksista ja sanoista muruset! :hug::flower: Onneksi itselläkin meni se harmitus eilisen aikana pois. Mä tosiaan olen itsekin tiennyt et hyvä ois näistä 20:stä sokeripaketista eroon päästä, mut helpommin sanottu kuin tehty. Mä olen suht kova hyötyliikkumaan...
  11. J

Nollla ultra takana ensimmäinen satsi Puregonia vattanahkassa. Annostus 200iu. Limis oli ohkanen kuten asiaan kuuluu ja munarakkulan aihioita oli näkyvissä, et kaikki sinänsä ok. Tuli vaan sellainen olo, et kannaattaako tämä koko homma.. meinaan mulla on kymmenisen kiloa ylipainoa, siis ei...
  12. J

Nuppuskan kanssa mennään presiis samassa, eli mulla kans huomenna 0-ultra. Mitäpä näistä tosiaan stressaamaan, kyllä ne asiat selviää.. tavalla tai toisella. :) Mulla vähän epäselvyyttä et pitäskö toi Puregon ottaa mukaan, mut en taida sitä tehdä vaan pistän sitten iltapäivästä sen itse kotona...
  13. J

Rödluvanille heti alkuun, et toivottavasti tuo nyt ei johdu hoidoista ja jos johtuu niin ei kuitenkaan aiheuta hoidon keskeyttämistä. Hieno homma että sulla huomenna lääkärikäynti, niin ei tarvi monta päivää arpoa et mitä tuleman pitää. Nuppuska, millaiset on tuntemukset nyt? Vieläkö...
  14. J

Onnea tuhannesti haaveilijalle. Ihan kylmät väreet kulki kun luin sun kertomustasi ultrassa. On se vaan niin uskomaton näky ja tunne kun pieni sydän lyö ruudulla. Silloin velatkin on saatavia jne. Ihanaa. Onnea vielä kerran myös lasketusta ajasta, nyt on se the day tiedossa mihin tähdätä. :)...
  15. J

* OYS 2011 hoidot *

Hensku, aikamoinen diagnoosi ja ihan mahtava lopputulos! Kyl tämä nykyinen lääketiede on mahtava. :heart: Tuollaiset tarinat valaa uskoa siihen että nämä hoidot ovat vaivansa väärti. Mulla on pinna kireällä. Edelleen. Tuntuu ettei esikonkaan normikiukutteluja millään jaksais. Taas kerran...
  16. J

Ronjalle myös tsemiä punktioon. Monenlaisia kokemuksia siitä tuntuu olleen, mut jos jotain hyvää niin aika nopeesti on ohitse. Juu, kaikkia ei tosiaan saada kerätyksi ja jos saadaan, niin kaikki eivät välttis hedelmöity. Mut eiköhän ja toivottavasti sulle saada hyvä saalis, siitähän tässä...
  17. J

* OYS 2011 hoidot *

Heips, minä muutamia päiviä sitten tein uuden pinon tälle vuodelle, mut ei ottanut tuulta purjeisiin vaan jutustelu jatkui täällä vanhassa pinossa ja "uusi pino" vaipui seuraaville sivuille. :) Tervetuloa uusille! Tex Willer, harmillinen juttu nuo sun miehen smpat, mut hyvähän se on että asia...
  18. J

Oi kun jännittäviä aikoja monella! Nyt sormet ja varpaat pystyyn että nasu, pieni askel ja Jensar päsevät siirtoon saakka ja vielä pakkaseenkiin saisitte huuruneniä. :hug: Mangu jo piinailuvaihessa. Miten voikin yksi pariviikkoinen olla pitkä tossa vaiheessa. Nyt vaan kaikki usko ja toivo siihen...
  19. J

Karpalo: Mulla koitettiin Inseminaation kanssa titrata sitä päivää, koska mulla oli koulussa pakollista läsnäoloa vaativa juttu ja seuraava mahis kyseiseen opiskelusuoritukseen olisi ollut vasta aikaisintaan puolen vuoden kuluttua. Noh mietin kahden väliltä ja lääkäri meinasi että voipi olla...
  20. J

Terveisiä turpolasta! Tuolla viittaan siihen että aamulla herätessä sormet oli ku nippu porkkanoita ja muutenkin tosi turpea olo. Hyvä että vihki-ja kihlasormukset sain käsistä pois. Eilen en ihmeitä syönyt ja liikuntaakin tuli harrastattettua illasta. Siis voiko turvottelut alkaa jo ekan...

Yhteistyössä