Kiitos
Jepeli ja
Jensar (noin laitettuna kuulostatte ihan sisaruksilta
). Tänään kävin verikokeessa, ja nyt jää sitten nähtäväksi miten tämä tästä etenee.
Jos
Jensar tästä jotain tulee, niin meillä on la laskureiden mukaan n. 8.10. Eli samoissa sitten ollaan
. Menen nyt kuitenkin vielä vähän varoen tässä. Voihan vielä tapahtua mitä vaan. Ei sille silti mitään voi että ajatukset menee kilometrin tapahtumia edellä.
Toivon sydämeni pohjasta että kaikki muutkin täällä plussaa!
:flower:
Sen sanon, että
mitään oireita ei mulla ole ollut! Nyt nipistelee vatsasta silloin tällöin. Tein sellaisen mokan, että jatkoin lutinusta (keltarauhashormoonia) eiliseen asti, vaikka piti lopettaa jo 28.1. Ääks. Ja veritestipäiväkin oli eilen. En ymmärrä miten olen sekoillut tämän kanssa niin paljon, kun yleensä olen melko pedantti kaikessa.
Mulla kun tosiaan ei ollut oireen oiretta, niin tein sen testin eilen illalla niin, että tehdään nyt kun sellainen on, niin eipähän tarvitse verikokeesta mitään vahingossakaan jännittää. Testin tehtyäni käsi oli viemässä sitä roskikseen siinä samalla, mutta sitten sitä viivaa alkoikin heti piirtyä.
Tämä siirto oli siis blastokysti siirto, ja minun lähes 40 ikävuoden aikana ensimmäinen plussa, tai mitään sinne päinkään. Olen syönyt karkkiakin, enkä muutenkaan erityisen terveellisesti, en ole ottanut lisävitamiineja, olemme joskus tässä välissä petipuuhissakin ollut, olen nostanut ja kantanut kuinka painavaa tahansa, olen saunonut kovissakin löylyissä...jne...
Sellaista sanon vielä, että teinä yrittäisin kysellä vähän blastokystiviljelyjen perään. Niissä nimittäin on melkein paremmat onnistumisprosentit kuin siinä parhaassa nelisoluisen siirrossakin. Ainakin jos olisin yksityisellä, niin ehdottomasti sellaisen pyytäisin.
Meillekin on tehty nyt ainakin 6 siirtoa, joista kaikista on tullut puhdas nega. Vain tämä blastokysti tuotti sitten tulosta. Tosin edelleenkin, katsotaan nyt miten tämä etenee, ja tänään kuulen hg-arvot.
On melkein vieläkin vaikea uskoa todeksi että testiin tuli ne kaksi viivaa.
Jepelis ja muut, älkää missään nimessä luopuko toivosta! Kyllä vielä plussaatte tekin!