Mökkelö Sanoisinko, että mulla kipu oli sellaista ajoittaista vihlontaa, aika kovaakin hetkittäin ja sitten jatkuvasti tuntui enemmänkin sellainen jatkuva painontunne alavatsalla. Hyperissähän sinulla kertyy nestettä elimistöön, eli painoasi seuraamallakin voi vähän tarkkailla oireen pahenemista. Voimakas vatsan turvotus ja kipu, hengenahdistus ja virtsantulon vähentyminen ovat aiheita ottaa yhteyttä sairaalaan, ainakin näin mulle sanottiin. Ja nuo kaksi viimeistä oiretta tarkoittaa, että heti eikä huomenna. Kannattaa toki soittaa huomenna polille varuilta, olet oikein riskiryhmää kyllä. Yritä saada nukuttua :hug: Kaikki varmasti järjestyy ja jos siirtoa ei tehdä nyt niin PASeihin sulla pitäis sitten olla ainakin paljon materiaalia, jos hyper kerran uhkaa. Eipähän tarvitse heti uusia kasvattaa! Tiedän että vähän laiha lohtu nyt, kun haluaisi heti sen vaavin masuun, mutta tarkoitan vain, että peli ei ole ollenkaan menetety, kävi niin tai näin!
P.S. Niin ja alkoi ehkä hoidon puolivälissä 6. pvä, loppua kohti paheni. Ja valittakaa ihmeessä tuosta lääkäristä, aivan asiatonta kohtelua kun noin sanoo tuosta kela-huijauksesta. Ihan pimeä eukko tuntuu olevan. Tämä on muutenkin tarpeeksi rankkaa! Laittakaa vaikka nimetön kirje ylilääkärille tai sen osaston hoitajalle, teidän verorahoilla sille palkka maksetaan ja jos teitä ei olisi, ei sillä olisi töitä. Itsekin alalla olen ja en voi käsittää ammatti-ihmiseltä tuommoista käytöstä, vaikka itsellä olisikin huono päivä.