Hmmmm, sainkohan päivitettyä oikealla tavalla mun tiedot tohon ylläolevaan listaan, meni kyllä vähän puliveivaukseksi...no, jos meni jotenkin mäntyyn ja joku osaa korjata, niin, kiitos, saa korjata
Ensiksi, onnittelut myös
Mirdaville plussasta, mikäs sen parempaa:heart:
Onnittelut myös
Tillullehaamusta, vaikkakaan en osaa ottaa noihin haamuihin minkäänlaista kantaa. Ei ole moisia ilmestynyt omiin testeihin...
Tervetuloa myös uudet tänne!:wave:
No niin, nyt on sitten jouluvelvollisuudet hoidettu (en ole muutenkaan mitenkään "jouluihminen", mutta ei toi viimesin nega suoranaisesti auttanutkaan tunnelman luomisessa), eli pyhät vietettiin lapsuuden kotikaupungissa, niinkuin aina ennenkin, molempien vanhempien kotona suhaten..sen jälkeen isäni oli vielä pari päivää perinteisellä vastavierailulla meillä päin ja tänään saatoin hänet bussiin...nyt vaan vietän "laatuaikaa" itseni kanssa, kun mieskin on välipäivät töissä.
Kävin perinteiseen tapaan itse testatun negan jälkeen myös veritestissä, joka oli se perinteinen alle 3. Eipähän tarvii kenenkään jossitella, auttoiko gonapeptyylit sun muut cocktailit tällä kerralla... Mä vaan toivon, et joskus sais edes sellaisen tuloksen, jossa hcg olis edes pikkasen noussu. Että tulis joku merkki, että kaikki ei oo ihan kuollutta tuolla alhaalla! Varsinaiset plussat tuntuu olevan sitten jo ihan utopistisia päämääriä. Askel kerrallaan...
Sain ens viikolle 3. passin suunnitteluajan, itse asiassa eri lääkärille kuin normaalisti...mulla on vino pino kysymyksiä oottamassa A4-arkilla, joihin toivon saavani vastauksen
Esim: mulle on jääny vähän epäselväksi, kuinka vakavalaatuinen mun endometrioosi on ja minkä verran sitä jäi viime kevään laparoskopian jälkeen muhimaan tonne alakertaan. Ja jos kerta omalääkäri sanoo, et endo on meidän lapsettomuuden syy, niin mä haluan, et kaikki mahdolliset keinot otetaan käyttöön nyt, eikä sitten 10. kierrolla!
Et tälläinen omanapainen vuodatus, koettakaa kestää! Huh...kaikesta huolimatta:
life goes on....