Hakutulokset

1. J

IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

Heips ja tervetuloa uusille, vaikka en itsekään ole vielä tähän palstaan rivejä kauaa ehtinyt kerryttää. Ensimmäistä IVF:ää mennään. Tänään pääsin vihdoin sumuttelemaan. Nyt oon tosiaan aamusta ja illasta sumut ottanut ja en tiedä kuvittelenko vaan, mut alavatsalla tuntuu aikamoisia...
  2. J

*OYS hoidot 2012*

Ajattelin uuden vuoden kunniaksi avata uuden pinon OYS:ssa hoidossa oleville. Hiukka on hiljaista tuolla vanhan pinon puolella. :) Mä kävin ostamassa äsken Synarelat ja tuolla ne nyt odottavat tiistaita ja sumutusten aloitusta. Samalla ostin Puregonit ja sinne humpsahti 600 euroa. Huh huh...
  3. J

Heissan allasammans! (vaimitensenyoli) :) Mä tässä heräsin todellisuuteen että tiistaina alkaa sumuttelut ja lääke edelleen apteekista, ja jotta vielä maksimoisin tämän hourupäisyyteni, ei sitä ole edes tilattu. Pitää vaan kovasti toivoa että Yliopiston apteekista saisi Synarelaa ilman...
  4. J

* OYS 2011 hoidot *

Ladybluelle myös täältä suuren suuret onnenpotkut maanantaihin. Jospa se NYT. :heart: Aloittelijalla jo hyvällä mallilla, vai pitäisikö sanoa jännällä mallilla sumuttelut. Toivotaan hyviä näkymiä punktioon. Mä en muista saaneeni clomeista sivuoireita, mut toisaalta, niiden syömisestä on jo...
  5. J

Olemme siis Nuppuskan kanssa kohtalotovereita, eli ihan samalla aikataululla mennään. :) Mulle on tehty tätä ennen yksi inssi ja toisella kerralla ei munikset kasvaneet tarpeeksi, joten.. siitäkin on reilu vuosi aikaa ja en siltä kertaa muista millaisia sivuvaikutuksia oli. Eniten mietityttää...
  6. J

Mulla oli sama kuin Nasulla, et yleensä on teroluteilla menkat tulleet kuin ajatus, niin nyt tästä kierrosta piti menkkoja odottaa 1,5 viikkoa. Sitten kun tulivat, olivat tosi runsaat. Kai sitä sitten jollain tasolla ressaa, vaikka tietoisesti tuntuu että en niin tekisi. Pitäs nyt käydä...
  7. J

No nyt on ajankohtaista tulla taas piipahtamaan tässä ketjussa. Kymmenespäivä alkaa sumuttelut ja sitä myötä IVF-hoitojen tie. Pitkällä kaavalla mennään ja julkisella puolella hoidossa. Meillä on yksi nelivuotias luomuihme ja pikkukakkosta ollaan haluttu siitä kun esikko oli puolivuotias...
  8. J

* OYS 2011 hoidot *

Heissan! Mites lady blue, mikäs on tilanne siellä? Toivottavasti sait mieluisan lahjan kahden viivan muodossa. Itselläni alkoi lopulta reilun viikon myöhässä menkat ja 10 päivä alkaa sumuttelut ja sitä rataa. Aika realistisesti koitan olla liikenteessä, eli vaikea uskoa että ensimmäinen kerta...
  9. J

* OYS 2011 hoidot *

No kuinkas Nipa, onnistuiko? Onlyer :hug: Omaa napaa: Nyt ottaa pattiin! Viime perjaista oon oottanut menkkoja alkavaksi, takana kymmenen päivää teroluteja ja NIITÄ EI KUULU!:kieh: Sen kerran ku elämässä oikein TOIVOO että menka alkais niin mitä sitä kukkua. :( Mulla ei ole ennen terojen...

Yhteistyössä