Yksin kotona tää ilta ja päätinpä piipahtaa taas pienen tauon jälkeen moikkaamassa teitä siskoja täällä!
3. passin suunnittelu/ultrakäynti oli torstaina. Koska oma lääkäri oli poissa, mulla oli eri lääkäri kuin yleensä, mikä oli aika jännää, mut ei liian=)
Ainut asia, mikä hiukkasen jänskättää, on se, että sijaislääkäri määräs mulle endon takia samantien kortisonit tälle kierrokselle ja mun "oma" lääkäri ei ole ollut halukas määräämään sitä tähän mennessä. Mä nyt aloitin kilttinä tyttönä sit eilen ne Prednisolonit; saas nähdä, tuleeko sivuvaikutuksia... Ovistikkukin näytti sitten kiltisti hymynaamaa tänään, joten siirto edessä ensi vkolla. Se on vielä arvoitus, et minkälainen siirto; pyysin varovasti, et voitasko yrittää pitkää viljelyä: lääkäri ei ollut kovin innostunut asiasta, mutta ei teilannutkaan vaan sanoi, että katsotaan, miten menee aikataulujen puolesta. Ja kun nyt ovis oli lauantaina, niin eikös blastoviljelyn vois tehdä sit perjantaina? Korjatkaa, oonko käsittänyt väärin...tietty sillä varauksella, et selviääkö ykskään alkio 5. päivälle asti.. no, mutta sittenhän senkin tietäis: ovatko elinkelpoisia vai eivät!
Lisäksi tää sijaislääkäri kertoi, et omalääkäri oli suunnitellut Femaria tuleville kierroille, mut tähän kiertoon se ei luonnollisesti ehtinyt mukaan, kun menkat alkoi klinikan joulutauon aikana, ja sehän pitäs alkukierrosta aloittaa. Onks kellään tässä ketjussa kokemusta kyseisestä lääkkeestä? Itsellä lääke olisi vain tukemaan omaa kiertoa, koska kierto ja ovis ovat säännöllisiä, munasolut ja limis kasvaa ok...eli hiukan ihmettelen, miten se voisi tsempata mun kroppaa. Ei silti, kaikkea olen valmis kokeilemaan, kun tässä nyt muutenkin koekaniineja ollaan hyvin asian puolesta
johkunen: toi endo on kyllä pahin kirosana mun sanavarastossa tätä nykyä...Pahaa pelkään, että se on munkin kropassa taas tehnyt tepposia, koska viimesimmät menkat alkoi taas muistuttaa aikaa ennen viime kevään laparoskopiaa... symppaan ja komppaan:hug:
No, oli alkio siirrettäessä sitten minkä ikäinen tahansa, niin mä toivon suuresti, et tää kortisoni vois jonkun ihmeen kautta tepsiä muhunkin..
Tsemppiä myös mm. kaikille punktiopiinassa eläville!
Entistä parempaa uutta vuotta toivon meille kaikille:heart: