Hakutulokset

1. Sissinen

// Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

Tervetuloa uusille!! Ihanaa kuulla että pitkään raskautta toivoneillakin on onnistanut viimein. :) Oli lapsettomista ystävistä puhetta... mulla ei ole lapsettomuudesta kärsiviä lähipiirissä. Mulla on ylipäätään vain yksi ystävä jolla on lapsi. Muilla ei ole vielä ajankohtaista ja yksi yli...
  2. Sissinen

Hyi olkoon... lähdin tänään tapani mukaan tyhjällä mahalla bussilla töihin tarkoituksena syödä töissä. Yrjö meinasi bussissa tulla ja töihin päästyäni piti makailla työhuoneen lattiallakin hetken aikaa. Se aamupala ei mennyt alas oikein ollenkaan. Ei liene hyvä idea lähteä tyhjällä mahalla enää...
  3. Sissinen

Sanoin täällä jo aiemminkin, että kerroin jo äidilleni ja kahdelle kaverille. Varmaan vielä yhdelle ystävälle kerron. Me ollaan lähdössä kahdeksan hengen porukalla ulkomaille, kun olen viikolla 11. Siellä reissussa asia paljastuu väkisinkin, kun en juo alkoholia ja valkkaan syömisiä. Tuo on...
  4. Sissinen

Kiva nähdä sinua tällä puolella Kaneli!! Itselläni oli kanssa vaikea uskoa että testi oli positiivinen, kunnes sitten kohta alkoikin jo murehtiminen keskenmenosta ym. Sinä ehkä osaat ottaa lunkimmin! :) Onko teillä muilla ollut ilmavaivoja oireena? Mulla alkaa syönnin jälkeen kauhea ilman...
  5. Sissinen

Mulla tissit edelleen lähes oireettomat, mutta pahoinvointi ja huimaus yltyneet täälläkin. En ole oksentanut tai kakonut, mutta sellainen ällötys ollut melkein koko päivän. No onpahan oireita! :D Mulla se paha olo ei ala ihan aamusta, tai jos alkaa niin vasta syömisen jälkeen. Tänään käytiin...
  6. Sissinen

<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

Onnea Kaneli!! Olen täällä käynyt aina välillä kurkkimassa. :D Joko siirryt kohta tuonne Helmivauvat 2015 -pinoon? ;)
  7. Sissinen

Tuo oireiden vaihtelu tai katoaminen välillä on googletteluni perusteella :D melko tavallista. Mullakin oli taas eilen aika normiolo. Paniikkia meinas jo pukata. :D Olisiko niin että hormonit nousee vähän sykleittäin ja välillä kroppa ehtii tottua tilanteeseen.
  8. Sissinen

~ Helmivauvat 2015 ~

Seawindille kovasti voimia! :hug: Toivottavasti olet pian uudelleen raskaana! Uusi ketju voisi olla ihan hyvä idea! Haluatko Pippurihäntä alkaa päivittämään? ;)
  9. Sissinen

Yrittämään päässeistä plussanneet <3

Heippa! Minä plussasin tuolta yrittäjien pinosta hetki sitten. :) Omien laskujen mukaan tänään rv 5+3. Kovasti murehdin että onkohan kaikki masussa kunnossa... oireita on toisina päivinä ja toisina ei juuri yhtään. Tänään taas rintojen arkuus kadonnut jonnekin. Oliko teillä muilla...
  10. Sissinen

~ Helmivauvat 2015 ~

Itselläni on pakonomainen tarve kontrolloida kaikkea ja olla koko ajan selvillä mitä tapahtuu. Tämä raskaus taas on täysin oman kontrollin ulkopuolella (kunhan terveellisesti elää) ja sitä on vaan luonnon armoilla. Luulen että se tuotaa itselleni ahdistusta. Mun mies tulee kanssa...
  11. Sissinen

~ Helmivauvat 2015 ~

On kyllä helpottavaa kuulla että ei ole ainoa pöpipää itsetarkkailunsa suhteen. :D On noilla miehillä kyllä kestämistä... mutta toisaalta pääsevät tässä lapsentekoprosessissa naurettavan helpolla. Yksi orgasmi ja se on siinä! :D Onkohan sellaisia naisia ollenkaan, jotka ei murehtisi koko ajan...
  12. Sissinen

~ Helmivauvat 2015 ~

Mulle on myös tuttua ahdistusoireilu. Olen kärsinyt siitä eri asteisena vuosikausia. Nyt kyllä hyvä tilanne sen suhteen, mutta aika näyttää miten jatkossa. Mulla on lääkityskin ollut vuosia käytössä. Nyt olen sitä lopetellut. Enää ihan minimaalinen määrä käytössä. Ei pitäisi olla vauvalle...
  13. Sissinen

~ Helmivauvat 2015 ~

Eilen valitin oireiden vähyydestä, niin tänään ne kyllä palasi entistä ehompana takaisin. Eli älä pippurihäntä huoli, mulla tissikipu katosi eilen ja tänään tuli takaisin. :D Eilen ei myöskään juuri etonut.. tänään on taas sekin voimistunut ja päässä heittää jotenkin. Ei kunnon huimausta, mutta...
  14. Sissinen

~ Helmivauvat 2015 ~

Onko teillä muilla rintojen kipuilu vaihdellut kovasti? Mulla oli alkuun vain vähän arat, viime sunnuntaina tosi kipeät ja nyt ei taas ollenkaan kipeät... Heti pelkään että meinaako jotain pahaa, jos kipu yhtäkkiä häviää. On tää onnetonta murehtimista. :headwall:
  15. Sissinen

~ Helmivauvat 2015 ~

Minä varasin tänään ajan varhaisultraan! 16.6 olisi aika, eli sinne saakka kärvistellään. :) Mulla on oireena rintojen arkuus, joka on välillä pahempaa ja välillä lievempää. Eilen aamulla tuli jo kunnon ällötys... tänään aamulla lievempänä. Kauheasti kyttää noita oireitakin. Onko teillä...
  16. Sissinen

~ Helmivauvat 2015 ~

Hookoo, olen äärimmäisen pahoillani puolestasi! :'(
  17. Sissinen

~ Helmivauvat 2015 ~

No en todellakaan tunnu olevan yksin näiden neuroottisten pelkojeni kanssa! Löysin googlesta myös rypäleraskauden, jonka todennäköisyys on yksi tuhannesta. Pitäisiköhän sitä nyt alkaa toden teolla pelkäämään... :laugh: Tibt Tuo prosenttien kääntäminen toisin päin kuulostaa järkevältä! Täällä...
  18. Sissinen

~ Helmivauvat 2015 ~

Siitä mun googlettamisesta oli se hyöty, että löysin jonkun taulukon, jossa näkyi miten km:n riski pienenee prosentin-pari joka ikinen päivä kun raskaus etenee. Jokaisesta päivästä voi siis aina iloita! :)
  19. Sissinen

~ Helmivauvat 2015 ~

Pippurihäntä: Minä mietiskelin kanssa sitä karua totuutta, että se 10-20% tästäkin porukasta joutuu km:n kohtaamaan. Miten sitä osaisi relata ja nauttia siitä että raskaus on alkanut? Mä olen tosi kova googlettelmaan kaikenmaailman diagnooseja ja nyt näitä keskenmenojuttuja. :headwall: Nyt aioin...
  20. Sissinen

~ Helmivauvat 2015 ~

Tottahan se on, että varmaan kovin yksilöllistä se pahoinvoinnin alku ja kesto. Mulla on aika paha yrjöämiskammo muutenkin... mutta samaa mieltä olen, että pikkuisen takia sitä kestää kyllä mitä vain! :heart: Närästyksestä on kyllä kokemusta muutenkin, eikä ole herkkua ei! Itsekin mietin...

Yhteistyössä