Hakutulokset

1. Sissinen

~ Helmivauvat 2015 ~

Näkyykö nyt?? (aiemmassa viestissä) Täällä alkaa pahoinvointi nostaa hiljalleen päätään... Tuntuu näin illalla aina tulevan. Vähän kyllä pelottaa että mitä on luvassa, jos näin alussa jo tekee pahaa.
  2. Sissinen

~ Helmivauvat 2015 ~

Sekoilin tuon kuvan linkityksen kanssa vaan. :laugh:
  3. Sissinen

~ Helmivauvat 2015 ~

Oli pakko tehdä vielä testi ja laittaa kuvasaastetta tulemaan. :D Tämä kuva on otettu testiajan jälkeen. Tänään pitäisi olla rv 4+4. Digiä en ole tehnyt laisinkaan. Tämä on rfsu:n testi... herkkyys kai 20 tai 25.
  4. Sissinen

~ Helmivauvat 2015 ~

Juu, täytyy varmsan sinne 7. viikolle varata se varhaisultra. :) Aiotteko muuten missä vaiheessa kertoa raskaudesta? Mä kerroin heti äidilleni ja yhdelle ystävälle, joka tiesi yrityksestä. Muille en varmaan kerro vähään aikaan... Olen kyllä tosi huono pitämään mitään asioita salassa, että saa...
  5. Sissinen

~ Helmivauvat 2015 ~

Mä soitin juuri neuvolaan ajan. 23.6 olisi. Täällä Tampereella kuulemma eka ultra on vasta viikolla 12! Ei mun hermo kyllä kestä sinne asti odottaa... varmaan pakko yksityisellä käydä sitä ennen. Meillä kun on ulkomaanmatkakin tulossa siinä rv 11 tienoilla.
  6. Sissinen

~ Helmivauvat 2015 ~

Kiitos ja onnittelut myös sinne! :flower: Me ollaan miehen kanssa oltu yhdessä reilut 8 vuotta ja naimisissa puolitoista. Meillä tärppäsi kolmannesta kierrosta. Mulla on ollu pitkät ja epäsäännölliset kierrot, mutta luulisin ovuloineeni silti säännöllisesti. Tämä tärppikierto oli...
  7. Sissinen

~ Helmivauvat 2015 ~

Jee, helmivauvojen ketju auki! Mut voi lisätä kanssa listaan. 28v./ 1. lapsi/ TAYS. La pitäisi olla 3.2, kai... on tää jännää! Nyt jo kyllä vähän pelottaa että jos onkin tuulimuna, menee kesken tms. Plussa oli kyllä aamulla lähes kontrolliviivan vahvuinen. :)
  8. Sissinen

¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

Pecanpie: Mikä dpo sulla on nyt menossa? Mikä tuon testin herkkyys on? Mulla tuli aika vahva viiva semmosella kaikkein herkimmillä, mutta oli jo menkat päivän-pari myöhässä kun testasin. Älä ole huolissasi vielä... tuo hcg:n nousu on todella yksilöllistä ja voi vaihdella raskaudesta toiseen...
  9. Sissinen

<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

Kultasieni Uskon että repesit kun sen ruikutuksen jälkeen tulin kertomaan plussasta. :D Ja uskon että joitain saattaa täällä ärsyttää, kun ensin ruikutan kun ei tärppää ja samana päivänä kerron plussanneeni. Itseäni ainakin ottaisi aivoon. :laugh: Ottaako joku muu muuten tuon listan...
  10. Sissinen

¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

Kiitos! Ja onnittelut muillekin plussanneille! :flower: Mulla tuli tissit tosi kipeäksi noin viikko sitten. Tuntui sellaista viiltävää kipua toisessa rinnassa hetken aikaa. Sittemmin tissien aristus on kyllä vähentynyt. Mahassa alkoi hiukan juilia tuossa viikonloppuna. Semmoista outoa pistelyä...

Yhteistyössä