Hakutulokset

1. R

Clomittaret 2012

En kyllä testaa ennen viikonloppua, sama karma ollut noissa testauksissa kuin djap:lla...Outo tilanne, ennen aina alkanut vuoto max kahden päivän sisään tuhruista. Selkää jomottaa jonkin verran, ei muita oireita.
  2. R

Clomittaret 2012

Omanapainen pikapäivitys; täällä tuhruttelee vieläkin, nyt neljättä päivää jo. Paperiin jää ruskeaa/vaaleaa veristä vuotoa pyyhittäessä, mutta mitään suurempaa määrää ei vuoda. Tosin olo on sellainen, että ihan minä hetkenä hyvänsä aukeaa hanat. Nyt tarttis saada muuta ajateltavaa taas, ettei...
  3. R

Clomittaret 2012

Onnittelut ovis-plussasta :) Paljon plussatuulia kaikille! Ovistesteistä: Olen ostanut clearbluen digitestejä amazon.co.uk nettikaupasta, hurjan paljon halvempia kuin Suomessa. ).( Tuhruttelee ruskeaa vuotoa :( Hanat aukenee varmaan ihan minä hetkenä hyvänsä. Ensi kierto on taukokierto, kun...
  4. R

Clomittaret 2012

Nellustiina mulle ei annettu sen kummempia ohjeita kuin, että mielellään aina samaan aikaan päivästä, ajalla ei väliä mihin aikaan päivästä se sijoittuu. ).( Piinailu jatkuu ja kaikkia särkyjä/kolotuksia tuntuu olevan kropassa. En tiedä onko se endo, tulevat menkat vai luulosairautta, ensi...
  5. R

Clomittaret 2012

Olen pahoillani 10kaks :( Täällä inssi takana päin ja aivan järkyt oviskivut. Ei tee paljon mieli peittoa heilutella, mutta kait se on pakko :) Päädyttiin lääkärin kanssa siihen, ettei jos nyt tärppää niin heinä -ja elokuussa on taukokierrot clomeista, vaste tuohon lääkkeeseen on ollut sen...
  6. R

Clomittaret 2012

).( Ovis bongattu digitestillä, ensimmäistä kertaa käytin noita ja oli mukava saada hymynaama ruutuun :) Huomenna taas inssiin ja sitten loppuviikko talletteluja. Joku kyseli aikaisemmin, mistä päin kirjotellaan, niin tämä raapustaa Turusta. Pamskulle pahoittelut uudesta kierrosta. Mulla...
  7. R

Clomittaret 2012

Tuosta irrotuspiikistä kyselisin, ovitrelle on nimeltään. Lukaisin lääkeselosteen ja hui kauhistus noita sivuoireita :O Onko kellään kokemusta ko. lääkkeestä? Huomenna pitäisi pistää, mikäli sitä ennen ei ole ovistesti muuttunut plussaksi.
  8. R

Clomittaret 2012

Onnea todella paljon plussanneille =) ).( Täällä suunnalla on käyty taas aamulla seurantaultrassa, endo-rakkula kasvaa munasarjassa :( Positiivista tosin, että näyttäis siellä olevan myös kaksi follia 17 mm ja 22mm. Ovista olen ahkerasti tikutellut, ei vaan tule hymyä testiin. Sain reseptin...
  9. R

Clomittaret 2012

Mulle voi merkitä kp1 ja kierron pituus on clomien aikaan lyhentynyt, molemmilla kerroilla 26, luomukierrossa pituus on ollut 28vrk.
  10. R

Clomittaret 2012

Täälläkin avautumista omasta navasta: tänään tuli ekat tuhrut paperiin, paska fiilis. Ehdin just ostaa testin, tulipas sellainen olo että kohtalo näyttää keskaria. Huomenna varmaankin aukee hanat kunnolla...

Yhteistyössä