Hakutulokset

1. R

Clomittaret 2012

Hyviä vinkkejä otetaan vastaan, miten tämän saisi pois tuolta mielestä kummittelemasta :) Piinailu jatkuu ja mieli valmistautuu menkkoihin, tietty pieni toivonkipinä elää jossei ne vaikka alkaiskaan, mutta oireet antavat kyllä olettaa että loppuviikkoon mennessä sieltä tulevat. Jostain...
  2. R

Clomittaret 2012

Tervetuloa uusille keskustelijoille :) Tästä foorumista on minulle ollut hirmusti apua :heart: ).( viikonlopun ajan on ollut aikamoiset jomotukset alaselässä ja pahoin pelkään että kuukautiset alkaa loppuviikkoon mennessä :(
  3. R

Clomittaret 2012

Another: voipi laittaa piinailijoihin eli dpo 8 täällä. Piinalta tämä tuntuukin, tarvis saada muuta mietittävää, kun tuntuu että aika matelee =) Muille kysymystä; tekeekö joku teistä kolmivuorotyötä? Itse teen (viimeiset kolmisen vuotta) ja joskus olen miettinyt vaikuttaakohan vuorotyö...
  4. R

Clomittaret 2012

Onnea vauvaton! Inssistä: toimenpide kesti n. 5 min. Hiukan nipisteli, mutta ei muita tuntemuksia. Miehen piti viedä sperma aamulla aikaisin klinikalle, aamupäivällä oli mun vuoro. Ilmeisesti onnistumisprosentti ei päätä huimaa (n. 10%), katsotaan nyt, kovasti ei viitsi pitää toiveita...
  5. R

Clomittaret 2012

Eilen aamulla kävin inssissä ja illalla vielä luomusti, nyt vaan peukut ja varpaat pystyyn että tärppäisi :D Gynekin oli sitä mieltä, että se lh-huippu saattaa olla "hetkessä ohi" eikä niitä aina saa noihin ovistesteihin metsästettyä. Itse toimenpide oli helpompi mitä pelkäsin.
  6. R

Clomittaret 2012

Ovu-testeistä kyselisin kokemuksia. Mulle kävi nyt niin, että aamulla testi näytti vahvan plussan (ei kuitenkaan ns. aamuvirtsasta) ja nyt 8 tuntia myöhemmin äsken oli enää vain vaalea haalea viiva. Ehdin jo soitella huomiseksi inssiajan. Nyt vähän ihmetyttää, onko kellään kokemuksia voiko ne...
  7. R

Clomittaret 2012

Ei ole nähty. Ennen kuukautisia yleensä kovat alaselkäkivut, ei koskaan alavatsakipuja ole ollut.
  8. R

Clomittaret 2012

Noh niin, kävin folliultrassa ja nykyinen annostus clomeja näyttäis toimivan paremmin eli ei ylilyöntejä tällä kertaa. Oikeassa munasarjassa oli 14 mm ja 15 mm odottelemassa ovulaatiota, nyt siis metsästetään ovua ja inssillä yritetään, mikäli ovisplussa tulee ennen viikonloppua. Ikävämpänä...
  9. R

Clomittaret 2012

Kovasti peukkuja, että haamut osoittautuisivat plussiksi. Mulla vähennettiin nyt tässä kierrossa clomeja niin, että söin vaan kolme päivää kp 5-7, katsotaan miten nyt käy, folliultra on tiistaina.
  10. R

Clomittaret 2012

Täällä mennään nyt kp 1/28 ja soitto klinikalle että mites tuon annostuksen kanssa nyt tehdään, kun viime kierrossa meni vähän yli noi follit. Nyt siis lähtee käyntiin toinen yritys Clomien kanssa. Huomaan aika vahvoja sivuoireita ko. lääkkeestä, ihme hikoilua ja mielialan vaihteluja. Lisäksi...
  11. R

Clomittaret 2012

Hei, Nyt on kierron päivä 12/28. Tämä kierto taitaa mennä sivu suun, hieman jäi mietittymään nuo gynen varoittelut ja muutenkin alkuviikko on hulinaa. Tänään ovis-testi näytti vahvan plussan ja oireetkin ilmaantui. Jokin aika sitten äitini kanssa tuli puheeksi lapsettomuus ja kaikki...
  12. R

Clomittaret 2012

Kiitos! Ekaa kertaa nuo Clomit nyt käytössä, luomuna yritystä takana kaksi vuotta (keväällä 2010). Clomeja syöty kp 3-7vrk 1kpl/vrk. Välillä tuntuu että melkoista salatiedettä tämä on ja nyöräksi vetää, kun oma kroppa ei käyttäydy "niin kuin pitäisi" :/
  13. R

Clomittaret 2012

Hei, Liityn joukkoon :) Lasta yritetty kaksi vuotta, ikää 30 vuotta. Selittämätön lapsettomuus on diagnoosi, miehellä kaikki kunnossa ja minultakaan päällisin puolin ei ole löydetty mitään vikaa. Kuukautiskierto on 25-30kp, ovis bongattu muutamia kertoja todella aikaisessa kierron vaiheessa...

Yhteistyössä