Clomittaret 2012

Aniit.
Näinhän se varmasti käy ettei sitä sitten jos raskauden, niin huvita juhlia kovin aikaisin. Pidän sormet ja varpaat ristissä teidän puolesta!
Kysäisen vielä, että kuinka kauan tuosta tyhjennyksestä oli aikaa kulunut tuohon 3.5.?
Ymmärsin, että mulla oli kp1 se päivä, kun km alkoi. Meneehän se niin?

Ohos, pakko täältä sanoa että vaikka menkkojen pitäis just alkaa ei ole kyllä mitään oireita! Tosin turvottaa ja rinnat on arat, oiskohan tässä luomukierrossa jopa tärpänny? En kyllä uskalla testata vielä hyvään aikaan, aina se nega tuo niin toivottoman tunteen... Jännää, jännää!

Pettunia sellasta mahatautista kipuilua munkin vatsassa on ollut. :)

10kaks mä otin cytotecit 14.4 ja jo seuraavalla viikolla kävin ultrassa kun olin niin kipee. Kohtu todettiin muutoin tyhjäks mut jotain ihan minimaalista nukkaa oli joka oli täysin normaalirajoissa. Gyne totes tuolloin et verikoetta ei tarvitse ottaa, kun oli niin siisti. ( kuului siis alkuperäsiin suunnitelmiin) Varhaisultrapäivänä 11.4 mulla alko pieni tuhruilu. Oon käsittäny niin että kp 1 on just se päivä jolloin alkaa vuotaa. Korjatkoon joku jos tieto väärä. :)

ON: uusi testi tehty jo tänään, kun aattelin et se eilinen oli vaan jotenkin sekunda. Mut kyl tuohonkin haamu tuli ja ehkä hiukan voimakkaampi ku eilen. Tänään hakeen digi ja jos su testais sillä. :) Mietin kyl jos terveyskeskukseen soittas ja pyytäs päästä parina päivänä verikokeelle. Näkis nouseeko vai eikö. :)

sunnuntai 20.5.

Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

minttu_89..........kp49/26-28..........yk4................................tauko
Katrina86............kp40/29-?............ya10/2010....................2. clomi
Inkeri84.............kp37/??..............yk7................................4.clomi
Raita12..............kp32/??...................ya8/10.......................5. clomi
undercovergirl.....kp32/30..............ya6/10/yv2.....................tauko
toivounelma.....kp28/29-48...ya 5/2009/ yk29... 3.clomi+GonalF+Pregnyl
another.............kp25/32-?.........yk6/ya1/11.......................2.clomi
skorppari82.........kp24/??..............yv1,5.............................2.clomi
Ansku83............kp20/30-31..........yk15/ya11/10..................tauko
PikkuJellona........kp18/??...............ya9/10...............terot/clomitauko
DjaP..................kp13/??...............ya2007.........................2. clomi?
Minttu_89...........kp10/??...............?...................................?
10kaks...............kp9/42...............yk3....................tero&clomi-tauko
Sanzu...............kp9/34................yv1..............................2.femar
Kassiopeia..........kp7/??...............ya8/2010.......................4.clomi
Ambrosia85.........kp7/26-32.........ya10/10/yk17.................3.clomi
rimpatti...............kp7/28.............yv2................................2.clomi
Hollannissa...........kp7/?............ya06/2011........................1. clomi
Pettunia..............kp2/28-36..............yk19......................3.lezorol
Ranskismopsi.......kp??....................yk?.............................3.clomi

Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku, Aniit,
JeNski91, Nyrpee-81

Piinailijat
toivounelma dpo14
another dpo8

Ghostbusters
toivounelma 19.5. kp27/dpo13

PLUSSANNEET

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??.........ya12/08......8.clomi
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi (kaksoset :heart:)
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit

Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjä: another (ja Ansku83)

Viimeksi muokattu:
onpas täällä hetkisen tosiaan jännää,
erityistsemppaus juuri pettunialle ja undercovergirlille! +++:whistle: nyt plussatuulia sinne!!

aniit jännää varmasti ootella vielä huomiseen että sen digituloksen näkee! pidetään peukkuja siullekin!!

10kaks Olen varannut ajan ultrakokeeseen ensi viikolle kun olen Suomessa. Paras saada myös suomalaisenhoidon näkökulma tilanteeseeni. Meille ei mitään mainittu että pitäisi olla välikiertoja välissä, sanottiin vaan että kuusi kuukautta putkeen. Onko tämä sinun oma päätös vai suositteliko lääkäri näitä taukoja? Onko sinulla PCOn kanssa nuo kotiovulaatiotestit olleet kuinka luotettavia? En ole niitä itse vielä kokeillut, mutta taitaa olla aika kokeilla....

Hollannissa mä söin vissiis 5 kiertoo clomeja kunnes raskauduin, joka kyllä osottautui tuulimunaksi. Mulle ei puhuttu mistään tietystä takarajasta miten pitkään saa yhtäkestosesti syödä niitä kun limakalvo oli kokoajan tosi hyvä. Johtui ehkä myös Menopur piikeistä. Mullakin siis PCO ja en ole tehnyt juurikaan noita kotitestejä. Neljässä kierrossa ultrattu ja sen jälkeen sopivassa kohdassa Pregnyl irrottaan folli. Mulla ei oikein noissa kotitesteissä näy mitään.

Kävin vähän aikaa sitten verikokeessa ja nyt odottelen kuumeisesti tulosta.. Jos siinä jotain näkyy niin saan vielä maanantaina mennä kokeisiin ja sitten näkyy onko tää uus raskaus vai mikä. Ei millään malttais odottaa.

Viimeksi muokattu:
Aniiit. Olen ihan täpinöissä täällä sun puolesta! Toivottavasti.. Toivottavasti!
Tsemppiä myös muille piinailijoille :) Saatetaankohan saada hieno suora plussia..

Hollannissa.
Mulla oli justiinsa viime viikolla keskenmeno ja sen vuoksi nyt on pidettävä taukoa clomeista.
Ymmärtääkseni limakalvo on se, joka vaikuttaa clomien syöntiaikaan. Yleinen periaate on vissiin se 6kk.

Verikokeen tulos saatu. Oli 42.5 ja lääkäri sitä mieltä että saattaa olla tuulimunan jäänteitä vielä mutta voi olla uuttakin, siksi ma otetaan uus koe. Mietityttää kuitenkin se parin viikon takanen negatesti. Noh, nyt ei auta kun odottaa ja kärvistellä näissä mahakivuissa.

Hollannissa Tervetuloa. ite kun aloitin clomit niin sanoivat, että ekassa kierrossa ultraavat ja sit eivät enää. jos en ois vapaaehtoisesti käynyt yksityisellä ultrassa niin en tiedä olisinko syömässä 5 kiertoo clomeja. onneks kävin ja todettu toimivaksi joten saan syödä. toivottavasti sulla ei tuu pahempia oireita matkaan. tsemppiä ja toivotaan sun visiittiä näillä palstoilla lyhyenä ;)

Aniit täällä odotellaan hyviä uutisia :) peukut pystyyn d:)b

Pettunia no onpa ikävän pituinen turhuaika. jospa se merkkaa jotain muuta ;) kauhean vaikea sanoa, itteni kohdalla ainakin, millo ne menkat oikeesti alkaa ku tuhrua tulee ja sit vähän enemmän ja vielä vähän enemmän. jännittää sun puolesta :)

undercovergirl sinullekin paljon tsemppiä piinausaikaan. aika on tuskasen pitkä kun pitäis odottaa.

aniit:
Sulla siis oli negatesti tässä välillä.. jännäillään!

another:
Jotenkin en tajua kaikkea kerralla, niin jaksaisitko päivittää listaan.. yk3 (jos tätä nyt yrityskierroksi voi laskea?) tero/clomitauko.

toivounelma oih! Viivan vahvistumisia!

Onko muilla ollu clomeista oireina flunssa-oireita? Kurkkukipua ja nuhaa?
Voi toki olla ihan sattumaa että mulla kurkku ja nuha oireilee nyt toista kiertoa peräkkäin samassa vaiheessa kiertoa...

Oih, ihanaa toivounelma!
Ambro, ei oo kyl mulla ollut mitään sellasia oireita...
Ja pakko kyl sanoo tähän väliin et on tää odottavan aika pitkä, tuntuu et tunnit matelee, päivät matelee, kaikki matelee...
Jos sitä ens pe tekis testiä jollei mitää ole tapahtunut suuntaan tai toiseen siihen mennes :D

Plussatuulia, jee. Onnitelut haamusta toivounelma. Peukut edelleen pystyssä sulle Aniit. Samoin myöskin Underille. Siinä olis komea kolmen kopla odottajien puolelle.

Kassiopeia, mulla on tosiaan aina tosi pitkät tuhrut, mutta kp1 on kyllä aina ihan selkeä. Tänään on juuri se päivä eli mulle voi päivittää kp1 ja 3. lezorol. Kaksi kiertoa enää tätä vuoristorataa ja sitten se on ohi. Tänään siis jo mielialat ok, tuhrut kun kertoi kierron tuloksen jo aiemmin.

Viimeksi muokattu:
pettunia pahoittelut että se kp1:ksi muuttui sittenkin! :/
eikö noita lezoroleja sitten saa syödä kuin 5 kiertoa, vai miksi hoidot loppuu? ootteko miettineet jo mitä seuraavaksi noiden jälkeen sitten, jos sitä tärppiä ei siis sitä ennen tule (vaikka tuleekin eikös!! sen on tultava)?

under odottavan aika on oikeesti kyllä pitkä, hmm hyvällä tuurilla testaillaan samoina päivinä, kun vissiin miekin saatan jo testata silloin perjantaina, mutta mahdollisesti vasta lauantaina. tsemppiä sinne piinaviikolle :heart:

toivounelma oi ihanaa, onnittelut haamusta! saanhan sen laittaa tuonne ghostbusteriin?

ambro
miullakin on vähän ollut flunssaoireita, tosin vasta nyt puoli välissä kiertoa. liekkö johtuu clomeista vai ihan vain keväästä ;)

Kiitos kovasti onnitteluista. Saa laittaa haamujengiin. Tänä aamuna haamu on mielestäni vahvempi. Vaikkakin toivoisin sen olevan vielä selkeämpi. Huomenna ajattelin soitella lapsettomuuspolille ja pyytää verikokeen, että saisi tietää missä arvossa hcg on. Siitä saisi varmistusta missä mennään, kannattaako toivoa vai ei.

Flunssaoireista, mä olen ollut sitä mieltä että saan Clomeista tai Gonalista flunssa oireita. Niitä on ollut koko kevät sillain on-off tapaan.

Viimeksi muokattu:
toivounelma, oisko sulla kuvaa sun haamulaisista? Ois kivaa niitä katsella. :)

ON: tein äsken huvikseni ovistestin ja nyt se näyttää tasavahvoja viivoja. Perjantaina ei ollut läheskään noin vahvat. Nythän tää menee jännäks!

Ohos, huomasin nyt vasta et on jo kuitenki kp32/30 et kaippa sitä testiä vois kehiin heittää vaikka keskiviikkoaamuna kun vasta tiistaina käydään kaupungissa et saa testin noudettua. Ei edelleenkään menkkaoireita, ainut on vaan väsy, vilu, nälkä ja nivustaipeita särkee niin maan p*rkeleesti :D
Miksi aina käy näin et kun sitä testiä oikeesti kaipais niin ei ainuttakaan ole kaapissa? :)
Mä toisaalta toivoisin et vois suoraan käydä verikokeessa mut täällä ne ei oikein mielellään ota moista :/
Kauhiasti tsemppiä Aniitille ja toivounelmalle, ollaan kaikki sit tammikuisis eiks je? ;)

Katsotaan millaisen kuvan saan tähän. Laitoin kuvan myös negatiivina, jolloin viivojen vahvuusero eilisen ja tämän päivän osalta näkyy paremmin.

Näemmä kuvani on kovin pieni, mutta itse sain sen klikattua isommaksi. :ashamed: en oikein osannut, joku voi neuvoa paremman tavan.

Viimeksi muokattu:
toivounelma vahvistuuhan tuo ;) ihanaa :heart:

rimpatti
tsemppiä folliultraan siulle :) tuuthan sitten kertoon heti miten käy ;)

under testii testii testii heti kun vaan niitä saat :D heh, ei taida muuten miullakaan olla yhtään noita ns. heikompii testei jäljellä, digejä vain, enkä niitä herkästi käyttäis.

Yhteistyössä