Hakutulokset

1. R

*Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

Iksi mulla oli saman kokoluokan kysta samassa paikassa. Munasolupunktiossa punktoivat vahingossa myös tämän kystan. Huomasi siitä, että putkiloon tuli aivan mustaa verta, yöks. Sain heti kaksi antibioottia suoraan suoneen varmuuden vuoksi. Ei vaivannut sen enempää, ehkä se puoli oli aavistuksen...
  2. R

miumau onko sulla lyhyt vai pitkä kaava? pitkässä kaavassa itse sumuttelin synarelaa irrotuspiikkiin saakka. Nollaultrassa annostusta muutettiin pienemmäksi ja mukaan tuli puregon-pistokset. ).( Tänään aamulla oli VU. Masussa köllötteli viikkoja (7+2) vastaava 1,1 cm pituinen tyyppi, jonka...
  3. R

Sandaali arvot olivat yli 3000. Lääkärin "tuomio" oli, että voi olla menossa kesken tai sitten voi olla ihan harmitonta, ei voi vielä varmaksi tietää. Joka tapauksessa siihen ei voi mitenkään itse vaikuttaa. Tiistain kaltaista vuotoa ei ole enää ollut, mutta ruskeaa tiputtelua kylläkin. Sain...
  4. R

Hurjasti tsemppiä hoitonsa aloittaville :) Susalle jaksamista piinapäiviin. ).( Viikko kulunut positiivisesta r-testituloksesta. Sunnuntaina alkoi kuitenkin niukka ruskea vuoto, jatkui maanantaina ja tänään aamulla runsaampaa vaaleaa veristä vuotoa :( Soitin polille ja kävin uudestaan...
  5. R

miumau mulle ei tullut synarelasta fyysisiä sivuoireita, mutta mielialat vaihtelivat kyllä melkoisesti. Muistaakseni sumuttelin 10 pvä ennen kuin vuoto alkoi. ).( Olen raskaana :heart: verikoe vahvisti vaaleat viivat, hGC pitoisuus oli tänään 470 veressä. En oikein käsitä tätä.
  6. R

Tervetuloa uusille =) ).( testiviiva pysyy vaaleana, muutaman kerran olen perjantain jälkeen testaillut. Viiva siihen tulee mutta huomattavasti vaaleampi kuin se toinen. Keskiviikkona on virallinen testipäivä ja saa kuulla mikä tuomio on.
  7. R

Kiitos kannustavista viesteistä :heart: Olen muutaman kerran tämän koko lapsettomuus-prosessin aikana testannut sellaisen haamun hieman ennen kuukaustisten alkua, mutta aina ovat olleet negatiivisia. Tästä syystä tämä skeptisyys :ashamed: Tämän päiväinen oli ihan Prismasta ostettu...
  8. R

Ihanaa Sandaali !! :heart: ).( Sandaalin onnistumisen myötä en sitten malttanut olla testaamatta...Testiin tuli haalean vaalea viiva (pp9), mitä sekin nyt sitten tarkoittaa. Harmittaa, että menin testaamaan, nyt on vielä ristiriitaisemmat fiilikset :headwall: Olen ollut koko viikon kipenä...
  9. R

Hienoa Dazzler ).( En tiedä johtuuko flunssasta mutta eilen ja tänään ollut menkkamaisia jomotuksia alaselässä :( Mulla alkaa täti yleensä antaa vinkkejä itsestään juuri selkäsäryillä vajaa viikkoa ennen kuin vuoto alkaa. Äh ja viikko vielä pitäisi odottaa testiin, mikäli vuoto ei sitten ala...
  10. R

Sandaali ei juuri mitään erikoisia tuntoja täälläkään. Rinnat ehkä hiukan turvonneet, mutta ne on aina mulla ennen kuukautisia. Alavatsan nipistelyt ja jomotukset ovat loppuneet. Inhoan noita luge-suppoja :D valujat inhana töhnänä pois. Sain tähän ikävän flunssan piinapäivien ratoksi. Yritän...
  11. R

Tosiaan Sandaali, samalla aikataululla edetään :) Virallinen testipäivä on ke 6.3. 8.soluinen kaveri siirrettiin tänään ja kolme selviytyi pakkaseen.
  12. R

Omaa napaa nopeasti: kymmenestä muniksesta oli hedelmöittynyt 6 kpl, huomenna siirto ja tieto, miten ovat siitä kehittyneet. Yksi siirretään ja loput pakkaseen, mikäli nyt siis jotkut/joku noista kuudesta lähtee normaalisti kehittymään. Melkoista jännittämistä tämä on vaihe vaiheelta, voi kun...
  13. R

Isot onnittelut Tigridialle :flower: Tervetuloa uusille mukaan! ).( Nostetulle Puregon-annostuksella saatiin muitakin rakkuloita kasvamaan, yhteensä 8 kpl. Ei siis tarvinnut keskeyttää hoitoa tai "tyytyä" inssiin. Tänään oli aamulla punktio, josta saaliina 10 kpl munasoluja. Mahdollinen...
  14. R

Minnie82: mulla oli menkat vielä päällä, kun nollaultra tehtiin viime viikolla. Olihan se vähän kökköä :| Mutta jotenkin itse olen yrittänyt olla ajattelematta tuota epämukavuutta, mikä tähän kaiken kaikkiaan liittyy. Itse olen hoidoissa julkisella puolella, joka sattuu olemaan vielä...
  15. R

Täällä on nyt piikitelty Puregonia viime torstaista lähtien, tänään oli tarkistusultra, joka ei tuottanut toivottua uutista. Yksi folli oli lähtenyt sooloilemaan ja oli jo nyt 17mm, pieniä 9-10mm rääpäleitä oli muutamia. Lääkäri ei ollut kovin optimistinen, annostusta nostetaan 175IU ja...
  16. R

Pahoitteluni pettymyksen kokeneille, voimia ja jaksamista tulevaan :hug: Onnea Vihervaara :heart: ).( Tänään oli nollaultra, toiminta on synarela-sumuttelujen ansiosta loppunut tyystin ja huomenna alkaa puregon-piikitykset. Ensi viikolla tiistaina ja torstaina verikokeet + ultrat, näiden...
  17. R

Kysymys Synarelasta; aktivoin pullon tänään ja aloitin suihkeet. Katsotaanko aktivointi yhdeksi annoskerraksi? Lääkäri painotti ohjeistuksessa, että annoksia tulee seurata pullosta, ettei hoito mene pieleen.
  18. R

Nimiä on ollut mietinnässä, mutta ei hirveän aktiivisesti. Mulla oli nyt superlyhyt kierto ja Tyksin konsultaation jälkeen jatketaan niin, että sumuttelut alkaa 18.1, seurantaultra 25.1. Mikäli lääkkeet toimii niin kuin pitää, niin punktioaika on ajateltu viikolle 7. Jännää kun kaikki alkaa...
  19. R

Täälläkin taisi lähteä nyt uusi kierto käyntiin. Kiertopäiviä on vasta 19, joten hiukan olen ihmeissäni. Koskaan ei ole ollut näin lyhyttä kiertoa, lyhyimmilläänkin 25 vrk... Mulla tehdään pitkän kaavan mukaan, eli vasta muutaman viikon kuluttua aloittelen sumuttelut.
  20. R

Täälläkin pohdin, josko hakisi jo hormonimyrkyt apteekista. Tästä kierrosta ei toiveita ole, olen ollut viikon verran kamalassa lenssussa ja ovis meni totaalisesti sivusuun. Ellei sitten jotain pyhää sikiämistä ole päässyt tapahtumaan :laugh: Olen yrittänyt olla aika neutraali noiden...

Yhteistyössä