Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :hug:
Jos jotain olen näistä Clomeista vuosien saatossa oppinut, niin se on kyllä se, että mihinkään oireisiin ei ole luottamista!! Oon käyny päivittäin lukemassa teidän juttuja ja niin monesta aatelut, että varma plussa, mutta ei sitten kuitenkaan : /
Niinkuin olen itsestänikin monesti ajatellut...
Joku kyseli Clomien ottamisajasta. Ite oon ottanu aina illalla ennen nukkumaan menoa. En tiiä miks, mut ehkä sen takia, et herään aamusin kaikkea välillä klo 5-11 riippuen päivästä, joten aamulla ottamisen aika olis aika vaihtelevaa. Nukkumaan menen suhteellisen samaan aikaan joka ilta.
Tuo on kyllä rankkaa tuo vauvauutisiin suhtautuminen! Tavallaan on iloinen toisten puolesta, mutta kyllä se silti sattuu. Ite en oo enää pitkään aikaan jaksanut esim. FB:ssä onnitella ihmisten hehkutuksia raskaudesta, mutta sitten jos kasvotusten nähdään, niin pakko se on kakaista ne onnittelut ulos, vaikka päässä pyörisi mitä vaan...
(.) Täällä on ollu tavallaan ihan luksuskierto! Niin oudolta kun se kuullostaakin, kun meillähän oli nyt ns. hukkakierto ainakin lääkärin ultrauksen perusteella, mutta voi että tätä stressittömyyden oloa!! Tää tuli mulle jotenkin tosi tarpeeseen, koska aloin olee jo ihan hermoraunio. On aivan uskomatonta, että mä en oo ees tiennyt mikä kp mulla on, ellen ois sitä täältä lukenut
On saanut taas ajatella ja tehdä ihan normaali asioita ilman, että tää lapsettomuus pyörii koko ajan mielessä! Kaveritkin on varmaan ollu ihan ilosia, kun oon välillä puhunut jostain muustakin
Yks erikoinen asia on myös se, ettei mulla oo myöskään ollut mitää oireita clomeista!? Tähän on uskoakseni kaks vaihtoehtoa. Joko se vaikuttaa, et ovuloiko tai sitten stressi aiheuttaa kaiken sen itkusuuden, kiukkusuuden ym. eikä sittenkään clomit, niinku olin kuvitellut?! Ovistestin (liuska testi) mukaanhan mulla oli kuitenkin ovis tässä kierrossa, mutta tiedä sitten pitääkö ne paikkansa?
Emmä tiiä, mut jotenkin ollu tosi ihana olo ja sellanen rauhallinen
En oo itkenyt yli kahteen viikkoon, vaikka ennen se oli päivittäistä ja MONTA KERTAA
Tänään siis kp 28, eikä mitään tuntemuksia alkavista menkoista...Eilen pikkasen oli sellasta menkkamaista kipua, mut se meni nopee ohi. Aavistuksen on ehkä arat nännit, mutta siinäpä ne sitten onkin. Vopi olla, että ovista ei siis oo ollut ja kierto venähtää, mutta saanpahan vielä vähän lisäaikaa kerätä voimia seuraavaan tupla-annostettuun kiertoon
Onko muilla tuplatuilla/triplatuilla tullu vatsakipuja, kun annosta on suurennettu? Mua lekuri varoitteli, että näin voi käydä ja määräsi mulle jotain vahvoja lääkkeitä... Hui!