Ohhoh mikä plussa-aalto täällä pyyhkäissyt
Onnea kaikille plussanneille!!
minnams: Mulla on nää nyt olleet kolme Clomikiertoa olleet seuraavilla oireilla: Hikoilua, kylmyyttä, närästystä, raivokohtauksia ja ITKUISUUTTA. Mutta aiempina vuosina kun olen clomeja syönyt, on mulla ollut oireena järkyttävä pahoinvointi!! Koskaan en oksentanut, mutta koko ajan tuntui, että laatta lentää. Siitä syystä keskeytin joka kerta clomit, koska en pystynyt tekee mitään, ku oli niin paha olo. Mulla tää pahoinvointi ei siis meinannut kuitenkaan plussaa, mutta toivotaan, että sulla se olis sen mekki
Ja sitten omaa napaa: kp11 oltu folliultrassa ja lääkärin sanat oli musertavat... "Täällä ei ole mitään, ei sitten yhtään mitään mikä voisi johtaa raskautumiseen". Sai purra huulta, ettei itku päässyt
Yritti kyllä lohduttaa, että hän on kerran aiemminkin sanonut nämä sanat potilaalle ja kuinkas ollakkaan, potilas tuli siitä kierrosta raskaaksi... Joo, kyllähän näitä aina kuulee, mut ei ne varmaa ikinä omalle kohdalle osu! Ihmettelin, kun olin kuitenkin ekalla clomikierrolla ovuloinut verikokeiden mukaan, toisella kierrolla ovistestien mukaan, mutta lääkäri oli sitä mieltä, että hän ei luota ovistesteihin laisinkaan?! Päätin kuitenkin testailla ovista ja eilen siihen tuli kuitenkin plussa!!?? Ota tästä nyt sitten selvää! Suuria odotuksia, tai oikeestaan mitään odotuksia ei siis tähän kiertoon ole
Kyseinen lääkäri ei ollut minua koskaan aiemmin hoitanut ja kysyi multa, et onko sulle aiemmin sanottu, et sulla on ihan selkee PCO? No enpä kyllä muista, että kukaan ois tästä aiemmin ainakaan näin selkeesti maininnut! Että suututti!! Viis vuotta ravannut siellä ja nyt kerrotaan tällästä! Itse olen sitä kyllä epäillyt, koska oireet siihen niin selkeesti viittavaat, mutta olisi sen voinut mulle aiemmin jo kertoa.
Ei kuitenkaan määrännyt lääkitystä siihen, koska kysyi kollegaltaan, joka sanoi, ettei sitä ole tässä sairaalassa oikeen käytetty?! Olen nyt lukenut siitä netistä ja haluisin ehdottomasti sitä kokeilla! Käski mun kyllä ens kuun ultrassa puhua niistä lääkkeistä? Mitä kokemuksia teillä on niistä?
Ens kiertoon tuplataan clomi annos kahteen pilleriin päivässä kp 3-7 ja lisäksi Terot päiville 15-24 muistaakseni... Tätä en ois missään tapauksessa halunnut, koska mun elämä on jo tuolla yhellä pillerillä päivässä sellasta vuoristorataa ja itkun vääntöä, ettei mitää rajaa. Niin ja mullahan piti olla vielä kolme clomikiertoa jäljellä, mut tää lekuri oli sitä mieltä, et nyt yks kierto tupla annoksella ja ultraan, riippuen tuloksesta ultrassa, niin enää yksi kierros joko tuplana tai triplana... Sitten se on siinä ja jos ei tulosta saada, niin sitten kovempiin hoitoihin. Masentaa! :'(