Hakutulokset

1. M

Ihaninta mitä sulle tai susta ollaan sanottu?

no johan on omituista! :laugh: :laugh:
  2. M

palstan ilmapiiri masentava(?)

juu se on meininki, on helppoa täällä purkaa omaa paha oloansa ja olla ikävä. Kasvottomana ja nimettömänä on hyvä avautua ja olla ikävä, siinäpäs se tuleekin se ihmisen todellinen luonne sitten esiin.
  3. M

juu justhan aloitin yhen ketjun....siitä mitä positiivista kellekkin on sanottu... no ehkä mä oon vaan sit sattunut aina lukemaan kaikkia masentavia ketjua... onhan nuita toki ollut myös neutraalisempiakin...
  4. M

Hitto ku hävetti tänään Itiksessä...

Eihän tuo nyt mitään..on mulle nolompaakin sattunut, en kyllä kerro :snotty: :ashamed: (mikäli joku miut täältä vielä tunnistaa..jos on tuttuja ..koskaan ei voi tietää..) TARKOITUS EI OLLUT VÄHÄTELLÄ kuiteskaan, olihan toikin noloa... mut hyvä ettei kukaan äijistä huomannut ja hyvä ettei ollut...
  5. M

Mä en taidakkaan jaksaa olla täällä..niin paljon valitusta ja kaikkea masentavaa luettavaa..oon ehkä hieman herkkis, mut tulee itellekki ihan masentava olo :( eikö kellekkään tapahdu mitään mukavaa? mikä siinä on, että ihmiset tarttuvat kaikkeen ikävään -sellaisten ikävien asijoiden vatvominen...
  6. M

Tätä ketjua lukiessa tulee kyllä hyvä mieli itselleenkin :-D kiva lukea tämmöstä ketjua!! kun on paljon nuita -niin toisenlaisia, masentavia juttuja, ihan liikaakin...
  7. M

poistan

en saanut aloittamaani ketjua poistetuksi, tiedä miksi :(
  8. M

poistan

poistan..
  9. M

Ei kai tässäkään ole kyse muusta kuin suuremmista liikennemääristä, vai?

ole sitten ymmärtämättä hyvä ihminen!!!! :laugh:
  10. M

Ihmiset jotka ovat sanoneet minua enkeliksi, tarkoittavat sillä sitä, että olen niin ystävällinen, lempeä ja iloinen, myös ovat sanoneet että kunis kuin enkeli: eli mulla on vaaleat pitkät hiukset, oikein siniset isot silmät -että usein luullaan että mulla on piilarit (tytölläni identtisesti...
  11. M

heh, juu, ei toki. siis mua luullaan miltei seittemää vuotta nuoremmaksi mitä olenkaan.. ni toi mies sitten vain sanoi että äiti ja tytär miltei ihan samanikäisiäkin :-D siis olen 31v. ja mua luullaan 20-23vuotiaaksi! Tämä mies oli 60-vuotias ni tokihan hänen mielestään parikyt vuotiaat ovat...
  12. M

Tehdäkkö vai eikötehdä toista lasta

Näinhän se on. Mulla vähän sellainen kutina, että toinen lapsi jää tekemättä. Mulla ikää jo 31-vuotta... ja ... jos saisin valmiin vauvan kapalossa syliini ni voi se olisi menoa se...no liikaa ahdistaa, ei voi mitää. Täytyy olla henkisesti kypsä ja valmis niin sitten..kukaties , mutta itse...
  13. M

Ihanaa lukea jotain tällaista!! :-D tämmötteistä tulee hyvä mieli lukijallekkin... :D
  14. M

miksi tuollainen vastaus? (rakastan lapsia kovasti ja olen päiväkodissa töissä, eräskin lapsi sanoi mulle kerran: halasi ja sanoi: "otan sinut ihan omakseni" tyttäreni usein halaa minua ja sanoo usein: "äiti olet ihana.." toi raskasaika jännittää vain kovasti ja sain siitä traumat..että se...
  15. M

Ihaninta mitä sulle tai suta ollaan sanottu? Mikä on lämmittänyt, ilahduttanut mieltäsi, tai rohkaissut sinua? Mistä olet tullut iloiseksi ja todella onnelliseksi? (vastapainoa tuolle edelliselle pinolle jossa muisteltiin pahoja asioita ja sanoja, mitä on sanottu ikuna, siitä pinosta itelleenki...
  16. M

Mulla ollut kamala raskausaika, pahoinvointia oli läpi raskausajan, kovaa turvotusta, jalkakramppeja öisin, tutkimuksissa ramppaamista, kesämeni ohi, en kyennyt paljoa kävelemään -koska oli niin huono olo. Enempiä en kirjoittele, ken tietää se tietää mitä se voi olla ja miksi se jättää niin isot...
  17. M

Ei kai tässäkään ole kyse muusta kuin suuremmista liikennemääristä, vai?

Kaikilla on velvollisuus ajella niin, ettei ole vaaraksi liikenteelle. Mikäli joku siellä köröttelee hissunkissun menemään ja ohituskaistalla on ruuhkaa, (niinkuin usein ruuhka-aikana on ) etten hetimiten pääse vaihtamaan kaistaa, niin kyllä se on niin että on yllättäenkin melko lähellä toista...
  18. M

Gallup: Lapsenne/Lastenne nimet?

Lapseni nimi on Minca Lumia s.2006
  19. M

Katsoiko joku eilen jimiltä dokumenttia vauvojensurmaajasta?

Mä katoin tuon joskus viime syksynä, näköjään uusintana tullu taas. Tuli siitä ihan kamala olo, valtavan pahaolo ;-( en ole sen jälkeen halunnut / kyennyt katteleen jimiltä mitään dokumentteja. Mikäli tuo nainen oli silkasti vain mielisairas tai sitten pahojen henkien riivaamaa -eli jonkun...
  20. M

Miten 'kostaa' miesystävälle?

Mitä jos suostuisit miehesi pyyntöön? Hullu idea, mutta mä ajattelen, että kostaminen ei auta mitään, se tuohoaa rikkoo ja hajoittaa. Mitä haluat suhteeltanne? Mihin suuntaan haluat viedä sitä? Toki olet loukaantunut, vihainen yms. Mutta jos haluaa kasata tulisia hiiliä vihamiehensä ylle -niin...

Yhteistyössä