Miten 'kostaa' miesystävälle?

• Viestiketjun aloittaja vauvalta kopsattu
  • Ensimmäinen viesti
vauvalta kopsattu

Olemme työkavereita eri pisteissä. Miesystävä ei ole yli kuukauteen halunnut halailla, pussailla...haluaa tavata vain syömässä, kahvilla.. puhuin asiasta; rakastaa kuulemma minua eniten... mutta käytös ei muuttunut (oli ennen jokapäiväistä hellyys). Ehdotti sitten rakastelua tiettynä päivänä. Olenko outo, kun minua ei innosta rakastelu ilman hellyyttä? Jätänkö miehen kylmästi selittelemättä vai käyttäydynkö kuin ketä tahansa työkaveria kohtaan ja käydään yhdessä syömässä?

Mitä jos suostuisit miehesi pyyntöön? Hullu idea, mutta mä ajattelen, että kostaminen ei auta mitään, se tuohoaa rikkoo ja hajoittaa. Mitä haluat suhteeltanne? Mihin suuntaan haluat viedä sitä? Toki olet loukaantunut, vihainen yms.
Mutta jos haluaa kasata tulisia hiiliä vihamiehensä ylle -niin ole silloin ystävällinen ja rakastava, lämmin. SE ON SE MIKÄ PUHUTTELEE ENITEN!! Se myös vaikuttaa teidän suhteeseenne rakentavasti ja hoitaa sitä, se myös puhuttelee miestäsi ja miehesi on kuin tulisilla hiilillä kävelijä..mutta jos valitset sen -mikä on niin helppoa; koston, vihan, katkeruuden, huutamisen, paasaamisen, nalkuttamisen, valittamisen, negatiivisuuden, vihamielisyyden jne jne riidan ja kiistan, et saa miestäsi muuttumaan, miehesi vain entisestää käpertyy itseensä, niin sinä myös! Näin ollen olette vielä enemmän katkeria ja vihaisia ja riitaisempia toisillenne....

Yhteistyössä