Ihaninta mitä sulle tai susta ollaan sanottu?

minä
Mieheni sanoi, että lapset ovat olleet parhaassa mahdollisessa hoidossa, kun ovat saaneet olla kotona kanssani. Tämä lämmitti mieltä, kun välillä poden huonoa omaatuntoa siitä, että taloudellinen vastuu perheestä on lähes täysin miehellä.

vieras
Mies sanonut, että olen hyvä äiti. Joku joskus sanonut, että olen ihana ihminen.
Kun sitä kaiken kestää ja aina jaksaa vaan yrittää ja hymyillä ja pysyä positiivisena niin kyllä tommoset kommentit lämmittää mieltä aina pitkään.

kohteliaisuus?
Isomummu sanoi tyttärenpojalleen (mun miehelle) että tällä on käynyt tuuri kun on löytänyt tuollaisen huusholli-ihmisen puolisokseen, kun ei nykyajan tytöt osaa lainkaan huushollata!

Mies on tukenut ja kannustanut ja osaa jotenkin juuri oikealla hetkellä sanoa jotain. Se ei ole mitään suurta, vaan jotain joka saa minut taas nostamaan pääni korkeallle ja jatkamaan. Onhan hän puhunut kauniisti myös rakkaudestaan minuun ja poikaansa, puhunut meidän tulevaisuudesta ja yhtynyt haaveisiini ihanin sanoin.

Ja sitten kerran ollessani nuorena tyttönä tarjoilijana yhdessa pienen pienessä ravintolassa, sinne tuli jenkkiläinen bändi syömään. Sen ujoin jäsen katseli minua pitkään ja heidän lähtiessään hän keräsi rohkeutensa ja tuli sanomaan (katse lattiassa) että i just wanted to say that you're beautiful.

=)

matkailija
2,5v poikani oli yhtenä päivänä oikein harvinaisen hankalalla tuulella, mikään ei onnistunut ja kaikki oli ihan väärin. Pistin pojan hetkeksi jäähylle ja kun se loppui, niin ajattelin että mennäänpä olohuoneen matolle ikkunasta paistavaan aurinkoon istumaan ja syödään jätskit. Oli siinä aika miettivän oloinen pikkupoika, kunnes äkkiä silitti minua kädestä ja sanoi että äiti on kiltti :) . Tuli jotenkin niin sydämestä, että se on varmaan parasta mitä minulle on sanottu.

kaveri laittoi mulle ystävänpäiväkortin jossa luki et mä oon "lahden pekka sauri" :LOL:

Ku hää aina soittaa mulle ja sit parannetaan asioita ja maailmaa.

SIt mies sano mulle viime kesänä et oon sen sielunkumppani :heart:

Tekstiviestillä tuli:

"Miten voit olla niin kaunis, ihana, tuntua hyvälle ja tuoksua niin hyvälle. Rakastan sua niin paljon ja oon sun."

Moon ihan myyty :heart:

Vaikken yleensä mitään lässynlässyä osaakkaan ottaa vastaan.

ex-hellari
Alkuperäinen kirjoittaja minCa:
Alkuperäinen kirjoittaja joku vapaasuunta:
Tätä ketjua lukiessa tulee kyllä hyvä mieli itselleenkin :-D kiva lukea tämmöstä ketjua!! kun on paljon nuita -niin toisenlaisia, masentavia juttuja, ihan liikaakin...
En kerro, enkä halua mainostaa mihin "kerhoon" kuulun, miksi se on niiin tärkeätä? pääasiahan on se,että uskoo raamattuun!!!
tunnistaa tyylistä hellarit

Alkuperäinen kirjoittaja ex-hellari:
Alkuperäinen kirjoittaja joku vapaasuunta:
Tätä ketjua lukiessa tulee kyllä hyvä mieli itselleenkin :-D kiva lukea tämmöstä ketjua!! kun on paljon nuita -niin toisenlaisia, masentavia juttuja, ihan liikaakin...
En kerro, enkä halua mainostaa mihin "kerhoon" kuulun, miksi se on niiin tärkeätä? pääasiahan on se,että uskoo raamattuun!!!
tunnistaa tyylistä hellarit
no johan on omituista! :LOL: :LOL:

eräs pph alkoi puistossa sanomaan, että hän olisi halunnut olla yhtä rakastava ja välittävä äiti lapsilleen, kuin millainen mä olen. Ja siis tällä naisella oli itsellään lapset jo isoja. Lämmitti kyllä kovasti mieltä nuo sanat :heart:

Ja toki miehen,esikoisen,vanhempien,sisarusten yms. kehut ovat saaneet iloisiksi. :)

Yhteistyössä