palstan ilmapiiri masentava(?)

Mä en taidakkaan jaksaa olla täällä..niin paljon valitusta ja kaikkea masentavaa luettavaa..oon ehkä hieman herkkis, mut tulee itellekki ihan masentava olo :( eikö kellekkään tapahdu mitään mukavaa? mikä siinä on, että ihmiset tarttuvat kaikkeen ikävään -sellaisten ikävien asijoiden vatvominen lisää entisestään vain tuskaa, kurjuutta ja kipua, mitä enemmän ajattelee ikäviä sitä suuttuneemmaksi, vihaisemmaksi ja sitä kurjemmaksi tuntee olonsa, ja myös kuulijoille sama juttu... ymmärrän kyllä jos on elämä kriisissä ja on vaikeata mutta olisi kiva kun olisi enempi positiivisuutta ja iloisuutta -no ehkä sitten tällä palstalla ei tekisikään mitään, kenties...(?) vai voihan sitä mielenkiintoisia keskusteluja käydä ilman että olisi niin masentavaa....

mv
Kun menee hyvin, ei tartte neuvoa tai tukea. Kun menee huonosti, tarvii avautua ja tsemppiä. Siksi todellisuus täällä on vähän vääristynyt. Mutta joskus esim. oli gallupia siitä, mitä miehesi tekee juuri nyt - oli ihana!! Suurin osa miehistä oli ihania isiä ja puolisoita. Yleensä kun täällä haukutaan ja mietitään eroa. Mutta eihän ole tarve kirjoittaa siitä, että menee hyvin..

juu justhan aloitin yhen ketjun....siitä mitä positiivista kellekkin on sanottu... no ehkä mä oon vaan sit sattunut aina lukemaan kaikkia masentavia ketjua... onhan nuita toki ollut myös neutraalisempiakin...

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
ei mua ainakaan nää jutut masenna. ihan perus keskusteluja tosin joku aina v..ttuilee väliin
juu se on meininki, on helppoa täällä purkaa omaa paha oloansa ja olla ikävä. Kasvottomana ja nimettömänä on hyvä avautua ja olla ikävä, siinäpäs se tuleekin se ihmisen todellinen luonne sitten esiin.

Anteeks että avaudun minäkin, mutta aika paljonhan täällä on surullista/masentavaa luettavaa. Tosin kun oppii avaamaan vaan ne hauskat ketjut niin ilta pelastettu :D

Ja senkin havainnon oon tehnyt et aikalailla niitä ns täydellisiä äitejä joiden mielestä vain ja ainoastaan heidän toimintamallinsa ovat oikein :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja otuz:
Anteeks että avaudun minäkin, mutta aika paljonhan täällä on surullista/masentavaa luettavaa. Tosin kun oppii avaamaan vaan ne hauskat ketjut niin ilta pelastettu :D

Ja senkin havainnon oon tehnyt et aikalailla niitä ns täydellisiä äitejä joiden mielestä vain ja ainoastaan heidän toimintamallinsa ovat oikein :xmas:
Juu, mä oon kans nyt vähän oppimassa tuota, etten mene edes niitä masentavia ketjuja lukemaan. :)

no ihmisiä ihmiset on täälläkin...jollekkin voi todellakin tulla pahamieli kun ja jos joku täällä kettuilee, sitä vain ei välttämättä tiedä. parempi elää ihmisiksi -täälläkin, ja kohdata ihmiset ihmisenä ja heitä kunnioittaen.

totuuden hetki
Täällä saa laukoa totuuksia (tietyissä rajoissa) mitä ei esim. asiakaspalvelussa saa tehdä kun joku kaikentietävä asiakas on aina oikeassa.Nyt voi sanoa rauhassa asiaan kuin asiaan oman mielipiteensä. Aamen

Yhteistyössä