Hakutulokset

1. N

Toiveena vauva 2017-2018

Tänne ei ihmeempää, tekis mieli testailla, vaikka on DPO7 vasta. Jos nyt pari päivää vielä malttaisi. Itkuherkkyyttä ja tissikipuja, mutta ne johtuu melko varmasti siitä, että lopetin nyt vihdoin esikoisen imettämisen kokonaan, joten hormonitoiminta varmaan nyt sekoilee senkin puolesta...
  2. N

Toiveena vauva 2017-2018

Iltatähti76, nimenomaan oviksen myöhästyminen myöhästyttää menkkoja eli ne menkat ei varsinaisesti ole myöhässä vaan tulee ajallaan siihen ovikseen nähden :) Täällä on kai DPO6, en ole aivan varma, niin en piinailijoiden listalle halua. Koetan olla syynäämättä kroppaa sen kummemmin...
  3. N

Toiveena vauva 2017-2018

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille! Mulla on kai meneillään DPO3, jos laskut pitää paikkansa, ei ainakaan kovin paljon enempää voi olla. Kp24. Eilen juili ja vihloi oikeaa nivusta (oviksen aikaan polttelevat alavatsakivut oli myös oikealla) ja yöllä tuli aika voimakas menkkamainen...
  4. N

Toiveena vauva 2017-2018

Minimeistä kyseli e-pillereiden lopetuksesta. Mulla meni puolisen vuotta, että kroppa alkoi toimia normaalisti ja sinä aikana kierrot oli jotakuinkin tuon 33-80 päivää eli todella epäsäännölliset. Ovulaatiota en tunnistanut enkä tikutellut eli ihan sattuman voimalla tärppäsi noinkin nopeasti...
  5. N

Toiveena vauva 2017-2018

Elämäntilanne on meillä kaikin puolin vakaa, mulla on vakiduuni josta oon nyt hoitovapaalla esikoisen kanssa, miehellä paikka hyvässä firmassa, jossa töitä riittää. Mulla on haaveena opiskella vielä joskus toinen korkeakoulututkinto, mutta se jää hamaan tulevaisuuteen. Me ollaan alusta saakka...
  6. N

Toiveena vauva 2017-2018

Jaahas jaahas, meikäläisen ei näemmä kannata oman kroppansa tuntemuksiin luottaa laisinkaan. Mähän olin varma, että ovis oli sunnuntaina, mutta eilenpä pärähti ovistestiin koko ajan vahvenevaa viivaa koko päivän. En ole ihan varma, oliko tuo viimeinen testi (sit loppui testit) jo ihan ovisplussa...
  7. N

Toiveena vauva 2017-2018

Pallittoman kanssa osittain samat fiilikset noista ihmisten kommenteista. Mulle on ihan suoraan myös sanottu, että ettehän te nyt samantien tee toista lasta, ettehän (esikoinen on 1v 1kk). On myös jankattu, että eihän teidän parisuhde voi kestää (kun ei esikoistakaan ole koskaan saanut kellekään...
  8. N

Toiveena vauva 2017-2018

Ihanaa, että toisilla testit haamuilee :) Täällä ei ihmeempää, kp19 ja oletan, että ovis meni jo, ainakin oireet viittaa siihen (kuiva kausi, tissit kipuilee aavistuksen kun imettää esikoista) mutta eipä niihin tikkuihin taas kunnon ovisplussaa tarttunut... En taida enää luottaa omalla...
  9. N

Toiveena vauva 2017-2018

Danan haamulle vahvistumista! :) Avantasian kanssa näemmä ollaan samassa veneessä, just sama tilanne, että edellisenä iltana napakat vatsakivut, selkeät limat ja siihen sit touhuilut päälle, tänään ei enää kipuile kuin aavistuksen. PC.n ovistesti ei tosin ole antanut tasavahvaa viivaa, joskin...
  10. N

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea plussista ja vahvistumisia! Mulla on meneillään ihan omat piinapäivät täällä, kun en ymmärrä taas kierrostani mitään. Alkuviikosta tosiaan aavistelin ovista, mutta en uskonut sen tulevan niin ajoissa, joten ovistestasin vasta torstaina ekan kerran. Oon testannut kahdesti päivässä ja...
  11. N

Toiveena vauva 2017-2018

mamadread jos tuli testiajalla tuo viiva niin kyllä mä sanoisin että plussahan tuo! Onnea :) Täällä on mahdoton turhautuma. Maanantaina alkoi tuntua pientä mahan juilimista, keskiviikkona oli aika kovat jomotukset ja ajateltiin hyödyntää olot, mutta ovistikkuja ei tosiaan ollut että olisin...
  12. N

Toiveena vauva 2017-2018

Siis oonkohan mä laskenut mun kierron väärin.. Mulla tuli just päivää ennen menkkoja vähän kirkasta vuotoa, siis hyyyvin vähän ja seuraavana päivänä vasta alkoi kunnon vuoto. Oon nyt laskenut kiertoa alkaneeksi tuosta kunnollisesta vuodosta, mutta olisko pitänyt aloittaa siitä edellisestä...
  13. N

Toiveena vauva 2017-2018

MannaL kyllä nuo mun silmiin on ihan plussia! :) Mä saan herkästi roskishaamuja vähän vaikka mihin testiin, mutta nuo on kyllä mun silmiin ihan värillisiä viivoja jo. Parissa päivässä jos vahvistuu niin sit on ainakin varmaa! Lapsien iästä joku kyseli, täältä löytyy poika 1v 1kk. Mä olen nyt...
  14. N

Toiveena vauva 2017-2018

PC-testi antaa kyllä mullekin nykyään todella herkästi ihan kunnolla näkyvän viivanpaikan. Ennen raskautta en saanut negakierroissa siihen näkymään yhtikäs mitään, vaikka missä valossa olis käännellyt, nyt oon jo kahdessa kierrossa saanut niin näkyviä viivoja, että ehtinyt jo innostua...
  15. N

Toiveena vauva 2017-2018

Uutena tulokkaana tuppaisin mukaan! :) Täällä siis toista kuumeillaan, esikoinen 4/15 eli juuri täyttänyt vuoden. Todella rankka vauvavuosi takana (refluksi, ei tukiverkostoja, kaikkea pientä ja suurta hankaluutta) eikä esikoinen nuku vieläkään kovin hyvin öitään, että hieman kyllä jännittää...
  16. N

Joulukuun 2016 muruset <3

Kiitos hyvästä vastaanotosta! :) Muakin kiinnostaa tuo fb-ryhmä kunhan tässä päästään ensin varmuuteen koko raskaudesta. Esikoisen odotusajalla liityin huhtikuisten fb-ryhmään ja meillä on aivan ihana, aktiivinen porukka edelleen, joten odotukset on kovat kuulkaas ;) :D Tänään taas testattu...
  17. N

Joulukuun 2016 muruset <3

Hei, varovasti tulen tänne jo kurkkimaan ja kysymään, että vieläkö joukkoon mahtuu? :) En ihan vielä listoille uskalla, koska vasta on tehty pari hailukaista haamua, mutta olotila kyllä vahvistaa, että jotain on ainakin yrittämässä tapahtua. Olen käynyt ketjua nyt selailemassa parina päivänä ja...
  18. N

Huhtikuun hurmurit 2015 - Marraskuu-

Masun koko on pikkuruinen täälläkin. Tai siis tuo alavatsa pömpöttää, mutta se ei mitenkään ilmiselvästi ole sellainen vauvamaha vaan enemmänkin sellainen pömppö turvotusmaha. Ällö eikä yhtään söpö tai kiva :D Saa nähdä, koska vatsa alkaa näkyä, koska nyt tuntuu lähinnä ahdistavalta pukeutua...
  19. N

Huhtikuun hurmurit 2015 - Marraskuu-

Kiitos uudesta pinosta Kevis! Mä olen melkein unohtunut tuonne fb.n puolelle, siellä on niin helppo puhelimen kautta keskustella pitkin päivää. Truudylle paljon lämpimiä ajatuksia, viivähdätte mielessä usein, vaikkei sen sanominen varmasti teidän oloanne helpotakaan. Rankka on teidän...
  20. N

Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Keesha, älä vielä lannistu tyttötoiveiden suhteen. Meille ainakin kätilö sanoi, että tässä vaiheessa ne näyttävät kaikki ihan pojilta ja niin tämäkin. Mulla on kuitenkin ollut vahva tyttöolo koko raskauden ajan ja on edelleenkin :D Meille tämä tosin on...

Yhteistyössä