Testeistä sen verran et mä oon saanu negan kp28/28 meidän tytöstä ja sit kp31 vahva plussa ja siitä päivän tai parin päästä digi näytti raskaana 2-3vko.. En sit tiiä et oliko viallinen testi vai mikä oli, mut hcg:n määrähän kasvaa ihan hirveästi siinä alussa.
Meillä mä oon aina kuumeillu enemmän ja mies pitänyt suostutella. Ekasta sovittiin keväällä, että lopetetaan ehkäisy syksyllä ja sit kun aika koitti niin mies oli kyllä tosi hyvin mukana! Nyt tätä toisen yrittämistä oon kyselly tosi pitkään ja mies oli pitkään vastahakoinen. Meillä oli parisuhteessa aika vaikeat ajatkin tässä ja käytiin parineuvonnassa ja mietittiin eroa, joten senkin vuoksi vähän pelkäsin et suostuukohan koskaan.. Nyt mennyt noin puoli vuotta todella hyvin. Vauvakuumeilijaa tuosta miehestä tuskin enää saa ja mäkin aina välillä ajattelen kauhunsekaisintuntein tulevaa ja sitä, että onkohan musta uudelleen vauvavuoteen. Silti huomaan nyt koko ajan tarkkailevani oloja ja miettivän asiaa
Mut siis meillä esikoisen ensimmäinen vuosi oli aivan hirveä ja koko vuonna ei hirveästi nukuttu.. Tosin edelleen heräillään joka yö (nyt 2v8kk).. Kaiken väsymisen ja voimakastahtoisen lapsen myötä parisuhde ja oma mielenterveys kärsi.. Josko seuraavan kanssa menisi helpommin. Ainakin toivottavasti tuleva isosisko kovasti pyytelee pikkusiskoa tai -veljeä, joten apua ainakin löytyy omasta takaa <3