Moips pienen tauon jälkeen!
Lukenut toki kuulumisia olen, ja muutama ihana uutinen on silmiini osunutkin eli onnea kaikille plussanneille!
Ja pahoittelut uudelle kierrokselle joutuneille..
Kertomisesta: Itse sain esikoisen juuri 18v täytettyäni, ja ihmekyllä tuolloin äiti salapoliisi työnä onki itse tietoonsa että raskaana olin. Minulla kun vatsa alkoi pömpöttää kivasti jo rv 8 jälkeen..
Toisestakin meni kertominen sulavasti, mutta kolmosesta ja nelosesta tuli jo vähä ikävämpiä kommentteja.. (johtuen kuitenkin lähinnä lasten isästä, joka minua huomattavasti vanhempi. Itse olin kuitenkin nuori, neljännen lapseni olen saanut 23 vuotiaana.) Eli jos ja toivottavasti piankin KUN sen ihanan toisen viivan testiin saan, niin en heti ala kertoilemaan. Vasta kun vatsasta taasen huomaavat. Tosin johan välillä jotkut nyt arvelee että vauva tulossa.
Mutta ihan on vaan normi pömppä muusta johtuen.. ehheh..
Tarkoitus olisikin taas pistää elämäntavat muutoinkin ruotuun, josko sekin sitten edesauttaisi tätä projektia. En toki mikään sairaalloisen liikalihava ole, kun tulee liikuntaa suht paljon harrasteltua. Ja muutes, onko täällä kuntosalilla kävijöitä? Ku oon miettiny semmosiakin, että miten nuo vatsalihasliikkeet sun muut "pinnistelyliikkeet" vaikuttanevat kaikkeen.. Tosin saahan ne fitness- ym pimutki vissiin lapsia..
Ja äsken piti googlailla noitten liukuvoiteiden käytön haittoja raskautumiseen, kun välillä tulee moisiakin käytettyä.. Mutta ei ainakaan tuolla miun merkillä pitäisi olla siittiöitä tuhoavia vaikutuksia..
On se perhana, ku nyt tulee tämmösiäkin mietittyä. Nuorena oli helppoa ku ei ees tajunnu miettiä mitään "ongelmia" aiheuttavia. Sitä vaan oli rennosti että lapsi tulee jos tulee. Tai no sillä mielellähän sitä nytkin on, mutta välillä tulee sitten pähkäiltyä tuommosia. Johtuu varmaan jo iästä, ettei luottamusta omaan kroppaan ole niin paljoa.
Nytkin tuntuu, ettei ovulaatiota tuu taasenkaan. Vasenta puolta mahassa aina nippailee, vaan tuskin on mtn ovulaatio hommia kun vasta kp 12 (tosin toissa kierrolla limat tuli kp 12, kun kierto oli lyhempi sen luovutuskerran jälkeen..).
Vaan eiköhän tässä nyt lukemista ole ihan liiaksikin asti.
Soriiiiii!!!!
Plussaonnea meille kaikille kuitenkin!