Hakutulokset

1. N

Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

Zemarille on viestiä! Nööse taisi tiedustella tuosta kutinasta niin juu, täältä löytyy sama vaiva! Bepanthen on onneksi ystävä. Hoitovapaasta oli kanssa juteltu. Mullahan olisi kovasti toiveena pystyä olemaan pari vuotta kotosalla ja se voisi mahdollistakin olla meidän taloudellisen...
  2. N

Istukan paikka tuli mainituksi tuolla nt-ultrassa, eli mulla on ihan tuolla takana. Sen kyllä osasin jo aavistaakin, kun dopperilla kuului sydänäänet jo 9+2 varsin helposti, joten en uskonutkaan, että se istukka siinä edessä möllöttäisi. Masu alkaa kasvaa täälläkin, piti jo siirtää kaapista...
  3. N

Ttaisku, ihanaa että äänet löytyi! On se varmasti tuonut huikeasti mielenrauhaa :) Silvia, ihania uutisia sielläkin! Mekin nt-ultrailtiin tänään ja kaikki on hyvin täälläkin. Kätilö oli erityisen ihastunut, kun sydämestä näkyi kaikki neljä lokeroa ja tyyppi oikein esitteli itseään...
  4. N

Tamariinille osanottoni, sanoja ei oikein löydy, mutta kurjalta tuntuu puolestasi. Voimia surun käsittelyyn. Tissikipu on täälläkin hetkittäin ihan infernaalinen, etenkin yöllä. Pistelee ja kiristää ja sattuu, koskeminen on ihan kamalaa. Maha on toiminut varsin hyvin, kun kiinnittää...
  5. N

Täällä saikkuillaankin koko loppuviikko... No, ehkä ihan hyvä niin. Kertomisesta, me on kerrottu parille läheisimmille kaverille ja mun perhe tietää myös, miehen veli perheineen samoin. Omille vanhemmilleen mies ei ole saanut kerrotuksi, mutta eivät pidä niin tiiviisti yhteyttäkään. Töissä...
  6. N

Kevis, mä en tiedä, että eikö tota sappikivikohtausta pidetty mahdollisena, eikö siitä vaan puhuttu mulle mitään vai eikö tosiaan tultu ajatelleeksi. Kivun sijainnin puolesta lääkäri oli aivan varma, että umpparileikkaukseen mennään, mutta sitten kun ne kivut alkoikin aika yllättäenkin...
  7. N

Mä taidan päästä kotiutumaan täältä. Vihdoin! Umpparista ei ollut kyse ja kivutkin on kadonneet, mutta syytä eivät tiedä... Kuulemma on voinut olla tulehdus tms kun antibiootin alotuksesta on oireet helpottaneet tai sitten on kyse jostain raskauden tuomasta vaivasta ruuansulatuksessa, kuulemma...
  8. N

No niin, täällä maataan kirurgian osastolla tipassa.. Leppoisan sunnuntaisen illan kaava; voimakkaiden oikeanpuoleisten vatsakipujen vuoksi päivystykseen, reilu kuusi tuntia labroja, testejä ja eri lääkäreitä, umppariepäilyä ja aamukolmelta antibioottitippaan ja osastolle yöksi. Mainittakoon...
  9. N

Kiitos rh- vastauksista! Nyt kun tietoa on jo ehtinyt haeskella vähän niin mielikuva vaivasta on realistisempi. Alkujärkytys oli ehkä vähän ylimitoitettu ja nyt jo tuntuu, että eipä tuo onneksi niin kamala vaiva ole. Magorian, täällä ainakin mahtuu vielä entiset vaatteet, tosin...
  10. N

äitii88 No onpa inhpttavan kylmää kohtelua! Pitäisi pätevän lekurin tietää, että siellä on tulevat mammat itku kurkussa jo muutenkin ja tilanne on aika intiimi kaikin puolin, niin kohtelu pitäisi olla erityisen ystävällistä ja noh, kunnioittavaa. Meille napsahti tänään ihan uusi ja yllättävä...
  11. N

Kiitos uudesta ketjusta Kevis! Iskias ilmeisesti meinaa olla täälläkin riesana, toisinaan selkä ei kestä yhtään eteenpäin kumartamista vaan iskee jumalaton kipu oikeaan pakaraan ja reiteen. En ole koskaan moisesta kärsinyt, joten nämä hetkittäiset kivut ovat senkin takia jotenkin tosi...
  12. N

Huhtikuun hurmurit 2015

ttaisku, meillä ei mies ole ollut seksin suhteen pelokas, mutta suoraan sanoen musta itsestäni on tullut totaalisen haluton. Siis ei vaan nappaa, ei sen puoleen, että tältä väsymykseltä paljon jaksaisikaan... Mutta mulla ei tosiaan seksi käy edes mielessä, saati että sitä tekis mieli harrastaa...
  13. N

Huhtikuun hurmurit 2015

Eka neuvola takana, siellä meni herranjumala yli kaksi tuntia, kun meidän terkkari on sellainen räpätäti.. Ja kaikki lippuset lappuset, esitteet ja jopa jonkun dvd.n lykkäsi mukaan, nyt on materiaalia. Sydänääniä ei yritettykään kuunnella, mikä oli aika pettymys, mutta dopplerilla kuuntelin itse...
  14. N

Huhtikuun hurmurit 2015

Jmia ootpa saanut nyt sulateltavaa! Ymmärrettävää, että tuntuu hämmentävältä, mä varmaan jossittelisin itseni tainnoksiin. Hyvä että toinen kuitenkin hyvässä voinnissa vatsassa. Omat olot on ihan ennallaan, väsymys on aivan tolkutonta, toisina päivinä yököttää, tissit kipuilee edelleen...
  15. N

Huhtikuun hurmurit 2015

veepu123, no niinpä näkyy! Siellä sitten samaan aikaan voidaan pungeta tyyppejä ulkomaailmaan. Mulla ei vielä ole labrakäynneistä tietoakaan, ensi viikolla on neuvola ja terkkari vaan sanoi, ettei mun ennen sinne menoa tarvitse tehdä mitään, että hän sitten siellä ohjeistaa. No ilmeisesti sitten...
  16. N

Huhtikuun hurmurit 2015

Mulla oliskin päivityspyyntö, eli 21.4./naeli/25v/1./HYS/? Ja tänään myös POKS 9+0 :) Kauhian tärkeällä asialla siis.
  17. N

Huhtikuun hurmurit 2015

pieni toive, en tiedä mitä sanoa, paitsi että voimia paljon :hug: Silvialle kiitos tuosta huomautuksesta, itsehän oon Rennietä tässä imeskellyt muutaman päivän.. Äitiyspakkausta tuskin otetaan, ainakin tämän hetken fiilis on sellainen. Tuo 2014 vuoden pakkaus on sitä paitsi...
  18. N

Huhtikuun hurmurit 2015

nöösen mainitsema hiilarihimo kuulostaa tutulta, juurikin nuudelit, leipä ja kaikki epäterveellinen hesepulla uppoaa vähän liiankin hyvin. Ja olo onkin sitten sen mukainen :x Pahoinvointi näyttää rysähtäneen myös tänne, viikonloppuna oli aivan kohtuuttoman kamala olo, kun käytiin ravintolassa...
  19. N

Huhtikuun hurmurit 2015

Vaivoja on täälläkin, ummetus ja turvotus on ihan toivottomia eikä mikään auta. Korkeavyötäröisistä farkuista piti jo luopua, ei mitään mahdollisuutta ängetä itseään niihin. Mäkin mielelläni katsoisin jotain raskausohjelmia töllöstä, mutta ainakaan tuo Livin Toisenlaiset äidit ei ole mua...
  20. N

Huhtikuun hurmurit 2015

Mahtavasti vaihtelee olot päivittäin, samoin kuin se, mitä voi kuvitella laittavansa suustaan alas. Jos voisin, niin söisin pelkkää jäätelöä koko ajan ja mättäisin välillä hesepullaa, jostain ihmeen syystä juuri ne on ainoat ruuat, jotka ei missään vaiheessa töki. Tervetuloa raskauskilot...

Yhteistyössä