Cubula Mun henk koht aivoitus on, että vähän viiniä ennen plussaa ei haittaisi. Ajattelen, että voi auttaa kiinnittymisessä jne. Istukkahan alkaa vasta kehittyä.. Mutta toiset ovat tosi tarkkoja.
Btw. Mun raskaudet on alkaneet aina siitä kierrosta, kun olen ottanut säännöllisesti helokkiöljykapseleita. Olen plussattua lopettanut ne. Esikoista kun odotin reilu 10v sitten, se oli ihan nounou. Neuvolassa en uskaltanu siitä mainita, sen jälkeen kun kerran avauduin. Mitenköhän nyt on? (Vai olikohan se vaan mun neuvolatäti, kun se tuomitsi perhepedinkin. Pari vuotta sen jälkeen se taas oli hyvinkin suositeltavaa..)
Eikö noi öljyt tee verestä jollain lailla juoksevampaa? Ennen leikkauksiahan ei saa ottaa omegarasvahappoja, just sen takia. No, mutta kukin tyylillään. Varmaan ihan hyvä tapa tehdä r-testi ennen, kuin meinaa ottaa mitään
Dana kaikki keinot sallittuja lievittaa piinaa
Mamadread Mulla kans on l.a. aina muuttunu ultrassa. Kakkosen kanssa se siirtyi 4 päivää nt-ultrassa ja rakenneultrassa meinasivat siirtää vielä viikolla siitäkin eteenpäin... sanoin, ettei oo mahdollista, koska plussasin ennen kuin olisi hedelmöittynytkään
eivät sitten siirtäneet. Lapsi kyllä meni 10pv yli l.a:n ja oli nelikiloinen