Maya123 No niin, tosi hienoa
Nyt vielä, kun ei "hiillosta" miestä vaan antaa ajan kulua, ja vauvakuumeilet täällä meijän kanssa, niin kyllä varmasti hän on kypsä ajatukselle sitten syksyllä
ViiruP Mä en saanut niistä liuskatesteistä oikein selvää, lähinnä vaan hermoilin sitä, että onko ovis vai eikö ja tulkitsinko oikein. Joten tilailin Clearbluen "hymynaama"-ovulaatiotestipaketin. Se on niin selvä peli
Testin näyttöön kun putkahtaa hymiö, kun ovulaation aika on koittanut. Tilailin joko kotitesti tai raskauskeiju -sivuilta.
Minzku90 Mä en kanssa ymmärrä tätä juoppokultturia
Itsellä aina tullut paha olo jo parin siiderin jälkeen. Ei siis sellanen oksetusolo, vaan sydän alkaa tykytellä ja päässä humisee/pyörryttää. Se olo on niin kaamea, että olen lopettanut melkein kokonaan nämä ryypiskelyiltamat. Ja sitten aina vittuillaan, että "oletko raskaana".
Ärsyttävää.. Kai sitä nyt muutenkin voi iltaa istua, ettei tartte räkäkännissä olla..
Täällä tikuteltiin eilen hymynaama illalla ovistestiin
Aamulla vielä oli tyhjä ruutu, mutta iltaa kohden alkoi alavatsa jomotella, joten testasin iltapesuilla sitten vielä varmuudeksi, hymyukkoa näytti, ja niinhän siinä kävi, että pesujen jälkeen lähti miehen simppa-armeija kohti taistelutannerta
Toivotaan jonkun löytävän perille ja munasoluni olevan suosiollinen
Eli täällä
piinailija, tänään dpo 0.