Moikka vaan kaikille, isänpäivä meni aamusta asti passatessa,leipoessa ja ruoalaitossa, kruunuksi käytiin kaikkien lasten ja tietty isin kanssa Robinin keikalla, kaikki oli ihan onnessaan, tietysti minä myös
Äitiyspakkauksesta: veikkaan että pakkaus otetaan, se on aina ollut sellanen kiva ylläri paketti, aina siinä on ollut jotain mukavaa, ja tulevaisuudessa toimii äärimmäisen kätevänä säilytytyslaatikkona
Muuten hankintoja ei ole vielä ollenkaan suoritettu, pinnasänky siihen patja yms satutaan saamaan sukulaiselta lähes käyttämättömänä joten sen suhteen kävi tuuri. Vaunuja olen ehkä eniten miettinyt ja sillontällön selaillut jos sattus netistä tekemään huippulöydän. Toki haluan ne uutena, mutta jos löytyis jotkut uudenveroiset niin voisin kelpuuttaa, ne on kuitenkin toso kova satsaus ja ei puhuta satasista vaan tonnista.
Mun laskujen mukaan mulla on huomenna tasan 17 rv, ensi viikolla onkin neuvola ja kolmisen viikkoa pitää malttaa odottaa rakenneultraa se on jännittävä. Tässä (kolmannessa) raskaudessa mua tuntuu jännittävän kaikki ja pelkään koko ajan että jollekin sattuu jotain, välillä ehkä vähän jopa raastavaa. Muistaakseni aiemmissa raskauksissa en edes osannut pelätä mitään vaan olin vaan ihan fiiliksissä kokoajan nyt taas koko ajan pelottaa että kaikki ei menisi hyvin.. Vaikka ei mitään erikoisia riskejä ole todettu tälläkään kertaa.
Minä tees istuma työtä ja tuntuu aina kahdeksan tunnin jälkeen että olen 120 vuotias vähintään,kaikki paikat jumissa ja tukossa, iltaisin pakko käydä kävelyllä vaikka oikeasti ei kiinnostaisi, vaan väsyttää vaan ja sohvan nurkka ja kullan kainalo paras.
Musta tuntuu että olen kerännyt painoa jo aika kivasti, tai taisin saada kesällä ihan mukavasti jo kesäkiloja ennen raskauttakaan, joten jäi pohjalle. Toivon että ensi viikon neuvolassa ei ole mitään suurta nousua. Kahdesta edellisestä olen saanut yli 30 kiloa ja sitä yritän nyt välttää vaikka kaloreita en aio laskea. Olen koko elämäni laihduttanut, tälläinen jojoilija kun olen, niin raskaana en jaksa siitä(kin) asiasta ressata
Mutta joo, ei muuta kun mukavaa viikonalkua kaikille
Ja jos jollain kiinnostaa mammafarkut tai 44 koon luhdan kevyt toppiksen mahan kanssa niin laittakaahan s postia, mulla on muutamia uudenveroisia myynnissä kun ostin eivätkä kunnolla mahdu mulle
Voin laittaa kuvia jos kiinnostaa. Voit laittaa vaikka suoraan s-postiin kyselyä tuulilinna@suomi24.fi Ja hintahaitari 5-10.
Nennuli