Hakutulokset

1. S

IVF-hoidosta plussanneet

Mila, miten siis pääsen ryhmään? Ei ymmärrä tämä mama..:D pssstt..vauva liikkunu hurjasti koko päivän..mun rakas.:heart: 19+5
  2. S

IVF-hoidosta plussanneet

Minä myös ilmoittaudun mukaan! Yritän alkaa aktivoitua kirjoittelun suhteen..on ollut vaan tosi kiireistä. Susan rv19+4
  3. S

IVF-hoidosta plussanneet

Hei kaikille! :) Mahtuisiko mukaan ketjuun? Olen esikoistani odottava 34-vuotias..Meille on tehty tammi ja helmikuussa kaksi inseminaatiota,tuloksetta, jonka jälkeen suoraan IVF:ään. Hedelmöittymisprosentti oli erittäin huono. 12:sta solusta normaalisti hedelmöittyi vain kaksi, joista toinen...
  4. S

IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

Hei kaikille! Olen käynyt lueskelemassa täällä välillä,mutta nyt olisi päivitettävää..Eli eilen oltiin nt-ultrassa ja kaikki hyvin!!:heart: :) Pieni toukka näytti jo ihan vauvalta. Ihan uskomaton tunne. :heart: Meidän laskettu aika on 30.1. jos joku voisi sen tuohon listaan laittaa.:)...
  5. S

Onko muita PHKS:ssa hoidossa olevia??

Heippa hiippis! :) Olen myös ollut lomilla. Mulla oli kans hankalaa töissä pahoinvoinnin vuoksi. Noin viikon oli jo parempi olo, mutta sitten pahoinvointi ja sen myötä valtaisa väsymys palasi. Hajut käy nenään pahasti ----> oksennus. Olen yrittänyt syödä mahdollisimman terveellisesti ja...
  6. S

Hiippis,mitä kuuluu? Onhan kaikki hyvin? Ei olla kirjoiteltu pitkään aikaan. Täällä voidaan hyvin vaikka aika kovaa pahoinvointia on ollut. Käytiin viime torstaina vielä yksityisellä ultrassa,kun haluttiin varmistaa että kaikki on hyvin. Ja siellä se pikkuinen poseerasi.:heart: Susan rv 9+4
  7. S

:heart::heart:Hiippis, Hienoa että pikkuinen on oikeassa paikassa.=) Meillä oli tänään ultra ja siellä se pieni 17,6mm katkarapu makoili. Syke näkyi selvästi.:heart: Ollaan niin onnellisia miehen kanssa!! Pieni vastasi viikkoja 8+2 vaikka nyt on 7+2.Tarkkaa laskettua aikaa ei vielä saatu,mutta...
  8. S

Hailaiva, Erikoinen toteamus lääkäriltäsi, että vatsan kuuluu olla turvoksissa. Mulla oli vain ekan viikon punktion jälkeen turvotusta ja sitten vatsa palautui normaaliksi. Nuo ovat kuitenkin aika yksilöllisiä juttuja. Joten huoli pois,jos vatsa ei turvota.:) Multa kiellettiin kaikki muu...
  9. S

Mulla on silloin just tuo 7+2 ultrapäivänä. Ovat tarkkoja päivästä varmasti sykkeen takia. Tuolloin pitäisi jo varmasti näkyä syke. Aikaisemmin ei välttämättä näy. Mä en kyllä malttaisi odottaa neuvolaan asti.:) Soititko Felicitakseen? Pyysivätkö kertomaan sikiöpussien määrän ultran jälkeen...
  10. S

Hiippis, etkö sä pääse varhaisultraan ollenkaan? Meillä on muuten neuvola samalla viikolla.:) Mulla pari päivää ennemmin. Jouduin siirtämään aikaa, alunperin oli juhannusviikolla. Vajaa viikko niin sitten olisi UÄ,jännittää! Mulla on ollut kovaa pahoinvointia, nyt on käytössä...
  11. S

On oireita vaikka muille jakaa! Tänään oksensin ekan kerran. Kuvotus alkoi n. viikko sitten. Nännit on tosi arat, väsymys kova,|O hengästyttää herkästi jne. Mietin, että pitäiskö tilata pahoinvointirannekkeet, jos tää kuvotus vaan yltyy. Meillä oli siirto 11.5. eli tasan viikko meillä on...
  12. S

Niinpä!:) Mullakin välillä epäuskoinen olo.:eek: onko tää nyt totta?! Odotan ultraa ihan hirveästi. Vielä vajaat kaksi viikkoa siihen. Neuvolaankin soitin jo ja sain ajan ennen juhannusta mutta joudunkin vaihtamaan sen, kun on yks tärkeä meno. Toivottavasti saan ajan kuitenkin sille samalle...
  13. S

:heart:Niin ihanaa Hiippis!!!:D Kirjoittelin sulle onnittelut jo tuonne toiseenkin ketjuun! Aivan mahtava uutinen. :) Ollaanhan jatkossakin yhteyksissä? Olisi kiva kuulla miten raskautesi etenee.:) Susan
  14. S

:flower:IIK! Ihanaa Hiippis!!!!:D Mä niin tiesin, että sä plussaat!! Paljon onnea!! Stempit kaikille piinistelijöille!!:) Susan78 rv 5+3
  15. S

:(Heips! Hautomo, Aivan kamala juttu. Kovasti voimia sulle!:hug: Ihan käsittämättömän kamalia olet joutunut kestämään.:( Lumi72, Pahoittelut negasta :( ja voimia tulevaan hoitoon.:hug: Toivottavasti myös minä luon toivoa kaikille pitkään yrittäneille, että ihmeitä oikeasti tapahtuu...
  16. S

Hiippis,Voi kun jännää!:) Miten sä maltat olla testaamatta? Plussa sieltä taitaa tulla.;) Tuu sit heti kertomaan,jookos? Voi koiruus parka,toivottavasti paranee.:( Oon jaksellut hyvin.:) Muutaman päivän ollut erinäisiä vatsanippailuja,hyvin pieniä mutta selkeästi tunnistettavia. Ja...
  17. S

Hiippis, Kyllä mullakin tulee crinonea ulos,mutta aika vähän kuitenkin. Lugeista tuli aivan koko ajan. Vauvan laskurin mukaan LA olisi 30.1.-13 Kolmen viikon päästä olisi se ultra.:) Testaatko jo vkloppuna???Mä niin jännitän!!!!=)
  18. S

Kiitos Mimilie ja Meema!:) Ja onnea Meema tuplista!!! Ihana juttu!! Mä myös tykkään Hannasta ja kätilöistä siellä. En pääse veritestiin,mutta 7viikon ultraan päästään,jollekin toiselle lääkärille. Laitoin polille sähköpostia jo maanantaina,jatkan crinonen käyttöä vielä kaksi viikkoa ja aika...
  19. S

Heips ja kiitos onnitteluista! Minutkin voi siirtää piinailijoista plussanneisiin.:) Olen testannut jo niin monta testiä,että en kehtaa edes kertoa.:D Hiippis,Polilta saan 7 viikon ultraan ajan ,päksiin siis se on jollekin mies lääkärille.Neuvolaan ei kuulemma tarvitse soittaa ennen sitä...
  20. S

Kiitos, Ellie, Hiippis ja Toiveissa86:heart: Älkää koskaan menettäkö toivoanne.Mä olin jo tehdä sen. Olen hyvä esimerkki siitä,että kaikki on mahdollista.Ihmeitä tapahtuu ja että lääketieteestä voi todella olla apua. Toiveissa86, uskon,että teillekin plussa tulee IVF:n avulla.:) ja kiitos...

Yhteistyössä