Onko muita PHKS:ssa hoidossa olevia??

Onnea meema tuplaonnesta :)
Tykkään kyllä Hannasta hirveesti. On selllaisen olonen lääkäri että oikeesti perehtyy jokaiseen asiakkaaseen kunnolla ja miettii oikeesti parhaan hoitotavan juuri hänelle sopivaksi. Meillä on tavallista pienempi prosentti onnistua, saa nähä kuin käy :).

Susan, joko oot soitellu polille??

Kiitos Mimilie ja Meema!:) Ja onnea Meema tuplista!!! Ihana juttu!! Mä myös tykkään Hannasta ja kätilöistä siellä. En pääse veritestiin,mutta 7viikon ultraan päästään,jollekin toiselle lääkärille. Laitoin polille sähköpostia jo maanantaina,jatkan crinonen käyttöä vielä kaksi viikkoa ja aika ultraan tulee postissa.

Hiippis,Meille ei edes kerrottu onnistumisprosenttia. Lääkäri piti kai niin epätodennäköisenä onnistumista.:( Pidän hurjasti peukkuja sulle,milloin testaat??

Mulla olis testipäivä 1.6. Mut crinonet mulla loppuu jo 30.5. Pitäsköhän soittaa että testaanko jo aiemmin?? Miten sulla valuuko crinone pois? Ällökuvaus tulossa , pahoittelen :/. Kun mulla pyyhkiessä tulee semmosta vähän kokkareista se crinone?? Outoa. Mutta mitään muita kummallisuuksia ei oo. Juilintaa välillä mahassa ei muuta...
Joko oot susan käyny kurkkaamassa maagista laskettua aikaa?? :)
Tsemppiä ultran odotteluun!!! :)

Niin meillä siis Hanna sanoi että jos yleensä ivfn onnistumisprosentti on noin 30 niin meillä se on endon takia 20-25.... Mutta on seki jotain .. :)

Viimeksi muokattu:
Hiippis, Kyllä mullakin tulee crinonea ulos,mutta aika vähän kuitenkin. Lugeista tuli aivan koko
ajan.
Vauvan laskurin mukaan LA olisi 30.1.-13 Kolmen viikon päästä olisi se ultra.:)
Testaatko jo vkloppuna???Mä niin jännitän!!!!=)

Täällä menossa pp11 eikä oireita suuntaan tai toiseen. Kumma kyllä ei edes polttele vielä testailu, en ole tosin testiäkään vielä ostanut. Vieläkin suht rauhallinen olo. Meillä sattui koiralle eilen paha haaveri niin nyt onkin mennyt yö sen kanssa valvoessa. Tänää ja huomenna onneks vp et saan vähän nukuttuakin välillä. Katotaan hakisinko huomenna testin jo odottamaan. Toisaalta crinonet loppuu keskiviikkona et jos ei vkl menkkoja kuulu niin uskaltais testatakin jo. Nyt menee aika koiraa hoidellessa ja vahtiessa ettei kaks muuta koiruutta pääse potilaan haavaa nuolemaan.

Odottelua, odottelua.. Mites susan oot jaksellut? :)

Hiippis,Voi kun jännää!:) Miten sä maltat olla testaamatta? Plussa sieltä taitaa tulla.;)
Tuu sit heti kertomaan,jookos?
Voi koiruus parka,toivottavasti paranee.:(
Oon jaksellut hyvin.:) Muutaman päivän ollut erinäisiä vatsanippailuja,hyvin pieniä mutta
selkeästi tunnistettavia. Ja ajoittain lieviä menkkamaisia jomotuksia,mitkä ilmeisesti kuuluukin
asiaan. Tein vielä lauantaina uuden digin,joka näytti 2-3 viikkoa eli hormonit on nousussa.
Ultraan tuntuu olevan ikuisuus,reilu kaksi viikkoa vielä.

Susan rv 4+6

Oho, mullahan onki tänää vasta pp11 ;) no onko se nyt niin päivän päälle. Tänään soittivat poliltain että taas siellä oottelee uus crinone resepti eli perjantaihin asti mennää samalla annoksella. Tänään on kyllä ollu niin menkkamaiset olot mahassa et en kyl jaksa plussaan uskoa. Perjantainahan se sit selviää :).
Tuun kyllä sit heti kertomaan kun testin teen :) kiva jos jaksat tulla kirjottelemaan tännekin masunkasvattelukuulumisia susan :)
Ja nyt taas putsailemaan koiruuden haavaa :/

Juu tottakai ollaan :) ei tätä voi vielä uskoa! No onneksi on 8 vielä pakkasessakin :) kysyinkin eilen miheltä plussatestin jälkeen, että tehdäänkö suurperhe ;) vaikka toki tiedän kyllä hyvin että lapdia ei todellakaan tehdä vaan ne saadaan <3
Koska sulla on se varhaisultra? Joko oot neuvolaa soittanu? :) meinasin ma soittaa polille ja kysellä ultra-aikaa... Hui!

Niinpä!:) Mullakin välillä epäuskoinen olo.:eek: onko tää nyt totta?! Odotan ultraa ihan
hirveästi. Vielä vajaat kaksi viikkoa siihen. Neuvolaankin soitin jo ja sain ajan ennen juhannusta
mutta joudunkin vaihtamaan sen, kun on yks tärkeä meno. Toivottavasti saan ajan kuitenkin sille
samalle viikolle.
Poli on muuten kiinni 4.6.-20.8. et en tiedä vastaako siellä kukaan? Varhaisultraan päästään
naistentautien polille, jollekin mieslääkärille. Muistathan soittaa Felicitakseenkin?;) Pyysivät
ilmoittamaan ultran jälkeen, että montako sikiöpussia näkyy..Todennäköisesti vain yksi, mutta
haluaisivat silti tietää. Lupasin ilmoittaa. :) Jännää!:heart:

No taidankin sit soittaa sinne naistentauteihin... Oon nyt testannu eilen ja tänäänkin aamulla ja kyllä sieltä plussa vaan edelleen aina tulee <3 mulla menis sit varmaan juhannuksen jälkeiselle viikolle neuvola kun eikös me olla teitä noin viikko jäljessä? Meillä oli siirto 18.5. Ja hedelmöitys on ollu 15.5.

On tää vieläkin niin uskomatonta!!! Onko sulla mitään oireita? Mulla on alaselkä kipee niiniu sillonkin kun poikaa ootin. Tissit on kans turvoksissa ja raskaan tuntuset.

On oireita vaikka muille jakaa! Tänään oksensin ekan kerran. Kuvotus alkoi n. viikko sitten.
Nännit on tosi arat, väsymys kova,|O hengästyttää herkästi jne. Mietin, että pitäiskö tilata
pahoinvointirannekkeet, jos tää kuvotus vaan yltyy. Meillä oli siirto 11.5. eli tasan viikko
meillä on eroa.:) Nyt rv 5+4

Soittelin eilen polille ja onneksi sieltä vastattiin, vaikka eivät auki olekaan. Neuvolan varasin kanssa koska kesällä ei oo niin paljoo aikoja lomien takia. Ultraan pääsen neuvolan kautta 29.6. Olis lääkärineuvola ja ultra samalla. Neuvola-aika on 28.6.
Tuuhan sit susan kertoo ultra kuulumiset :)

Hiippis, etkö sä pääse varhaisultraan ollenkaan? Meillä on muuten neuvola samalla viikolla.:)
Mulla pari päivää ennemmin. Jouduin siirtämään aikaa, alunperin oli juhannusviikolla.
Vajaa viikko niin sitten olisi UÄ,jännittää! Mulla on ollut kovaa pahoinvointia, nyt on käytössä
pahoinvointirannekkeet,ne vie pahimman olon. Onko sulla jo oireita?

Susan rv 6+3

en pääse ultraan kun vasta tolloin 29.6. ellen sitten mee yksityiselle. Polilta sano suoraan että kun ovat kiinni niin en pääse sinne, en ees tajunnu kysyy et pääsisinkö naistentautien puolelle.
Oireita on väsymys, kipeet ja turvonneet tissit ja ajoittainen alaselkäkipu. välillä vähän etoo mutta ei varsinaisesti okseta. ja maha on kyllä turvoksissa, katotaa koska palautuu normaaliksi vai palautuuko ollenkaan ;)
Pitäisköhän soittaa tonne yksityisee äitiysneuvolaa ja mennä sinne. tosin mulle sanottiin et aikasintaan ultraan 20.6. jolloin viikkoja on 7+2. paljonko sulla on viikkoi ku pääset ultraa? mietin että malttaako sitä oottaa viikon sinne neuvolaultraan....plaah...

Mulla on silloin just tuo 7+2 ultrapäivänä. Ovat tarkkoja päivästä varmasti sykkeen takia.
Tuolloin pitäisi jo varmasti näkyä syke. Aikaisemmin ei välttämättä näy. Mä en kyllä malttaisi
odottaa neuvolaan asti.:) Soititko Felicitakseen? Pyysivätkö kertomaan sikiöpussien määrän
ultran jälkeen? Mä olen jo miettinyt kaksosten mahdollisuuttakin,kun pahoinvointi alkoi
suht aikasin.:rolleyes: Saapi nähdä. Kunhan siellä nyt edes yksi olisi oikeassa paikassa,niin
olen ikionnellinen. :heart:
Mihin saakka sulla kirjoitettiin crinoneja? Mulla ne loppui eilen ja nyt sitten mennään ilman
niitä.

mä kun soitin polille, niin se kätilö lupas ilmotella myös felicitakseen. :) tekis kyllä niin miele käydä kurkkaamassa jo parin viikon päästä et mikä on tilanne :) .
mulla on ihan samat oireet kun pojasta aikoinaan, onkohan enne :D
toisaalta haluisinkin vaan yhen kerralla, vois saada miehen puhuttua sit viel kolmantee raskauteen . pakkasessa kun olis vielä huuruneniä

tänään kävin varhaisultrassa, vaikka polilta sanoivat et aikaisintaan 20. pv sais mennä. No hätähousuna en malttanut odottaa ja kun yksityisestä äitiysneuvolasta Koskinen sanoi että kyllä syke näkyy jo vaikka on tänään vasta 6+2. siellä se pieni sydän sykki hienosti <3 tyypillä on kokoa huimat 5mm ja koko vastas viikkoja 6+1 , mutta lääkäri sanoikin että aika hankala on noin pientä mitata tarkasti.

nyt voi rauhallisin mielin odottaa neuvolaa, johon on siis nyt se tasan 2 viikkoa :).

mites susan?

:heart::heart:Hiippis, Hienoa että pikkuinen on oikeassa paikassa.=) Meillä oli tänään ultra ja siellä
se pieni 17,6mm katkarapu makoili. Syke näkyi selvästi.:heart: Ollaan niin onnellisia miehen kanssa!!
Pieni vastasi viikkoja 8+2 vaikka nyt on 7+2.Tarkkaa laskettua aikaa ei vielä saatu,mutta siihen tammi-
helmikuun vaihteeseen se tulee. Neuvola olisi sitten 26.6. ja seuraava ultra (12rv) on sitten Päksissä.:D

Yhteistyössä