Hakutulokset

1. S

Onko muita PHKS:ssa hoidossa olevia??

Tuun kertomaan! :) Mun piti kysyä sitä ultra asiaa Felicitaksessa,mutta itketti silloin niin,etten pystynyt. Ja kun vain yksi alkio selvisi ja lääkäri ei osannut selittää syytä siihen, niin ei oikein tuntunut hyvältä mennä asioiden edelle.: / Lääkäri ei sanonut mulle edes...
  2. S

Kiitos hiippis!:heart: Oireista,no en kyllä olis uskonut että plussan saan,koska aika lailla samat olot kuin ennen menkkoja. Oikein kun rupeaa ajattelemaan,niin luulen kiinnittymisen olleen pp4 tai 5,koska silloin tuli ihan vähän crinonen joukossa verta kun pyyhin pissalla käydessä. Ja mulla...
  3. S

Hiippis, teillä kyllä loistava tuo solusaalis ja,että niin monta hedelmöittyi.:) Niinkuin kommentoinkin jo tuonne toiseen ketjuun. Nyt vaan toivotaan, että tarraa kiinni.:heart: Mulla petti hermo eilen ja testasin. Ajattelin,että sen täytyy näkyä jo,jos on tarrannut tai sitten jos se ei...
  4. S

IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

Iiiik! Täällä testattu kaksi yhtä vahvaa,selkeää haamua päiväpissasta. Tein kaksi testiä,parin tunnin välein. Nyt vasta pp9, että jännä nähdä vahvistuvatko tuosta.Toivottavasti. Virallinen testipäivä olisi ollut vasta 25.5. eli ensi perjantai. Mulla ei vaan enää hermo pitänyt ja testasin...
  5. S

Mimilie,Joo,liian pitkä toi tauko.:/ Kiitos stempeistä!:) hiippis,Onnea matkaan!!!:) tuu kertomaan sitten?! omaa napaa.. Tänään siirretty nelisoluinen alkio.Meidän pieni sisupussi. Keskiviikkona oli punktio,mikä meni hyvin kaikinpuolin.Munasolusaalis olikin 12kpl,vaikka vain kuudesta...
  6. S

Hei!Minut voi siirtää piinaileviin.Tänään siirretty nelisoluinen alkio.Meidän pieni sisupussi.:) Keskiviikkona oli punktio,mikä meni hyvin kaikinpuolin.Munasolusaalis olikin 12kpl,vaikka vain kuudesta oli puhuttu.Eilen sitten soittelin Felicitakseen ja vain kaksi oli hedelmöittynyt...
  7. S

Heips! Mulle Hanna sanoi samalla lailla eli jos ei tästä raskautta,niin ensi kerralla suurempi annostus.Mua kylla nyppi tuo määrä.:( Tiesitkö,että poli on kiinni 2.6.-20.8. joudutaan odottamaan kolme kuukautta ennenkuin pääsee esim.PAS:iin,jos tästä ei plussaa.Miten tuosta määrästä voi...
  8. S

Heips! Eilen olin ultrassa ja kuusi munista näyttäisi tulevan.Olen vähän pettynyt,kun lääkäri sanoi,että yritetään saada 5-6 per puoli.Eli mulla oli liian pieni annostus puregonia.:( Noh,ei voi mitään.Pelottaa,että kuinka käy..Saadaanko pakkaseen yhtään ja ylipäätään hedelmöittyykö ne.Meillä...
  9. S

Tillu79,Voi ei mitä olet joutunut kestämään.:( Tiedän yhden toisenkin,jolla on vasta-aineet ongelmana ja heille tehtiin myöskin ICSI ja hän plussasi.=) Voi kunpa mekin.. Ellix,Lämpimät onnittelut plussasta!!:heart: Simpli,Pidän peukkuja pikkuisillenne,että selviävät!! Tarantellah,Hyvä...
  10. S

Heippa hiippis!Sulla alkoi tänään sitten puregonin pistely.Mikä lääke se procren on?miten vaikuttaa endoon? Vyöhyketerapiaa mäkin olen ajatellut,en vain ole saanut aikaiseksi mennä vielä.Juu,greippimehu ja raskaus multivitat täälläkin käytössä.=) Monta kiertoa söin myös...
  11. S

Heips! Tarantellah,Toivotaan näin! :) Onko sulla punktio huomenna? Tulehan kertomaan miten meni?! Tillu79,Kiitos toivoa nostattavasta viestistäsi.:heart: Ihana kuulla,että olette onnistuneet.=) meillä myös vasta-aineita 90%.Ensin lääkäri sanoi,että ei kokeilla edes inssejä,vaan suoraan...
  12. S

Hei Hiippis!!Tuo odottelu on niin tylsää kyllä..No mulla lyheni tuo kierto sitten 22päivään: / eli IVF aikaistuu noin viikolla.Viime kierto oli hormonivapaa ja ovis aikaistui monella päivällä oli jo kp11,kun normaalisti näyttää plussaa kp17-18.Ja luteaalivaihe mulla on max 10-11päivää, niin...
  13. S

Hei!Pidin vähän palstailutaukoa IVF:ää odotellessa..Nyt siis kierto alkanut alusta,on kp3 ja puregonia aloin pistämään eilen 150iu:ta/pv.Vähän taustaa meistä eli neljä vuotta sitkeää yrittämistä takana.Ongelmana vasta-aineet spermassa.Kaksi inssiä kokeiltu.Yhtään plussaa ei olla koskaan...
  14. S

Hiippis!!!Me ollaan päksissä hoidoissa!:wave: Onpa hauska yhteensattuma.:) Eli Felicitaksessa tehtiin nuo inssit ja tehdään tuleva IVF.Meillä on varmasti sama lääkärikin päksissä..Hanna.:) Meillä ei ole ennestään lapsia.:(( Esikoista toivotaan.
  15. S

Hiippis,Voi harmi tota sun endoa.:( Toivottavasti tulevan raskauden myötä pääset siitä eroon. Mulla kierto myös 26-29pv.Pari kertaa vuodessa on 24pv kiertoa,ja nyt mua jännittääkin kun en tähän kiertoon käytä lugeja (jotka mulla nyt vaihdettiin crinoneen),niin jos kierto lyheneekin ja...
  16. S

Hiippis,Joo,hitaasti aika kulkee..huoh.:popcorn:..vasta kp8 menossa eli ehkä vielä 20 päivää ennen vuodon alkua.Seuraavasta eli IVF kierrosta alan piikittämään puregonia kp2.. Mites sulla??
  17. S

Nuppuskalle ja Krisulille lämmin hali.:hug: Mua pelottaa jo etukäteen mahdolliset tulevat negat,kun kaikki toivo on IVF:ssä.Miten sen surun ja pelon taas kestää.ja todellakin panokset kovenee.Voin kuvitella teidän tunteet nyt.Jaksamista kummallekin. Rödluvanille ja Meemalle hurjasti...
  18. S

Heips kaikille!:) Nuppuska,Jännittää sun puolesta!Mahtaa olla todella piinallisia nuo siirron jälkeiset päivät. Rödluvan,Helpommin sanottu kuin tehty,pysyä pois netistä.Olen itse ihan samanlainen,ja aina löydän itseni googlettamasta jotakin.:)Stemppiä sullekin! RBAM,Voi kun monta saitte...
  19. S

Saanko liittyä ketjuunne? Meillä takana lapsettomuutta nelisen vuotta.Viime keväänä alkoivat tutkimukset.Ja diagnoosina sperman vasta-aineet+minulla vähän kiertohäikkää..lyhyt luteaalivaihe. Tammi-helmikuussa kokeiltiin kaksi inssiä.Tuloksetta.Nyt sitten IVF aikataulu varmistunut ja se alkaa...
  20. S

Inseminaatio 2012

Kp1 eli toinenkin inssi meni pieleen.:(((Nyt sitten kaksi kiertoa ja kolmannesta IVF,heti toukokuun alussa.Että näillä mennään..Osasin jotenkin varautua.Ekasta inssistä sain aika romahduksen ja oli todella vaikeaa.Nyt ei ollenkaan niin paha olo,vaikka harmittaakin ja paljon. Onnea matkaan...

Yhteistyössä