Hakutulokset

1. S

Inseminaatio 2012

Huomenta! Ensiksi,pahoittelut negan testanneille.Niin kurjaa..:( Anna_83,Puhuit 25% mahdollisuudesta onnistua inssissä.Onko lääkäri sanonut sulle noin?Mulle ei koskaan ole puhuttu kuin 10-15% mahdollisuudesta eli samat mahikset kuin normaalikierrossakin on.Vasta IVF:ssä on paremmat...
  2. S

Inseminaatio 2012

Onnea Karkki!!!!:heart: Ihan mahtava juttu!:D Laitahan oirelistaa meille?Kiinnostaisi kovasti nuo alkuraskauden oireet! Tunafish78,Jes,pääsit sinäkin piinailuun mukaan.:) Waninka,Sun fiilikset kuulostaa ihan itseni kirjoittamilta.:( Paitsi tuo adoptio asia..Hyvin samanlaiset tuntemukset...
  3. S

Inseminaatio 2012

Voi Waninka..:( :hug: Paljon voimia sulle.Voin kuvitella miltä susta tuntuu.Meillä neljä vuotta tiivistä yrittämistä ja mun toiveet oli tosi korkealla ekassa inssissä ja pudotus minkä nega aiheutti oli kamala.:( Itkin monta päivää sen jälkeen.Mikä teillä oli tilanne,vieläkö inssejä vai...
  4. S

Inseminaatio 2012

Lilla_Myy73,Pahoittelut negasta.:( Mulla alkoi kans pp13 tiputella ruskeaa vuotoa,kunnes menkat alkoi kunnolla(vuoto muuttui veriseksi) pp15.(testipäivän aamuna)Testasin kuitenkin varmuuden vuoksi.Näin siis meidän ekassa eli edellisessä inssissä. Toiveissa86,Mahtavan kokoinen folli sulla.:)...
  5. S

Inseminaatio 2012

Heippa vanhoille ja uusille!!Luin kaikkien kuulumiset,mutta kun ei jää millään nimet muistiin.kele. Kiva,että on muitakin piinailijoita.:) Je,Solsonet ja Toiveissa86..oliko muitakin,joille on tehty inssi ihan lähipäivinä? Waninka,Kyllä oli kurja tuo sun lääkärikäynti.:( Ihan pisti vihaksi...
  6. S

Inseminaatio 2012

Nopeasti kuulumisia!Palailen paremmalla ajalla kommentoimaan teidän kuulumisia.:) Toinen hormoni avitteinen inssi takana,joka tehtiin siis tänään.Limakalvo 12mm,folli 21mm ja 5miljoonaa pestyä simppaa lähti matkaan.Jos tästä ei raskautta,niin IVF on sitten huhti/toukokuussa lyhyellä kaavalla.
  7. S

Inseminaatio 2012

Heippa kaikille!:) Lurulla onkin jännät päivät!!!:D Mekin ollaan Felicitaksen potilaita (julkista kautta)ja mulle lääkäri sanoi,että inssi päivä on dpo0 ja dpo15 testipäivä.Pidän hurjasti peukkuja sulle!!!! Täällä oli puhetta ovulaation testaamisesta hormonipistoshoidon aikana.Mut...
  8. S

Inseminaatio 2012

Tunafish78,Ai teilläkin heti uuteen yritykseen,hienoa!!:) Kiva,että meillä on inssi sitten samalla viikolla,jee!:)))Joo,pyydä vaan ne luget!Mä en ole kärsinyt normaalissa kierrossa tiputtelusta.Sain luget,koska mun luteaalivaihe on vain 8-10 päivää eli lugeilla pidennetään sitä.Ja pitenihän...
  9. S

Inseminaatio 2012

Kiitos Luru-73. <3 Ja hurjasti stemppiä sulle matkaan.Eikös kiinnittymisen aikaan lämmöt ns.tipahda alas hetkellisesti ja sitten lähde taas nousuun.;) Noilla dpo:lla vois olla kiinnittymisestä kyse. Kurjaa ettei kukaan meistä sitten plussannut.:( Toiveissa86,Tunafish,Solsonet ja oliko...
  10. S

Inseminaatio 2012

Minun piinapäivät päättyivät.Yöllä alkoi kunnon vuoto ja tein varmuudeksi kaksi testiä,jotka puhtaita negoja.:( Tuhruttelu alkoi jo pp13 illalla.Äsken ilmoitin tuloksen Felicitakseen ja kohta soitto vielä polille.Itkettää ihan hirveesti..Kun oli vielä kaksi munistakin,ja kaikki paremmin kuin...

Yhteistyössä