Syvä osanottoni, Scarleth ja simpli... :'( Osaa tämä elämä olla niin epäreilua. Toivottavasti saatte kesän aikana vähän nollattua ajatuksia tästä kaikesta. :hug:
Hiippis, mulla ei ole kokemusta crinonesta, mutta ainakin lugeilla on vastaavaa valumistaipumusta... lääkärin mukaan tämä ei kuitenkaan haittaa, koska annostus on sen verran suuri että lääkettä ehtii imeytyä ihan tarpeeksi paljon, vaikka osa tulisi uloskin.
Toiveissa86, punktiosta kirjoitetaan normaalisti kolme päivää sairaslomaa, tarvittaessa enemmän. Myös siirtopäivän voi halutessaan saada vapaaksi, jos se menee tuon 3 päivän ulkopuolelle (esim. viikonlopun tai pitkän alkionviljelyn takia). Itse ilmoitin töissä, että joudun toimenpiteeseen josta tulee 3-4 päivää sairaslomaa, eikä tarvinnut sen enempää selitellä. Mulle jopa sanottiin, ettei tarvitse kertoa mistä on kyse, kunhan toimitan töihin lääkärintodistuksen. Nyt kun olen menossa toista kertaa punktioon, kerroin vaan töissä että joudun uudestaan toimenpiteeseen ja että se tulee osumaan tälle ja tälle viikolle, tarkemman päivän saan tietää vasta lähempänä. Taaskaan ei kyselty sen enempää - pyydettiin vain kertomaan päivämäärät heti kun tiedän, jotta voidaan yrittää vähän järjestellä mun työvuoroja. Eli siltä osin oon kyllä päässyt vähällä.
Ikävämpi puoli on tuo sairasloman palkattomuus, mutta senkin asian suhteen esimies on vaikuttanut hyvin myötätuntoiselta ja tarjonnut juuri mahdollisuutta vaihtaa työvuoroja, jottei mulle tulisi niin suurta palkanmenetystä (ja onhan se tietysti heillekin parempi, että on joku hoitamassa mun hommia sillä aikaa kun oon saikulla). Syytä palkattomuuteen hän ei taida tietää... palkkakonttorista on kai vain ilmoitettu hänelle, ettei tällä sairaslomakoodilla palkkaa makseta.
Susanille mielettömästi onnea plussasta! =)
).( Täällä on nyt pistelty Puregonia viisi päivää 200 yksikön annoksella. Viime IVF:ssä mulla ei mielestäni tullut hormoneista juuri mitään oireita, ja olo oli varsin hyvä sekä ennen että jälkeen punktion, mutta nyt mulla on tuntunut molemmissa munasarjoissa ajoittaista vihlontaa... voikohan noita oireita tulla jo 4-5 päivän piikittelyn jälkeen? : / Viimeksi mulla oli pienempi annostus, niin lienenkö sen takia selvinnyt ilman turvotusta ja jomotuksia...?