Onko muita PHKS:ssa hoidossa olevia??

Hiippis,mitä kuuluu? Onhan kaikki hyvin? Ei olla kirjoiteltu pitkään aikaan. Täällä voidaan hyvin
vaikka aika kovaa pahoinvointia on ollut. Käytiin viime torstaina vielä yksityisellä ultrassa,kun
haluttiin varmistaa että kaikki on hyvin. Ja siellä se pikkuinen poseerasi.:heart:

Susan rv 9+4

heippa Susan! täällä on kaikki hyvin :) .Käytiin yksityisessä äitiysneuvolassa ultrassa jo 14.6 kun viikkoja oli 6+2 toteamassa että siellä se murun sydän sykkii <3 viime viikola oli eka neuvola ja perjantaina eka lääkäri. siellä hän tyytyväisenä kölli, näkyi jalat ja kädetkin <3
oloja on mut oksentaa ei oo tarvinnu :) kaikki täsmälleen samat olot kun esikoisesta :) onneks oon nyt kesälomalla, tånään on eka päivä, sit kun neljän viikon päästä tarttee töihin mennä niin on nää alkuolot jo ohi ;)
töissä kyllä huomas kun joutuu koko 7.5 tuntia olemaan jalkojen päällä että käy hankalaks olo. pyörryttää ja etoo ja hengästyttää. välillä on joutunu makoilee takatiloissa jalat ylhäällä ettei taju lähe :/

mitenkäs sulla on menny?? :)

hiippis ja toukkis 8+6

Heippa hiippis! :) Olen myös ollut lomilla. Mulla oli kans hankalaa töissä pahoinvoinnin vuoksi.
Noin viikon oli jo parempi olo, mutta sitten pahoinvointi ja sen myötä valtaisa väsymys palasi.
Hajut käy nenään pahasti ----> oksennus. Olen yrittänyt syödä mahdollisimman terveellisesti
ja ainakaan paino ei ole vielä noussut. Päinvastoin vähän laskenut. Meilläkin oli neuvola,mutta ei
lääkäriä. Neuvolan tädin mielestä ei tarvinnut, kun juuri oltiin käyty päksissä lääkärissä.(se
7+2 UÄ) Yksityisellä käytiin vielä rv 9+1 ja siellä muru kölli.:heart: Ostin dopplerin ja se on
kyllä loisto vehje!! Joka päivä ollaan kuunneltu sydänäänet. Se on ihana tunne kuulla ne.:heart:
Nt-UÄ on viikon päästä,sitä kovasti odotellaan.:)
Kerrohan mitä teille kuuluu??

Susan rv 11+5

Yhteistyössä