Hakutulokset

1. *Justiina*

40+ so what wol.12

mur-murmun prutkuttelu taitaa johtua ihan valtaisasta ylensyönnistä, ruokahalu kuin..millä lie ja se taas taitaa johtua tuosta ihanasta progesta :whistle: Mitä tarkemmin katson tuota Justiina Puupäätä, niin sitä enemmän huomaan sen muistuttavan mua..kunhan vaan vaihtaa blondit hiukset :laugh...
  2. *Justiina*

40+ so what wol.12

Hei muuten, piti vielä kysyy, josko teistä joku tietäis (turhis)...mua on ihmetyttänyt tuo vihree pallukka nikin vieressä, joka tarkoittaa et olisin kirjautuneena..se jää ilmeisesti päälle kun läppäri suljen, enkä uloskirjaudu, mutta silti kun tulen uudelleen niin joudun kirjautumaan ennenkuin...
  3. *Justiina*

40+ so what wol.12

Oliivitar En tiiä onko haittaa raskautumiseen, mutta semmosen oo kuullut et hiiva iskee raskautuneisiin, siis ennen plussaa, joten joillakin se on r-oire. Mutta jotkut hiivalääkkeistä on kielletty raskaana olevilta, en nyt muista oliks canestan just se.. Muumimamma Sullahan on kultaseni vain...
  4. *Justiina*

Clomittaret vuonna 2011!

Heips etelänhetelmä Juu, kyllä voi olla molempia..en tiedä onko sulla pcota, mutta ei mulla clomit oo historiassa tehonneet joka kierto. Kun sulla oli välikierto, niin periaatteessa palaat niinkuin lähtöruutuun. Koska clomit jää elimistöön, joten periaatteessa on mahdollista että clomit tehoaa...
  5. *Justiina*

40+ so what wol.12

Mur-mur Niin lisäys vielä edelliseen...keltarauhanen ei välttämättä estä hedelmöittymistä, mutta vaikuttaa limakalvoon, niin ettei kiinnittyminen onnistu, kun limiksenhän pitäis olla ns. kolmikerroksinen tai jotain, jotta kiinnittyminen onnistuu.. Mä en enää tiiä mikä mua vaivaa..koko...
  6. *Justiina*

40+ so what wol.12

Siis uskoisin, että nuo luget ei oo vielä vaikuttanut mihinkään kun kerran ovistelit, mietin tossa vaan ettei kai ne vois olla kiinnittymiskipuja...ja samaa vois tarkoittaa toi lämmönlasku..kun luin tuosta kiinnittymisestä eilen ettien tuota vuotojuttuja, niin kiinnttymisen ajankohdat vaihteli...
  7. *Justiina*

40+ so what wol.12

Minttu Ei ollut suurta määrää, ns. viiruja useempi muiden eritteiden seassa :x Ei se tädistä kerro, mulla ei koskaan täti tuu kirkkaalla kaaralla :D mutta mistä helv..toi veri ees tulee, kun ei mulla mitään kipujakaan ollut/ole.. Mindylle tervetuloa joukkoon ihanaan :wave: toivottavasti...
  8. *Justiina*

40+ so what wol.12

Kotiuduttu kaupoilta :wave: Mur-mur No voi perskules sen oilin kanssa : / Kerkesitkö siis vain yhden lugen laittaa...en usko et sillä yhdellä nyt ois tuhoavaa vaikutusta kun kerran ovis sulle tuli..mutta nyt lienee tauon paikka ettei hedelmöittyminen/kiinnittyminen mee mönkään..näin olen tuon...
  9. *Justiina*

40+ so what wol.12

Hieno plussa Minttu :heart: :kiss:
  10. *Justiina*

40+ so what wol.12

Putunen Todella toivon, että relaamisen tuoma ylläri plussa tulee varmasti ja pian :kiss: Kyllähän se aina kannattaa ovista metästää ettei vaan paina vaivihkaa ohi :)
  11. *Justiina*

40+ so what wol.12

Minttu Juu, ultraan ei kannata mennä ennen rv 7, ettei tuu vääriä diagnooseja ja turhaa mielipahaa..toisaalta ihan hyvä mennä, kun taas toisaalta..kakspiippuinen juttu. Itse menen kyllä jos plussaan..mutta eiks joissain neuvoloissakin oo ultrat saatavilla..? Mulla fiilikset menee laidasta...
  12. *Justiina*

40+ so what wol.12

Minttu Ihanaa kun sait plussaa, eikä r-testissä tarvi olla tasavahvaa viivaa heti kättelyssä :kiss: Olitko muuten ajatellut mennä alkuraskauden ultraan? En tiedä millon testaan, testaus on täysin riippuvainen oireistani..ehkä maanantaina sitten :whistle:
  13. *Justiina*

40+ so what wol.12

Huomenta ihanaiset :heart: Sain läppärin näytön käännettyä..voiko ihanammin päivä enää alkaa...on se kumma luonteenpiirre, että ärsyttää suunnattomasti, jos joku kone ei pelitä ;) Pikkutirrille Onnittelut =) :sta. Hyvä josko se rakkaasi nyt ymmärtäis antaa :p Onnea sullekkin simppajahtiin...
  14. *Justiina*

40+ so what wol.12

Kattelitteko idolsia? Mä oon ihan suruissani kun Lassi lopetti leikin kesken, oli mun suuri suosikki, aivan sulosen ihanan omituinen ja laulaa kuin enkeli ;) Mur-mur Laitoinki sulle aiemmin kyssärin..et muistatko millä testailit tuolloin tärppikierrollasi dpo8? Siis enhän mä aio nyt...
  15. *Justiina*

40+ so what wol.12

Mami Kylläpä halvalla pääset vaikkanyt laskun saitkin, mulla folliultra makoi viimeks 131e, josta maksettavaa jäi pikkasen alle 90e :confused: Onnea simppajahtiin
  16. *Justiina*

40+ so what wol.12

Mur-mur Luinkin tota sun laittamaas tärppikiertoa tarkemmin ja tää on kuin mun tämä päivä: *22.12 Lämmöt 36.8Colo kuumotteleva, hikoileva, ärtynyt, hermostunut, alavattaa juilii Huom!! Kova repäisykipu aamupäivästä hävyn kohdalla säikäytti todella - kiinnittyminen(kö?)!!!:o lämmöt illasta...
  17. *Justiina*

40+ so what wol.12

No se olikin sen nörtin onni ettei sitä tehnyt, pataan ois tullut niin että napsahti Meillä rakas siippani on nyt vuoteen omana, tuli duunista ja kuume on nyt nousussa Onneksi ei nyt tarvi vaivata sitä mihkään simppa-antiin vaan annan sen potee ihan rauhassa :kiss: Minttu Saat olla ihan...
  18. *Justiina*

40+ so what wol.12

Mur-mur Ootkos sä listan päivittäjä? Laitakko mulle nyt dpo 7, kp:t tais listassa ollakkin 22.. Taas alkoi kurja kylkikipu..pakko mennä nukkuu vähäks aikaa |O
  19. *Justiina*

40+ so what wol.12

Minttu Ihanaa, arvasin että saat plussaa myös r-testiin =) Paljon onnea ja supertarrasukat kullanmurulle
  20. *Justiina*

40+ so what wol.12

Hystis Niin muakin naurattaa nyt, lekuri oli sellanen pieni hintelä nörtti..ukkokultani sanoi kun avaduin sille tästä, että ehkä se tykkää uhkeista leideistä ja halus päivän kiksinsä...kyllähän mä aikamoinen matami olin siinä sen viereissä hinkkeineni ja ääni kun bonnietailorilla :laugh::laugh:

Yhteistyössä