40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

putunen (41)...............kp1/24-26......yk14....................3./1.yht.
tetu68 (42)..................kp2/27..........yk12..................3/1.yht.
Hysteria (42)...............kp4/24-29......yk11 (kkm.11/10) 1.
Mimmi68 (42)..............kp5/28............yk2(?&12/10)......1.
Mami-41 (41)...............kp10/25..........yk33............2.
muumimamma-72 (38) kp11/25-30.....yk9......4./2.yht.
Ottis (43)....................kp13/25-27......yk19( 08/09) 1.
Mafinka (49)................kp13/26...........yk3................1.
Bismil (39)..................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
oliivitar.......................kp14/29-30......yk1 ( 05/09) 7.
Piitu73 (38).................kp14/27-28......yk23.............1.
liiza (44).....................kp14/24-27......yk35....(02/07 08/08) 4
pikkutirri (41)..............kp14/28...........yk3........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp14/25-28......yk23(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp15/26...........yk18.......................2
Mahdotontako (46)......kp18/29...........yk8....................1. yht.
sarppav (40)...............kp18/27-29 ......yk7(07/10) 2.
Mynteli (39)................kp21/28-29........yk1.................1.
Iida-Karoliina (46).......kp22/23-29......yk20...................5./1.yht.
*Justiina* (38)............kp22/30-32.......yk2(Tm7/07&Km1/08)3
haave2010 (44)...........kp21/28-30.......yk9(06/10) 4./1.yht.
Soili (41).....................kp28/23-29......yk20..............1.
Minttu2011 (43)...........kp30/25-29.......yk7.....3.:)heart:dpo16)
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?

Taustalla:
Onlydream, Ballerina Bolero ja Elysee,(joka pikkisen haaveksii vasta..:))

Mami-41
(41)....................dpo-1
Ottis (43).........................dpo0
sarppav (40)....................dpo4
mur-mur (45)....................dpo4
*Justiina* (38)..................dpo7
Mynteli (39)......................dpo6
Minttu2011 (43)................dpo16:)heart:dpo16)

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

Viimeksi muokattu:
Mikä arvauskeskus reissu
Jumalauta mikä lääkäri...tulin huoneeseen niin hän sanoo: Voit riisua nyt heti tässä samalla kun teen haastattelun. Ja hän jatkaa..olet sairaanhoitaja-opiskelija, milloin valmistut? (tassä vaiheessa istuin siis rintsikoissani jo) Mitä teit ennen työksesi? (mihin tää liittyy?) Onko sinulla lapsia, perhettä? Luulenpa, että olet ollut ylistressaantunut ja sen vuoksi sairastunut, lisäksi tietysti tupakointisi pahentaa sairastumista ( no, ihan kun en tietäis) Sen jutustelut oli tätä samaa luokkaa joka ei liittynyt mitenkään itse diagnoosin tekoon ja istuin siinä puolialastomana n. 20 min turhaan...

Lopuksi hän rupesi arvuuttelemaan..sinulla voi olla mykoplasma..hinkuyskä..tai A-virus eli influenssa...mykoplasmaan ja hinkuyskään olet jo syönyt kuurin (peräti 3 päivää kestävän)..yskäsi voi kestää jopa 3kk :O
No, onneksi hän myös sitten lopulta kuunteli keuhkot, määräsi laajat verikokeet ja uuden keuhkokuvan, joissa jo kävin ja vastaukset sitten saan omalta lekurilta (onneksi) maanantaina...saikulle taas :( Lopuksi hän sanoi, kun olin lähdössä: Nyt tiedät mitä on COPD, joten tulisiko sinun miettiä tupakoinnin lopettamista? :O Ei jumalauta näin puhuta potilaalle, eihän tollasesta saarnaamisesta oo mitään hyötyä...heti rupes tekee mieli vaan rööökiiii :kieh:

No, muuten oloni on ollut tuolla alavatsalla niin ihanan omituinen, ettei toi ukko nyt mun päivää pilaa..vuotoo ei oo tullut pisaraakaan..aamulla lämmöt oli normisti koholla...ennen lekuriin lähtöä lämmöt alas 0,5c....mieletön palelu ja kun tulin kotiin, lämmöt noussut vielä enemmän eiliseen verrattuna..autosta noustessa repäisykipu, jota ei normisti oo vielä tässä vaiheessa tullut..jotain siellä nyt tapahtuu...mutta mitä :D Valkovuotoo sais kyllä alkaa lorisemaan, se on mulla vahva merkki plussasta sitä on ollut aina ennen plussaa...Niin ja pissalla saanut tänään juosta kuin vireeni..joten Mur-mur ei kyllä välttämättä lugeista johdu :heart:

Sitten tajusin kotiin ajaessani, että kävin röntgenissä, enkä muistanut mainita raskausyrityksestä :( Eiks noi röntgensäteet yllä ihan solutasollekkin?

Kunpa vaan nyt sais taas tän pään pysymään kylmänä, rauhaa voisitte likat puhallella mulle :D

Minttu Testing, testing,testing!!!

Viimeksi muokattu:
Anteeksi etukäteen tämä omanapainen off topic :ashamed:, mutta täällä on paljon eläinihmisiä, joten annan palaa koira-asiaa. Mun vanhalla koiramummelilla (15 ja puol vuotta) on ollu jo pitkään kaulan imusolmukkeet turvoksissa, pikkuhiljaa (7kk ehkä) vaivihkaa suurentuneet. Koska oon sen kanssa joka päivä, mun on ollut vaikea huomata niiden suurentumista. Koirassa EI OO MITÄÄN VIKAA, se on terve kuin PUKKI, syö, leikkii, on iloinen ja vilkas, mutta ne solmukkeet on alkaneet vaivata MUA. En vaan oo saanut aikaiseksi (enkä oo uskaltanut?!) viedä koiraa lääkärille, ja kun siinä ei kerran oo mitään vikaa.

Eilen oltiin miehen ja koiran kanssa iltapäivällä kahvilla ja matkalla kotiin poikettiin eläinklinikalla (iltapäivisin ei oo ajanvarausta vaan jonotussysteemi). Lääkäri tutki koiran ja sanoi vaihtoehdot: se on joku tulehdusjuttu, joka lähtee antibiooteilla ja jollain toisella lääkkeillä pois, (”sulattaa solmukkeet”) tai sitten se on lymfooma (syöpä), joka etenee joko nopeasti tai hitaasti. Verinäytteellä ja ohutneulanäytteellä sais selville onko se syöpä, mutta noin vanhaa koiraa en alkais syöpähoitohin roudata kuitenkaan, joten nyt sitä hoidetaan oireiden mukaan (vaikka sillä ei edes ole mitään oireita - ainakaan vielä). Nyt siis lääkekuuri 10päivää ja sitten uus tsekkaus.

Huomaan ulkoistavani tän koira asiankin siten, etten ajattele. Eilen illalla keskittymiskyky herpaantui sekunnin sadasosaksi: ehdin ajatella tilannetta että koiraa ei enää oo.. ja se ajatus puristi sydäntä kuin traktori olis ajanut päälle! Suljin ajatuksen heti pois ja menin nukkumaan. Toi koira on suurin huoleni, koska en tiedä milloin ja miten se kuolee, kun tiedän sen kumminkin kuolevan joskus. Toisaalta toivon että se kuolis pian, nukkuis vaan pois terveenä, vanhuuteen. Oon valmis lopettamaan sen heti, jos sillä on kipuja ja kärsimyksiä, mutta on raskasta pelätä ja odottaa tuleeko niitä ja milloin tulevat. Mutta nyt se on terve kuin pukki ja enhän mä sellaista koiraa tahdo lopettaa, tietenkään. On ihan kamalaa odottaa toisen kuolemaa, kun tietää sen tapahtuvan jossain vaiheessa kuitenkin. Jos se olis ihminen, se olis about 107 vuotta, ja sen ikäinen ei elä enää kauan, fysiologinen mahdottomuus. Toisaalta sterssaan itseni hengiltä ja todennäköisesti kuolen itse ennen koiraa.

Viimeksi muokattu:
Justiina :hug:. Sano vaan aihe, niin alan naputella sitä sun lopputyötä :D. Ainakin voin tehdä monen monta kysymystä, joihin vastaamalla sä ootkin pian kirjoittanut koko työn. (Nimittäin kysymysten teko ja niihin vastaaminen on hyvä taktiikka tuottaa tekstiä, ainakin mulla.). Sulla on siis dpo 4 tai 6 hmmm… Mun kosmetologilla, joka siis on raskaana, oli tota kiinnittymisvuotoa ja siitä arvasi olevansa raskaana. Olispa se sullakin sitä :heart:.

ON: Justis kirjoitti iloisesta antajasta.. Jumala ei kyllä rakasta mua. En pysty, kykene, jaksa, halua, ei huvita :(. Maanantaina yöllä tosin oltiin sillai (edellisestä kerrasta olikin jo melkein kaks kk). Vaikka munkin muka teki mieli, se oli aika kamalaa, koska mun sielu ja henki oli niin kaukana koko hommasta. En voinu ees suudella, se tuntui jotenkin liian intiimiltä. Pimeessä peiton alla, puhumatta mitään siemenet sisään. Koitin saada ees mekaanisen o:n, mutten saanut. On niin syyllinen olo, kun oon niin totaalityhjä kaikkea ja kakkia kohtaan.

Mies on kiltti, ystävällinen auttaa kaikessa, tekee kaikkensa mun puolesta ja hyväksi (siis yleisesti, nyt en puhu seksistä), sietää ja kestää mun itkut, passiivisuuden, flegmaattisuuden, etäisyyden jne., rakastaa ja ihailee mua just näin järkyttävän rumana, väsyneenä, joka ei viitti enää ees huolehtia itsestään yhtään (aina samat vaatteet päällä, meikittömänä, ja jos olisin yksin, en viittis ees suihkussa käydä.). Mua ei kuulkaa nykyään huvita yhtään mikään! Olen itsekin huolestunut itsestäni, joskaan en jaksa paljon välittää. Ja sitä paitsi pelkään, etten toivu ennalleni enää ikinä. Mies on mulle ennemminkin ystävä kuin rakastaja tai kumppani, ja mä olen sille kaikkea noita. Mul on niin syyllinenja kamala ihminen-olo!!!

En oo tähän ikään mennessä löytänyt omaa stabiilia paikkaani. Missä oon ja mitä teen sitten eläkeläisenä yksin itsekseni, kun ei oo lapsiakaan. Voisinhan toki mennä takaisin kotiin ja työhön (jota kyllä rakastan) ja TYYTYÄ siihen, mutta… ollen samalla onneton ja kaivaten jotain muuta. Ajatus yksinäisestä vanhuudesta ei ole ollenkaan mukava:'(.

Viimeksi muokattu:
Mafinka :kiss: ja :hug:. Iahuna juttu kun näät miehes pian. Mä kovasti haluan uskoa, että sun ovis on just silloin ja se tärppi tapahtuu viikonloppuna :heart:.

Minttu2011 Kiitos :hug:. Kepitän sun tädinperkelettä helkkarin kuuseen! Mä pihallan siihen toivonkekäleeseeen, jota roihahtais plussaksi kumminkin :heart:.

Putunen :hug:! Voi kuinka surullista :(. Se oli varmaan sitten kiinnittymisyritys, joten se ainakin on hyvä merkki! Paljon parempaa onnea tähän kiertoon. Oon varma että se nyt tärppää!!

Voi Hystis..tuntuu niin pahalta puolestasi:'(..

Kirjoitat, että olet jopa itsekkin huolissasi itsestäsi..niin kuule mekin siusta:kiss:
..jos olosi tuosta pahenee, haethan sitä ammattiauttajan apua?..lupaathan Hystis!!??

Kyllä miekin epäilisin koiravanhuksellasi joko jotain tulehdusta, tai sitä ikävämpää - Lymfoomaa..
Oireiden hoito onkin nyt se tärkeä, ei muu.:heart:

Viimeksi muokattu:
Wiiwi68 Kiitos tuhannesti :heart: :heart: :heart: :heart:! Kiitos kun jaksat täällä käydä tsemppaamassa, sillä on suuri merkitys! En mä aio x:ään ottaa yhteyttä, en. Ehkä syy hänen päässäni pyörimiseen joskus selviää.. Tai sitten ei.. Niin kauan kuin oon tällaisessa kunnossa, en vois kuvitellakaan edes jutustelevani sen kanssa. Nyt on vaan mentävä päivä kerrallaan ja koittaa saada hystis kuntoon. Ihana lämminsydäminen ihminen olet, wiiwi67 ja tiedä, että oon sydänjuuriani myöten onnellinen teidän perheen puolesta! :heart:!

Muumimamma-72 Kyllä sä ehdit vielä talletella ja eläähän ne simpatkin päiviä. Tärpiionnea puhallan sulle :) :flower:.

Mur-mur Mä luulen, että Luget voi pistää pissittämään enemmän, tai oikeastaan useammin. Tai mitäpä jos se sulla oliskin plus-oire :heart: =)! Ja kiitos taas listan päivityksestä :kiss:.

MINTTUUUUUUUUUU!!..ettei vain..kuule - ÄKKIÄ testaamaan R-testillä!!!!!!!!!!!!!
Kylläkylläkyllä se O-testiplussa voi tarkoittaa juurikin sit raskautta..tai harmillisesti sitten ei..

Nyt äkkiä dippamaan R-testiä..Olihan siulla siellä muistaakseni Pregchek ja Apteekin omaa..HOPI HOPI JO Minttu!!!

Kauhaen jännää..
..se dippailun tulos saattaapi olla..+

Viimeksi muokattu:
Justis Voi KÄÄÄK mikä lääkäri! Sua ei varmastikaan naurattanut, mutta en voinut mitään, että mua kyllä nauratti kun juttusi luin. Sieluni silmin näin sut siellä Justiinana, hoo moilasena kuuntelemassa haavi auki sen kysymyksiä. Munkin alkoi heti mieli röökiä :LOL:. Sun oireet kuulostaa h y v i l t ä !!!! Voi kunpa ne olis merkki siitä plussasta!!!!!! Mul kädet ristissä sen plussan ja sun puolesta :heart:.

Hystis Niin muakin naurattaa nyt, lekuri oli sellanen pieni hintelä nörtti..ukkokultani sanoi kun avaduin sille tästä, että ehkä se tykkää uhkeista leideistä ja halus päivän kiksinsä...kyllähän mä aikamoinen matami olin siinä sen viereissä hinkkeineni ja ääni kun bonnietailorilla :LOL::LOL:

mur-mur Aikaiset päiväthän sulla vasta on, mutta toivotaan, että Luge-oire muuttuu plus-oireeksi pian :heart:. Toi oviksen jälkeinen aika on niin piinaavaa, kun kuuntelee kehoaan ja miettii mikä vois olla oire mistäkin asiasta :O. Hermoja kysyypi kyllä! Sisua sulle tuulkten mukana laitan tulemaan (ja tähän sisuhymiö =))!

Kiitos rakas mur-mur taas sanoistasi :heart: :hug: :kiss:. Jos tilanne menee pahemmaksi, niin lupaan hakea apua jostain. Toistaiseksi pärjään vielä, ja teidän osuus on todella merkittävä :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:.

Mies oottelee tietoa uudesta työpaikasta ja toivottavasti muutosten tuulet puhaltelee pian, joten JOTAIN tapahtunee pian joka tapauksessa. Kaikki muutokset pelottaa, joskin nyt mikä tahansa muutos olis parempi kuin tää ahdistava oleminen.

JOO EN SIT MALTTANU VAAN TEIN R-TESTIN JA JA JA .......TULOS HAALEE PLUSSA!!!!!!!!!!!!
TOIVON ET NYT SIT EI MEE HETI KESKEN KU OLLUT TOTA TIPUTTELUAKIN!!!!!!
TULIS SE MIES NYT HIEROJALTA NIIN VOIS HÄLLE NÄYTTÄÄ!!!
NO NYT EN KYLLÄ MALTA ALKAA LAITTAA RUOKAA VAAN LÄMMITÄN POJALLE PIZZAN KU TULEE KOULUSTA...

NYT MALTTIA PITÄÄ OLLA, HUOMISAAMUNA TESTAAN AAMUPISUSTA JOS EI TÄTIÄ NÄY, HOPE SO ETTÄ PYSYY POIS!!!:stick:

KIITOS SISKOT ETUKÄTEEN VAIIKEN NYT TIEDÄ KUIN KÄY KUN ON NIIN VARHAISTA OON LUKENU NOISTA HAALEISTA PLUSSISTA ETTÄ KUMMINKI SITTE JOSKUS VAAN MENKAT TULEE, MUT SOVITAAN ETTEI NYT TUU!!!
MIES TULI, MOIKAT, PALATAAN!!

Hystis rakas...voi miten tuntuu pahalta sun puolesta...tuo kuvaus "kylmästä" rakastelustakin..niin tuttua entisestä elämästäni...voi että kun sua vois jotenkin konkreettisemmin auttaa...mut niinkuin mur-mur sanoi ni ammatti auttajalle juttelemaan mars jos yhtään siltä tuntuu, vaikkakin tiedän että se on tosi iso kynnys..ja varmaan siellä kaukana kotimaasta ja äidinkielestä vieläkin isompi ja hankalampi toteuttaa...

Jiiiiihaa- mie arvasin tämän!!!!!

UPEAA, MAHTAVAA Minttu!!!:heart::kiss::heart:
..ja siksi saattoi olla plussanen vielä haalea jos vain vähän aikaa rakossa olleeseen pisuun dippasit!

Voi kunpa..kovasti toivon NYT viivan vahvistumista!!!!

Minttu, olisi pyyntö..olisko mahdollista meidänhin nähdä se ihuna plussa?..kuvaa kenties?....:)

Viimeksi muokattu:
Joo minä ainakin puhkun ja puhallan ja puhallan ja puhkun niin että jokainen tän plinkin asukki saa plussan vielä tän vuoden puolella+++++PUUUUUUUUUUHHHHH!!!!!!:heart::heart::heart:

Kiitos teille ihanaiset kun ootte puhaltaneet mulle plussan!!! :) Minä ainakin uskon että se on teidän ansiota etten oo heittän toivoa!!!!!

Kävi miten kävi pysyn linjoilla kun olen jäänyt ´koukkuun´ ;) tähän palstaan!!!!
Voipi jutustella muustakin ja puhallella teille plussapuhureita+++++

KIITOS kaikille ja JUSTIINA plussaa sinäkin etten oo niin yksin tän oloni kanssa!!
JA MUILLEKIN IHKUILLE KUN KANNUSTITTE TESTAAMAAN, olisin tullut hulluksi kun ei vaan tätiä kuulu, mies sanoi aamulla että aiaisintaan sunnuntaina... mut en malttanu!

En kyl kellekään kerro eikä miehenikään ennenku ultrassa näkyy että siellä on tosiaan kaikki ok.
En tiedä koska varhaisultra tässä iässä tehdään vai onks se itestä kiinni ja maksaa yksityisellä???
Kellään tietoo?? Varmaan jossain plussakerhossa on ehkäpä muitakin mun ikäisiä tai vähän nuorempia...
Mut en minä teitä hylkää!!! Mulla vaan on pupu pöksyssä kuin käy jos sittenkin menkat alkaa, tipahdan ja kovaa!!

Kattokaa nyt kun en malta olla pois plinkistä, mun on pakko keksiä jotain ajankulua loppulomaks tai hulluks tuun jos en muuta kuin naputtelen koneella.
Pojan haudalla käydään tänään miehen kanssa kertomassa hälle uutiset! Mutta ei vaiskaan kyllä hän jo tietää:)

Toi muuten että ihmettelin tota tuhruttelua kun ei oo aiemmin ollut että loppuu kuin seinään... ja viime kierrolla r-testi oli kp 28 ja 29 AAMUpissasta negat pisti miettii että joskohan tässä ollaan raskaana ja niin ainakin toistaiseksi on!!!=)

Auttakaa nyt siskot että mun mieli rauhoittuu etten stressaa koko aikaa!! Pitää ottaa rento meininki :cool:ja yrittää olla positive attitude!!!

Sorry nyt minä vaan olen niin levottomalla mielellä, palaan plinkkiin iltasella jos tää kone toimii ok!!
Joo ja minä yritän ottaa kännyllä kuvan testistä kun osaisin vaan siirtää sen tänne??? Kun oon niin onneto näissä jutuissa, eikä mieskään osaa, pojalta en kysy kun en halua sen viel tietävän!!!

Päivänjatkot ihkut naiset!!!:heart:

Yhteistyössä