Huomenta ihanat mimmit!!
Jep, mur mur, oon aikas tietämätön noista ajankohdista yms. kun ei oo ennen tarvinnut miettiä kun on käynyt ihan 'NAPS' ja on ollut paksuna! Sulla tota tietoa on paljon, ihanaa kun jaksat kommentoida kaikille ja laittaa linkkejä, itse oon tosi onneton tietokoneiden suhteen ja en osaa tota linkityshommeliakaan: / Toivon sydämestäni että saisit ens kerralla plussan!
Justiina en ole kertonut kuin miehelleni ja sit yks ystävä tietää joka asuu toisessa kaupungissa, en halua että ihmiset alkaa puhua varsinkin kun tietävät meidän taustat, tuo lapsemme menetys viime vuonna ja sitten on tää mun ikä... plus että ei sitä vielä voi tietää kestääks pienoisen alku kyydissä.
Mutta sovitaan toistaiseksi että kestää kun tulisin hulluksi jos koko ajan miettisin tilastoja ja todennäköisyyksiä... tietty tiedetään että riskit saada k-meno ja poikkeavuudet on suuremmmat kuin nuoremmilla. Tuudittaudun vähän siihenkin että aiemmat raskaudet menneet hyvin sekä synnytykset mutta kyllä on olo välillä kuin viulunkielellä.
Pojallekaan ei olla kerrottu, katotaan sitte jos ja kun käyn siellä varhaisultrassa... pelottaa vaan että kun tääkin kaupunki on suht pieni niin joku näkee ja sit alkaakin oikea HUHUMYLLY:attn:
Mutten voi sen takia jättää sitä väliin kun haluan tietää että kaikki ok
Toivottavasti ultra olis ihan tavallisessa ultranottopaikassa missä tutkitaan muitakin juttuja, eikä esim äitipolilla. Kun eihän siellä tutkita kuin raskautuneita!
Joo kyllähän se aikamoisen rumban on mun päässä saanut aikaan etten oikeen malta nukkuakaan väsyttää normia enemmin muuteskin ja loman takia rytmi sekaisin... no työt alkaa 16.3. niin sitte varmaan saa paremmin nukutuksi... No sori tää nyt lähti rönsyileen asian vierestä!!!
Eli en kyllä oo relannut ja voi olla että menee sinne asti kun ultra näyttää että masussa tosiaan on asukki ja oikeessa paikassa sekä sydän sykkii:heart:!
Toivon Justiina sullekin että saisit plussan!!!++++++++++++
Mindy tervetuloa!! Mulla kans oli liki 8 vuotta hormonikierukka (tietty vaihdatin sen välillä
ja se poistettiin syyskuussa 2010... eli mulla oli silloin kans tosi säännöllinen 27-28 päivän kierto. Sen jälkeen kierrot heitteli 25 ja 29 päivän välillä. Lääkäri sanoi että voi mennä 1-2 kiertoa ennenku ois mahdollista... Ja reilu puol vuotta niin natsasi!
Jee, siskot! Peitot heilumaan ja plussatuulia!!!PUUUUUUHHHHHHHH++++++++:heart::heart::heart: