40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mur-mur Kävipäs huono tuuri sinun pojallesi kun juuri lomalla sairastui:hug:Nyt vain paljon hellää huolenpitoa ja lepoa niin eiköhän se tauti helpota:heart:
Minunkin pieni sai viimeviikolla astmalääkkeet kokeiluun kun raasu on jatkuvasti sairaana ja aina menee sairastuessa henki ahtaalla:|

Nyt meilläkin alkoi viikon loma,en edes muista milloin olen viimeksi ollut näin pitkällä lomalla=)
Alkuviikko nautiskellaan koko porukka vaan löhöten kotona ja sitten torstaina koittaa se onnen päivä kun päästään miehen kanssa kahdestaan sinne mökkilomalle:heart::heart:
Ja nyt on kierron vaiheessa vielä se ihana hetki kun ei tarvi kyttäillä ovista eikä vielä edes mitään oireita:LOL:Kyllä se elämä on vaan välillä niin ihanaa:heart::heart:
Ai,niin mulle sais päivittää tälle päivälle vissiin sen dpo1 jos mulla eilen se ovis oli niin eikös se noin mennyt??

Ihanaa lauantaipäivän jatkoa kaikille teille ihanaisille:kiss:

Heips kaikille ihanaisille!=) Just tultiin reissusta ja nyt mun on ihan pakko jollekkin eli siis teille rakkaat kanssa sisaret:heart:kertoa että mulla on ihan sellanen olo että mä ootan vauvaa:heart:...nyt on dbo1 tai jotain sinneppäin, että todellisuudessa ja järjen kanssahan ei mitään voi oikeesti tuntua...ja mä en tiedä miksi musta nyt tuntuu tältä...se että pupustelut meni "nappiin" tässä kierrossa vai mikä??? en tiiä...mut kuulkaas siltä nyt vaan tuntuu NYT...viikon päästä tai jo huomenna voi olla toisin vaan nyt eilen ja tänään näin...ehkä sellanen tuntemus että musta tuntuu ikäänkuin "täydeltä"(toisin sanoen tuntuu että kohtua turvottaa) ja sen tuntemuksen johdosta ehkä on sillai niiiin rauhallinen ja hyvä olla ja ikäänkuin tunne että odottais vauvaa...ja joo tiedän tiedän että tunne on "valheellinen" ja pettymys varmasti karvas ja että näin tunsin silloin viime syyskuussakin, eikä siellä mitään vauvaa ollu, mutta silti tunne on niin voimakas että ei voi kun vaan hymyillä ja ajatella että jospa siellä ois pieni ihmisen alku tekemässä pesää:heart:...on kyllä nolo:ashamed:eek:lo jä hämillään kun tänne tämän kerroin, mutta tää meijen olohuonehan ON paikka jossa tälläsiakin höpsöjä voi "ääneen" sanoa...=)

Että tällaista omaa napaa ens alkuun ja nyt lähen lukemaan että mitä teille kuuluu=)....

Muoks: Laittaisko päivittäjä kiltti mutkin tuonne RKTT listalle:wave: kiitos.
Niin siis dpo1 tänään=)

Viimeksi muokattu:
Missikisojako katselette ;)

Mur-mur Pikkuiselle potilaalle pikaista paranemista :kiss: Ja mukavaa iltaa teille toivottelen
ja kiitos puhureista..luulen, että niitä todella tarvitaan :whistle:

Pikkutirri Voi kuinka ihanat fiilikset sulla on :heart: Ja kyllähän sen aivan hyvin voi tietää kun tärppi käy..ja sulla se kävi nyt :kiss:

Täällä miehen kuume vaan nousee..siis ihan oikee fysiologinen kuume...ja mua alkoi jo ketuttaa..kun tajusin, että tommonen kuumetauti tuhoaa sen siittiöt totaalisesti...eiks se oo joku 3kk:n tauon paikka :O Jumakauta, että mun pitää ajatella näitä kaikki asioita ennakkoon...tää ei oo enää kivaa..fiilikset on aivan syvältä tällä hetkellä :ashamed:

Mintulle plussaonnittelut, paljon vaaviliimaa ja tarrasukkia!

Mur-mur
; poijallesi paljon vitamiineja, että parantuisi nopeasti.

Me täällä pikkuhiljaa paremmassa kunnossa. Toivottavasti nyt kestäisi vähän kauemmin, tai ainakin syksyyn :) Tuntuu, että aina on 1-1,5 viikkoa parempaa ja taas joku meistä sairastuu takaisin ja hetken päästä kaikki muut. Oliskohan tota mykoplasmaa meillä kenties? Jos vielä tulee, niin sitten se on testattava kyllä...

Oikeastaan tulin vaan ilmoittamaan, että olen lähdössä lomailemaan ja pidän 1.5 viikon tauon teistä rakkaan leidit. Joten älkää hoputelko testaamaan. Tulen kyllä kertomaa palattuani, missä mennään.
Oireita ei juuri ole, ehkä samanlaisia nippailuja yms kuin normistikin...

Nyt pitää joutua, sain juuri pari tuntia sitten viestin rakkaan tätini poismenosta, joten on vähän ajatuksetkin hukassa. Soittelin tuossa serkulle myötätuntopuhelun ja nyt on itsellä tosi sekava olotila... Ja pakkaamaan pitäisi ryhtyä, onneksi vasta ma aamusta lähtö.

sarppav Osanottoni :hug:

Mur-Murin pikkuiselle parantavia virtuaalihaleja :heart:

Pikkutirrillä ihanat tuntemukset, haluaa myös :) Toivottavasti pitää kutinsa!

Mintulla on niin ihanan pelottavat hetket, eihän sitä osaa rauhoittua ennen kuin pikkuisen sydämen sykkeen näkee :heart: Pidähän kätösiä masusi päällä ja nauti tunteesta, että jotain ihmeellistä tapahtuu sinun sisälläsi....

Justiinalle täältäkin plussapuhuria!!!!

Omasta navasta sen verran, että eilen sain iltapäivällä erittäin haalean viivan ovis-testiin. Tänään aamuna viiva oli hieman vahvistunut, mutta ei vielä yhtä vahva kuin kontrolliviiva.
Nyt iltapäivällä dippasin uudelleen ja oli jälleen haalistunut miltein näkymättömäksi. Siinäkö se sitten oli? Vahvaa viivaa en saanut laisinkaan ja huomenna aamulla todennäköisesti blanco.
Mitähän se nyt sitten kertoo? Vahvimmillaan testi oli tänä aamuna, oliko se ovis vain jotain muuta hormoonihurrikaania :confused:
Jaahans... Mies huutelee... Häätyy mennä apuun :p

Mindy...tervetuloa minunkin puolestani "olkkariimme"...tää on ihana paikka ja luulempa ettet kauan "viihdy"kanssamme kun tärppi käy...niinkun joku sanoi, niin oisko kierukan jälkeen "helpompi" raskautua..itseäni niin ärsyttää etten sitä tän pienimmäisen jälkeen ottanut niinkun alunperin tarkoitus oli, vaan tyydyin minipillereihin(cerasette) joita nyt syytän näistä kroppani ongelmista...

Minulla(kin) on 2 isompaa lasta(tyttö 17v ja poika 15v) ja pojan jälkeen silloin "aikanaan" laitettiin hormoni kierukka ja viiden vuoden jälkeen vaihdettiin toiseen, eli mulla kyseinen ehkäisy oli 2x5v ja risat ja 2007 vuoden vaihteessa se poistettiin ja heti toisesta kierrosta sai alkunsa meijen(mun ja uuden rakkaan) yhteinen pieni tyttö...joten helposti..tosi helposti..jäin silloin tuota pientä odottamaan ja hormoonikierukan poiston jälkeen (siis 10v ilman menkkoja!!!) pyörähti oma hormoonitoiminta välittömästi kohilleen(toisin kun nyt noiden minipilsujen jälkeen)...tosin ikääkin silloin 4v vähemmän kuin nyt...

Toivon sinulle pikaista raskautumista=)

Oliivitar...mä kun noita testejä tein niin koskaan(oon testannu 3 kiertoa) en ole ihan tasavahvaa(tai vahvempaa) testiviivaa saanut..uskon kuitenkin oviksen olleen...oon testannu apteekista ostetulla Biocard merkkisellä testillä, tälläkiertoa se meni niin että kp13 päivällä ihan blanco(kuivuessa ja testiajan jälkeen haamu)..samana iltana himmeä viivanen testiajan puitteissa..kp14 päivällä vahva viiva ja illalla lähes tasavahva samalla testillä...ja siitä samasta pissistä tein varmistukseksi Clearbluen digitestin, joka antoi hymynaaman ja kun sen testipuikon otti sieltä "laitteesta" ulos oli siinä olevat viivat oikeastaan ihan tasavahvat(ja siis se hymynaama siinä digi taulussa=))...että uskon LH huipun olleen kohillaan vaikka Biogard testissä ei viivat aivan tasavahvat olleetkaan...

Justis oon ihan varma että sä ootat vauvaa!!!!(mulla on sellanen vahva intuitio vai mikä se onkaan...=))...toivon nyt jo sille pienelle ihmeen alulle voimia ja tarraa tehdä sitä pesää...:heart: ja pysyä siellä kiinni...

Viimeksi muokattu:
Kattoitteko Missikisat?..mie kävin joskus netistä kattomassa ne kisaajat ja tuumasin itteksein. "Tuo Joensuulainen Pia voittaa!..ja näin kävi=)

Kun Sari Aspholm valittiin maailman toiseksi kauneimmaksi, sanoin Äidilleni - "tuo nainen voittaa"..meinasi ihan riita tulla kun Äitini mielestä EI mi-ten-kään voi..miulla vaan oli vahva tunne siitä..
Tämä tapahtui -81 ja mie olin 16v..Sari ei voittanut, mutta tuli toiseksi ihan muutaman pisteen erolla voittajaan!

Viimeksi muokattu:
Olipas kiva ilta, juuri mies vasta kömpi mammimaan(mie pein niin hyvänä, ettei malttanna aiemmin:rolleyes:)

..jospa vielä lihapasteijaa mutustelisin ja ihan maidon kera:)..lihapiirakat vaihtui pellilliseen pasteijaa kun en jaksanut alkaa niitä piirakoita kohottelemaan ja ölyssä tiristelemään - hyvää tuli noinhin.

Nati nati teille kaikille ihanaisille:heart:..taidan kyllä olla viimonen kukkuja olkkarissa..;)

Ja minä taidan olla olkkarin ensimmäinen aamuvirkku :O

Aurinkoista sunnuntaita leidit

Mur-murIhanaa, että oli niin mukava ilta
Toivottavasti pienokainen voi jo paremmin

Ja sitten mun testailuun...Kävin puoli 6 veskissä, pissa rakossa ollut n. 4h...ja tarkoituksena oli valvoa sen 15 minsaa, että pissa jäähtyy ja voin testata...mutta mutta..mähän hienosti nukahdin heti
ja heräsin klo 8, kun ukkokultani kömpi hieman parantuneena sängystä (olin itse siis nukahtanut sohvalle) ja dippasin tuo sofi one stepin, joka on siis sen 10 MIU...ja tulos onneton haamulainen, mutta ikänäöllä havaittavissa kuitenkin pikkiriikkisen väriäkin, siis myös kun käänsin sen liuskan sivuttain..niin siinä missä on ne viivan kohdat, niin siinä on myös aavistus väriä..ymmärrättehän mitä tarkoitan :whistle:

Harmittaa nyt kun testaus meni persiilleen, eikä se 2,5h seisonut näyte oo mitenkään luotettava..ois pitänyt laittaa se ehkä jääkaappiin, mutten viittinyt :D Oireita on, joista suurin on tissikipu joka vaan pahenee päivä päivältä, pieretys/närästys..mutta tosiaan nää voi johtua tuosta pelkästä progestakin..Eilen tilasin jostain verkkoapteekista testejä, predictorin herkän ja cb:n plustestejä, kun ei mulla oo kun yksi herkkistesti kaapissa, enkä digitestejä haluu tuhlailla haamuihin :whistle:

Ja nyt sitten tuntuu et vielä virtsatietulehdus pukkaa päälle :mad: Ihan kiva, milloinkohan mä tästä paranen..nyt joutuu sit senkin takii taas lekurin pakeille..toivottavasti sais kuurin lennossa puhelimitse, kun lekuri soittaa tuloksista huomenna : /

Aurinkoista huomenta :cool:

Etenkin Justiinalle =) Mitä, mitä!!! Haamua pukkaa??? Ihanaa :heart: Äkkiä lisää testiä. Miten maltatkaan pitää kaapissa... Huih. Toivottavasti postilaatikko kolahtaa nopeasti, ei tarvihe olla jännityksissä! Puuhkutan väriä testiin

Ovis-testissä ei enää viivaa, joten olisko mulla sitten tänään dpo0, jos aikaisemmat ovulaatiosta juorusi.. Eilen tehtiin vielä talletuksia, ainakin yritystä on ;)

Huomenta ihgut naiset! Kaunis päivä :) aurinko paistelee mutta ainakin täällä kylmä viima....hyrrrr! Saa kyllä olla pipot ja kaikki päällä vaikka ilma näyttää lämpöiseltä. Kevät aurinko on petollista!!
Siivouspäivä mulla vaiks sunnuntai... ok-talossa ei niin väliä kun ei naapurit valita! Eilen siskontytön 3-v synnttäreillä olimme ja kyllä oli vaikee pitää pokkaa:$ etten olis sanonut iloisista uutisista kun kaikki tietävät meillä olleen todella raskas viime vuosi....
Huomen lähdemme päiväristeilylle Tallinnaan, kiva vaihtelupäivä kun tullut vain melkein kotona oltua koko loma tähän saakka! Ootan eniten sitä RUOKAA laivalla, kun tää syömishimo on kasvanut jo nyt pelottavan paljon!! Myös yöllä! :D Saas nähdä maltanko pitää näppini erossa
vauvanvaatteista ja tarvikkeista!:)
Pakko kummiskin matalalla profiililla olla kun emme mene kahdestaan.... Ja muutenkin päätin etten osta mitään enenenkun ultra käyty... siis muutaman viikon päästä kait???
Tässä omaa napaa, mitäs teidän sunnuntaipäivään kuuluu?

JUSTIINA!! Sulla jännät paikat! Sinä saat plussan, on tosi vahva tunne siitä:heart: Nyt vaan huomisaamuna heti testaat ja ilmoitat miten on käynyt!!! En varmaan itse pääse koneelle ennenku myöhään illalla kun tullaan reissusta mutta sitten onkin kiva lukea hyviä uutisia!!:heart:+++++

MUR MUR: Pikkuiselle kovasti puhureita että tauti talttuis ja pääsisitte kunnon lomanviettoon ja laskiaismäkeen!!:D

Sitten vielä kiitokset onnentoivotteluista ja tarra sukista ja liimoista!!! Niitä tarttetaan kyllä!
Tämä mieli kun on ihmeellinen että oon samaan aikaan onnelllinen ja toisaalta peloissani ja sitten vielä suru jollain lailla taustalla siitä viimevuotisesta tragediasta etten tiedä miten yks pää kestää???
Mutta Meillä huomaa kodin ilmapiiristä että on jotain muutosta tapahtumassa kun jaksetaan laskea leikkiäkin ja puhutaan enemmin etenkin miehen kanssa:) se toki toppuuttelee mun suunnitelmia huonekalujen järjestyksestä ja porttien virittämisistä koirien vuoksi, huoli yks muiden joukossa miten meillä koirat suhtautuu??? Vaikka pieniä ovatkin niin ei sitä tiedä kuinka suhtautuvat uuteen ihmisalkuun talossa:confused:

Nooh... ihanaa päivänjatkoa kaikille ja tsemit plussaamisille!!!++++++++++++++++++++++

Aurinkoista huomenta täältäkin!!=)

Mur-murilla
kivan kuulonen ilta=)...itse sammahin kun saunalyhty telkun ääreen pitsan syötyäni, vaik piti viel tänne tulla käväsee..

Justis ooonnea tuhannesti haamulaisesta..siitä se lähtee tummumaan..nyt sulla kumminkin vasta dpo10 joten eipä se vielä voi kovin vahva ollakkaan....mutta niinkuin sanoin niin raskaana sä oot!!!ONNEA!!!

Oliivitar..onnittelut hyvistä ovisajan talletteluista..kuten Muumimammallekin ja kaikille muillekin!!! Hyvää ja aurinkoista sunnuntai päivää!!!

PIKKUTIRRI niin kävi mullekinettä piti tulla illalla vielä mutta olin niiiiiiiin väsy|O
etten jaksanu... kun tuntuu etten malta kumminkaan nukkumaan mennä vaikka kuinka sippi olisinkin ja koirat aamuisin herättää 7-jälkeen pissattamaan........ oon niin täpinöissäni tän asian suhteen ettei uni maita...toki PITÄIS nukkua enemmin, eiköhän sekin asia vielä onnistu?! :D

Minttu..ihana lukea kun sä oot niin positiivinen ja valoisa ja aurinkoinen...hyvää reissua teille..ja anna itelles lupa ostaa vaikka joku ihan pieni yks juttu vauvalle...mulla itellä ainakin se toi sellasta hyvää mieltä, lohtua, varmuutta tulevasta tms.

Ite löysin eilen mun äidin kätköistä sellasen ihanan -77 tai -78 vuodelta olevan äitiyspakkauksen makuupussin..ruskee missä nalleja..ihana...voi kumpa sinne sen pienen sais köllimään...:)

Nyt mimmit jarrua

Minä kun en vielä uskalla tuota haamua mitenkään luokitella plussaksi, joten otetaan ihan lungisti vaan
rakkaat ystävät...

Nyt en vaan tiedä milloin tuhlaan tuon vikan testin..kun uudet saan varmasti aikaisintaan tiistain päiväpostissa, silloin oon iltavuorossa, joten niitä pääsen käyttämään vasta ke-aamuna, joten jos vaan siis pystyn, ni eiks mun kannata testata seuraavan kerran tolla vikalla tiistai-aamuna, sit pitäis olla vahvistunut ainakin, jos ei oo kemiallinen...??

Mintulle mukavaa reissua
Uskon, että oli vaikee juhlissa pysyä hiljaa raskaudesta

Täältä iso plussapuuhkuu kaikille

jos minä olisin sinä Justis en varmaan malttaisi oottaa tiistai aamuun vaan testaisin jo huomen aamulla ja jos haamunen ois vahvistunu, olisin jo aika varma asiasta...että raskaana ollaan!!!JIPPIII Justis...kyllä musta nyt siltä tuntuu...miten sun lämmöt? ootko mitannu?ni sitten jos jo tietäis suuntaa ni malttais kyllä ootella sitä vahvan plussan varmistamista että postipoika tuotestejä lisää...ja keskiviikkona on jo dpo13 joten silloin vois plussaa näkyä muustakin kun aamupisusta...=) ONNEE sulle ja peuk peuk että se haamulainen siitä vahvistuupi...=)

Pikkutirri Kiitos tsempeistä :kiss: Juu, en tiedä tosiaan mitä tästä tulee, nyt on aika voimakkaat tulehduksen oireet päällä, veskis saa juosta ja alavatsalla semmonen kirvelevä tunne : / Lämmöt on ylhäällä, mutta toisaalta se parin kymmenyksen nousu vielä puuttuu..No vielä äsken se haamu oli näkyvissä, mutta mitä enemmän sitä kattoo, sitä enemmän tuntuu että onkohan siinä väriä kunnolla...
Muuten, eiks toi tulehdus oo just pahasta tässä vaiheessa..muistelen et oisin joskus siitä jostain lukenut ?

Kohta pitäis lähtee kauppaan, katotaan jos sieltä tarttuu testiä mukaan..Myydäänkö kaupoissa herkkistestejä?

*Justis* Varovaiset(VALTAISAT!!)Onnittelut miultahin!!!:wave::heart::flower:

Osta vaan reippaasti niitä kaupan 25mIU/ml testejä, ne näyttää plussan monasti A I E M M I N, kuin herkemmät!!!!!!(mm. miulla)

Etkös sie muista ihanainen, että Virtsatieinfektio on ihan oikiasti tyypillistä alkuraskaudessa - näin miulla!
Soita vain lekurilta resepti ja sano, että pullat on uunihissa:D

Dippaa vain sillä herkällä huomisaamuna, sitten voit kaupan testeillä dippailla tiistai aamuna - silloinhan dpo12
Miulla näkyi haamut aina silloin(dpo12) ja HCG on lähtöarvoltaan 0.

Toisella tärppikerralla, dippasin haamun vain 1h rakossa olleeseen pisun lirukkaan päivällä, ensin dippasin aamupisuun herkällä(10mIU/ml) liuskalla ja tuli vain haalean haalea harmaa viiva.: /

Viimeksi muokattu:
Minttu, vietäppä nyt ihunan rentoinen ristely!!..siulla se salaisuus siellä mukanahin
..ja JO-TAIN pientä masuasukille voit ihan hyvin ostaa:)

Kiitos kaikille poikasen tervehtymis toivotuksista - lapsi voi jo paremmin.
Kuume pakkaa nousemaan aina illasta/yöllä ja räkätauti on hirmuinen, säälittää aivan kun uni poikasella katkeaa monasti kun ei henki nenun kautta kulje:(

Nyt tuossa miun jalkojen juuressa iskän kanssa leikkivät autoilla ja hauskaa on!!

Miulla on Luge oireet hävinneet tyystin?..on vain tisut arat.
Laitoin niitä tälle kiertoa 2x/vrk(yht. 200mg)kolmen sijasta..onkohan sillä vaikutusta?..tai sitten mie vain en tällä erää reagoi niin voimakkaasti.

Mitään muitakaan oireita suuntaan, tai toiseen ei ole.:|

Dippailen TOTT päivänä, silloin dpo11 ja toisen kerran dpo12..sitten testit loppuukin..silloin jos ei haamulaista näy, lopetan Lugetkin.

Mukavaa ja aurinkoista lopputalven päivää ja niitä..++++++++++ kahmalokaupalla!!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä