Hakutulokset

1. P

Millä vanhempasi pelottelivat sinua lapsena?

Mummon sanat on jäänyt varmaan ikuisesti takaraivoon kaikumaan: Lammen vetteen ee sua koskaan mennä uimaan. Sieltä veden haltija nappaa ja vie ikuisiksi ajoiksi pohjamutaan. Sieltä ee sinua kukkaan löydä... Meinaan paskoa aina alleni, jos uimassa jokin kasvusto osuu jalkaan, ja enpä lammessa...
  2. P

melkein 3kk vauva (rintaraivarit) imetys ja 2v8kk (uhmis)taapero ja perhe elämä

Voi että syö ihmistä, esikoinen ei aikoinaan rinnalla viihtynyt kuukautta pidempään, nyt tämä neiti on ruvennut huutamaan rinnalla, ja sitten vihdoin kun suostuu syömään saattaa syödä tunnin ja nukkua 30min ja taas nälkä. Mielenkiintoiseksi homman tekee taapero, joka tahallaan tulee huutamaan...
  3. P

Ärsyttää ja pelottaa (uhkailevat viestit yksi yö, purkautumista asiasta)

Niin, kavereillekkin mainitsin ja pyysin että jos yöllä heittäävät lenkkiä, ja muutenkin kun ajaavat meiän ohi, kiinnittäsivät huomiota pihaan yms. autoihin joita lähellä parkissa..
  4. P

On mulla koira täällä, mutta sekin on tollanen lepsu (eihän sitä kyllä tiedä millainen peto siitä tosipaikan tullon kehkeytyis, massaa on kuitenkin 25kg :D ). Naapurit on kyllä iso apu kun on tosiaan niitä paljon ja lähellä :) Varmasti kuulisivat jos huudan apua..
  5. P

Se tyyppi jonka mainitsi on täällä tunnettu seköpää retteilöitsijä (olen varma että ko. tyyppi on viestien lähettäjä). Uhkasi kostaa jostain vanhasta velasta ja kertoi kuinka haluaa taas sekstailla kanssani (en ole ollut yli kuuteen vuoteen kenenkään muun kanssa kuin oman miehen ja muutenkaan en...
  6. P

Joo sainpa pari yötä sit uhkailuviestejä keskellä yötä tyypiltä jota en tunne, mut joka kyllä tuntui tuntevan mut :mad: Mainitsi erään "tuntemani" henkilön viesteissä ja uhkasi tulevansa kotiini ja ottavansa uudelleen yhteyttä.. Tottakai menin poliisin puheille ja tein rikosilmoituksen...
  7. P

Tein jauhelihakastikkeen lopuista salaatin...

eepä se kyllä paljon eroa minun tortillan täytteestä ( spegettikastiketta ja salaatit lisäks) vain tortilla puuttuu :) jos se sekotus maistuu ohuen mauttoman lätyn välissä miksei sitten ilmankin ;)
  8. P

Jos työtön hoitaa lapset kotona, saako lapsista jotain tukea?

Ai kamala miksi mun täytyy maksaa päivähoidosta kun enhän mää käy töissä?? Eikö mulle voitas maksaa, ylimääräistä jos huolehtisin omista lapsistani itse enkä hoidattaisi muilla...??:headwall: Itsekkin kun olin "osittain" työtön pidin lapseni kotona, vaikka lapsella olikin hoitopaikka...
  9. P

Ulkokäännöksessä olleet

Multa ottivat tunnin käyrää alkuun ja toisen tunnin loppuun, jos olis alussa ollut suppareita/ muuta häikkää eivät olis yrittäneetkään kääntää ja loppu tarkkailu käyräkin oli ihanteellinen. Itse olin koko tapahtuman ajan synnärillä, jos jokin olisi mennyt vikaan tai synnytys käynnistynyt olisi...
  10. P

Ulkokäännöksessä olleet

Itse olin n.kolme tuntia siinä sängyssä "pää alaspäin", mutta multa kysyi onko paha olla selällään että kannattaa maata kyljellään, ettei lähde taju tuon verisuonen painamisen johdosta. (Mulla kyllä ei mitn ongelmia nukkua tai olla selällään) Ainoastaan sen käännöksen ajan olin selällään, ja sit...
  11. P

Kairestilla joku töissä? palkan maksusta kyselen...

Sen tarkistamista oisin seuraavaks ehddotellut, sähän näät sen sieltä missä täytät tunnut et onko kuitattu vai ei.. Vinkkinä kannattaa heti työpäivän lopuksi kirjata tunnit niin onpahan ainakin ajoissa, mulla ainakin on usein samapvänä kuitattu työnantajan puolesta :)
  12. P

Kairestilla joku töissä? palkan maksusta kyselen...

Ootko muistanu täyttää tuntilistat netissä ajoissa? Ja palkka tulee näin: 1-15 aikavälille tehdyt päivät maksetaan viimeinen päivä, ja taas 15- kuunviimeinenpäivä maksetaan 15pvä eli periaatteessa kahden viikon välein tulee palkka..
  13. P

Prkl noro :x

Voi että viime yönä se rantautui tänne, onneksi poikaan ei ainakaan vielä tullut.. Tää mamma vietti yön ensin yrjöten ja sit rupes tuleekin molemmista päistä :x Tuskan hiki päällä pariin otteeseen kuumaan suohkuun, kun tuntu että paleltuu kaiken lisäs, jalot kylmästä kankeena, makasin suihkun...
  14. P

Kenellä huono päivä?

mikään oo kellekkään kelvannu ja mitään ei kuunnella/totella.. :/ aamupäivällä tein ruokaa ja kappas saan syödä yksin, kun ruuanlaiton lomassa mies vetää sämpylää ja jugurttia, laps ei halunnu syödä kun isi ei syöny.. mies kaivaa imurin ja painuu imuroimaan autoa, poika kerrankin tahtoo itse...
  15. P

Mä en niin jaksa enää tätä närästystä |O (avautumista)

En oo kokeillut pitää huomenna käydä apoteekista hakee kokees :) En ois uskonyt miten ihmisestä voikaan tulla niin ilkeä ja pahansuopa akka "pelkän" närästyksen takia :laugh: Ihan tuntee itsensä hirviöksi, tekis mieli vaan pysyä kaikista erossa omassa pesässä, käpertyneenä rullalle :) Ja...
  16. P

Mä en niin jaksa enää tätä närästystä |O (avautumista)

Tulis vauva jo ulos, urheasti kesstin alun pikku närästykset ja satunnaiset polttavammatkin ja ilman lääkkeitäl. Mutta tää loppuajan joka päiväinen mieto närästys, joka iltaa kohti pahenee, että oksennus lentää ja on vaikee olla ja hengittää :mad:.. Rennietä syön kyllä mutta ei auta|O...
  17. P

Lapsi tönäisee toista koulussa ja tällä murtuu luu

Rapatessa roiskuu, vaikka se ois nyt "riitatilanteessa" (toinen sanonu toista joksikin, toinen suuttunut) sattunut tai tahalleen, niin tuskin on halunnut luita menevän poikki/sattuvan kipeästi. Itsekkin pienenpänä leikilläni tönäisyt kavereita ja samoin kaverit minua, ilman kummempaa...
  18. P

Vuokratyöläiset!

Palkka TES:in mukainen riippuen työnlaadusta ja kokemuksesta. Minuahan ei kiinnosta paljon vuokrafirma laskuttaa asiakassyritykseltä, se ei vaikuta palkkaani mitenkään. Lisäksi palkkaan tulee, joka tiliin lomakorvaukset. Iso plus on se että jos et pidä jostain työpaikasta sinne ei ole pakko...
  19. P

ulkokäännös ei ollutkaan yhtään kivulias :)

Jospa sitä kaikki menis kuin kuoroharjoituksissa, mutta sanoivat että mikäli vielä kääntyy takas, niin mahd. yrittää kääntää myöhemillä viikoilla ja mikäli käännös onnistuisi niin käynnistettäisiin samalla synnytys..
  20. P

ulkokäännös ei ollutkaan yhtään kivulias :)

Mulle tehtiin tänään ulkokäännös, ja pissat sukassa sinne menin kaikkien kauhujuttujen saattelemana yksin. Kokemus olikin kaikkea muuta kuin hirveä, kätilöt ja lääkärit oli todella selkeitä selittäessään, ja itse tapahtuma meni nopsaan ja kivuttomasti :) Hiukan tuntui ikävältä pyllyn nosto...

Yhteistyössä