Kairestilla joku töissä? palkan maksusta kyselen...

• Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti
"jii"
Kysy palkanlaskijalta!
Tälläsiä ei muutenkaa huudella jossain keskustelupalstalla vaan hoidetaan työnantajan kanssa.
Tuohan voi antaa sen kuvan, että työnantajalla on palkanmaksuvaikeuksia..

"a.p"
[QUOTE="jii";26184955]Kysy palkanlaskijalta!
Tälläsiä ei muutenkaa huudella jossain keskustelupalstalla vaan hoidetaan työnantajan kanssa.
Tuohan voi antaa sen kuvan, että työnantajalla on palkanmaksuvaikeuksia..[/QUOTE]

:D noh huh...
On täällä kuule pahempiakin aiheita ollut!

"vieras"
Sinuna kysyisin palkanlaskijalta. Jos vaikka palkka on lähtenyt, mutta aineistossa ollut joku virhe, eikä ole tullut siksi perille, olisi palkanlaskija ehkä kiitollinen tiedosta. Tai jos palkkapäivä on joku muu niin hän osaisi senkin sanoa.

"vieras"
[QUOTE="vieras";26185187]Periaatteessahan se voi olla tosiaan mikä päivä tahansa, mun nykyisessä paikassa 2. tai 3.päivä, työnantaja laittaa maksuun 1. päivä[/QUOTE]

Siis en saa palkkaa ennakkoon kuitenkaan, eli edellisen kuukauden palkka tulee seuraavan kuukauden alussa .

"vieras"
[QUOTE="jii";26184955]Kysy palkanlaskijalta!
Tuohan voi antaa sen kuvan, että työnantajalla on palkanmaksuvaikeuksia..[/QUOTE]

Oletko kenties tämä työnantaja...

Ootko muistanu täyttää tuntilistat netissä ajoissa? Ja palkka tulee näin: 1-15 aikavälille tehdyt päivät maksetaan viimeinen päivä, ja taas 15- kuunviimeinenpäivä maksetaan 15pvä eli periaatteessa kahden viikon välein tulee palkka..

Sen tarkistamista oisin seuraavaks ehddotellut, sähän näät sen sieltä missä täytät tunnut et onko kuitattu vai ei.. Vinkkinä kannattaa heti työpäivän lopuksi kirjata tunnit niin onpahan ainakin ajoissa, mulla ainakin on usein samapvänä kuitattu työnantajan puolesta :)

Yhteistyössä