Mä en niin jaksa enää tätä närästystä |O (avautumista)

Tulis vauva jo ulos, urheasti kesstin alun pikku närästykset ja satunnaiset polttavammatkin ja ilman lääkkeitäl. Mutta tää loppuajan joka päiväinen mieto närästys, joka iltaa kohti pahenee, että oksennus lentää ja on vaikee olla ja hengittää :mad:.. Rennietä syön kyllä mutta ei auta|O

Mehujäätä pyysin miestä tuomaan, kun se hiukan helpottaa (joss sitä nyt lähi huoltsikalla on) :)

Ja oon kokeillut eri ruoka-aineiden pois jättöä, sekä ruokasoodaa, mutta ei ei mikää auta.. Vaikka en söis mitään se pirulainen tulee :kieh:

Onnes tää on ollut vain raskaus ajan vaiva, normaalisti mua ei ikinä närästä. Esikoisen aikaan oli kanssa. Niin ja nyt rv36+5 menos, voiton puolella joo :D mutta minun tuurilla tää vaan pahenee ja raskaus menee yliaikaises : /

Ootko kokeillut Gavisconia? Hain sitä just apteekista. Yrittänyttä ei laiteta...

Rennie ei juurikaan auta mulle. Tai kai se tyhjää parempi on.

Eilen oli henkirikos lähellä, kun mun Renniet oli loppu, ja mies lupasi niitä tuoda, mutta unohti ne työpaikalleen :kieh:

En oo kokeillut pitää huomenna käydä apoteekista hakee kokees :) En ois uskonyt miten ihmisestä voikaan tulla niin ilkeä ja pahansuopa akka "pelkän" närästyksen takia :LOL: Ihan tuntee itsensä hirviöksi, tekis mieli vaan pysyä kaikista erossa omassa pesässä, käpertyneenä rullalle :)

Ja ostan kyllä pakastimen myös mehujäätä täyteen, se helpottaa hetkellisesti :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";26114700]Ai pentele kun unohtui sanoa. Niitä saa nykyisin siis käsikauppalääkeenä, mutta raskaana ollessa pitäisi kysyä omalta lääkäriltä onko ok käyttää (kun ei varsinaisesti suositella käytettäväksi raskaana). En muistanut ollenkaan, kun ennen olivat vaan reseptillä.[/QUOTE]
Eli se olisi siis omepratsolia. Vähän ristiriitaista tietoa, kun mupsia saa käyttää raskauden aikana ainakin tämän mukaan
Losec Mups :: Terveyskirjasto
ja toista samaa vaikuttavaa ainetta sisältävää valmistetta ei.

Joka tapauksessa "Raskaus ja imetys
Ennen kuin alat käyttää Losec MUPS–tabletteja, kerro lääkärille, jos olet raskaana tai yrität tulla raskaaksi. Lääkäri päättää, voitko käyttää Losec MUPSia tuona aikana."
LOSEC MUPS - Lääkeopas - Tohtori.fi

Yhteistyössä