Hakutulokset

1. Silmu75

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Testipäivä, ei meille suotu toista ihmettä. :(
  2. Silmu75

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

Täällä testattu nega. :(
  3. Silmu75

Lutinukset on ainakin kolmen kappaleen levyissä, niin siitä voi tarkistaa onko kaikki tämänpäiväiset otettu. :) Mutta siis parempi mielikuva jää niiden laittamisesta. Nyt mietin ja mietin enkä millään pysty palauttamaan mitään tuntoaistimusta pillerin irroittamisesta tms, niin otin nyt varalta...
  4. Silmu75

En tiedä mitä äitiys on tehnyt mun aivoilleni kun tuntuu, ettei läheskään kaikesta mitä tekee jää minkäänlaista muistijälkeä. Oon melko varma, että otin puolisen tuntia sitten Progynovan (jostain syystä on helpompi muistaa onko laittanut Lutinuksen…), mutta nyt aloin kuitenkin epäilemään että...
  5. Silmu75

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

@dino Onpa ihanaa, että olette viimein päässeet aloittelemaan normaalimpaa lapsiarkea! ❤️ Kaikkea hyvää loppukesään!
  6. Silmu75

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Voi ei @Florie, niin pitkä odotus! Mutta hei, tuolla Helminauhan puolella oli jotkut päässeet melko nopeastikin polyypin poistoon kun olivat ilmoittaneet, että voivat ottaa peruutusajankin. Että jos muu elämä sen mahdollistaa, niin kannattaa selvittää sekin vaihtoehto.
  7. Silmu75

@Katti75 Tsemppiä ultraan, tiistaihan on ihan kohta! Mä odotan kauhulla sitä maanantain testipäivää, tai oikeastaan enemmän lannistuneena. En vaan yhtään jaksa uskoa, että voisi tulla plussa. Näen usein unia, joissa mulla on vessahätä ja etsin epätoivoisesti julkista vessaa, joka ei olisi ihan...
  8. Silmu75

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Mulla oli sama ajatus, varhaisultra oli 6+6, mutta kun siellä löytyi viikkoihin nähden liian pieni alkio, niin en sitten vieläkään uskaltanut soittaa. Kontrolliultrassa 8+1 oli mitat kohdillaan, se oli perjantai ja taisin vasta maanantaina soittaa neuvolaan ja aikamoisella sähläyksellä saatiin...
  9. Silmu75

Niin ja kotitesti tosiaan ensin, negaa tuskin tarvitsee varmistella verikokeella.
  10. Silmu75

@Katti75 Joo, mulla ei vissiin ovulaatioita enää olekaan eli täysin lääkkeiden varassa ollaan. Mutta ei tuo sun hcg niin korkealta kuulosta kun mulla oli esikoisesta 4+5 jo 2600. Tosin siis otatin väärän hcg-testin, tuo mittasi myös jonkun vapaan hcg:n tai jotain, se vois ilmeisesti olla korkea...

Yhteistyössä